15.8 C
Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2024
Motorplay.gr
Γενικά

Η ανοησία δημιουργεί ταλαιπωρία

Είχα γράψει εδώ και τρία χρόνια τη γνώμη μου για την οραματιζόμενη τότε πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Τότε είχα τονίσει πως στην Αθήνα που δόμησαν άναρχα οι κυβερνήσεις Καραμανλή αλλά και των προκατόχων του και φυσικά μεταγενεστέρων του θέλει και απαιτείται το γκρέμισμα χιλιάδων πολυκατοικιών προκειμένου να δομηθούν νέοι δρόμοι αλλά και κοινόχρηστοι χώροι για πράσινο και άλλες ανάγκες.
Επί ημερών Δήμαρχου Καμίνη, οι φωστήρες του είχαν την φαεινή ιδέα της πεζοδρόμησης κατά 50% σε φάρδος και 80% σε μήκος της Πανεπιστημίου, που ευτυχώς δεν υλοποίησαν. Αυτός ο δρόμος έχει κατά γενική ομολογία τα μεγαλύτερα πεζοδρόμια και πολλούς ελευθέρους χώρους εντός του Πανεπιστήμιου και της Βιβλιοθήκης αλλά και τον πεζόδρομο που ενώνει την Πανεπιστημίου με την Σταδίου. Η Πανεπιστημίου με τις πέντε και έξι λωρίδες κυκλοφορίας ισοστάθμιζε την Ακαδημίας και Σταδίου και φυσικά το κυκλοφοριακό φορτίο που παρουσιάζεται στο κέντρο της Αθηνάς.
Και ενώ οι συγκοινωνιακές μελέτες καταλήγουν στην διαπίστωση πως παρά την κυκλοφοριακή αποφόρτιση του κέντρου λόγω μετρό, αλλά και της επιβολή της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των μονών ή ζυγών οι ανάγκες για νέους δρόμους ήταν επιτακτική. Και ενώ ήδη είχαμε κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Πανεπιστημίου αλλά και γενικότερα ήλθε να εφαρμοστεί η πεζοδρόμηση. Από την στιγμή που μπήκαν οι κορίνες φάνηκε πως η ταλαιπωρία ξεκίνησε από την Κυριακή 14/6/2020.
Την συγκεκριμένη μέρα και την συγκεκριμένη ώρα 11.30 το βράδυ η κίνηση σε όλους τους δρόμους της Αθηνάς είναι αραιή και λιγοστή. Παρόλα ταύτα το πρόβλημα φάνηκε ξεκάθαρα και σκεφτόμουν τη Δευτέρα το πρωί ότι η κατάσταση θα γίνει τραγική. Έτσι και έγινε, το μποτιλιάρισμα των αυτοκίνητων ξεκινούσε από τις στήλες του Ολυμπίου Διός στην αρχή της μέρας και έφτανε μέχρι το Φιξ.
Μέσος χρόνος 25-35 λεπτά για να διανύσουν μια απόσταση 1.5 χιλιομέτρου.
Έξω από τον Εθνικό κήπο και τη Βουλή αυτοκίνητα και οδηγοί είναι στο κόκκινο. Ακόμα και οι οδηγοί μοτοποδήλατων δυσανασχετούσαν και διαμαρτυρόταν με βαριές κουβέντες για τους υπευθύνους αυτού του κυκλοφοριακού χάους.
Επειδή αυτή τη διαδρομή την κάνω τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια έχω παρατηρήσει πως η Πανεπιστημίου με τις έξι λωρίδες κυκλοφορίας πολλές φορές παρουσιάσει μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Τώρα με τις μισές λωρίδες κυκλοφορίας δεν μπορούσαν να προβλέψουν τις συνέπειες.
Δεν έχω τίποτα με τον Δήμαρχο κύριο Μπακογιάννη τον οποίο συμπαθώ και η συνεργασία μου μαζί του όντας περιφερειάρχης με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις ήταν άψογη. Επίσης δεν έχω κανένα ίχνος αντιπολιτευτικής διάθεσης με την κυβέρνηση. Έχω όμως μένος για αυτούς που αποφασίζουν να με ταλαιπωρούν μόνιμα και διαχρονικά έμενα και τους συμπολίτες μου.
Η ταλαιπωρία δεν πρόκειται να είναι παροδική και σύντομη μέχρι αποπερατώσεως του έργου.
Αντιθέτως θα είναι διαχρονική και μόνιμη με αποτέλεσμα το κέντρο να απαξιωθεί εμπορικά και τα εμπορικά μαγαζιά να πληρώσουν τη νύφη.
Οι κερδισμένοι θα είναι λίγοι, αυτοί που θα ανοίξουν καφέ και γενικότερα καταστήματα εστίασης. Δυστυχώς η καταστροφή που έρχεται θα είναι σκληρή. Προβλέπω πως αυτή η λάθος κίνηση θα βλάψει πολιτικά τον κύριο Μπακογιάννη αλλά και την κυβέρνηση με τα απόνερα της.

Αποφύγετε το κέντρο η ταλαιπωρία καραδοκεί.

ΚΠ

Related posts

MyOdos App: Η 1η all-in-one εφαρμογή αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα από Νέα & Κεντρική Οδό

motorplayadmin

Η νέα εποχή της Europcar στην Ελλάδα μέσω της Kinsen Hellas

motorplayadmin

Η Kosmocar-SKODA είναι δίπλα στον Νίκο Παπαγγελή στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.