Ποιοι είναι οι πέντε καθοριστικοί παράγοντες ως προς την ανταγωνιστικότητα που εξετάζει η ΙΑΤΑ στην έκθεσή της για τις ελληνικές αερομεταφορές
«Τα τέλη και οι φόροι που επιβαρύνουν τους επιβάτες αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη των αεροπορικών συνδέσεων, καθιστώντας τις πτήσεις από και προς την Ελλάδα πιο ακριβές και λιγότερο ελκυστικές για τους τουρίστες».
Αυτό επισημαίνει στην έκθεσή της για την ανταγωνιστικότητα των αερομεταφορών στην Ελλάδα η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η οποία εκτιμά ότι ο κλάδος αποτελεί βασικό μοχλό οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας 457.000 θέσεις εργασίας και συνεισφέροντας 17,8 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, ποσό που ισοδυναμεί με το 10,2% του ελληνικού ΑΕΠ για το 2017, με τα νούμερα να είναι ακόμη υψηλότερα για το 2018.
Το 2017, αναχώρησαν από ελληνικά αεροδρόμια 25,5 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ από τους τερματικούς σταθμούς διακινήθηκαν 58 εκατομμύρια επιβάτες. Τα επόμενα 20 χρόνια, ο αριθμός των επιβατών που θα αναχωρούν από την Ελλάδα αναμένεται να αυξηθεί κατά 33,1%.11 Ωστόσο, αν η Ελλάδα καταφέρει να υλοποιήσει τις πολιτικές που απαιτούνται «υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω σημαντική αύξηση, γεγονός που θα σημαίνει ακόμη μεγαλύτερο όφελος για τις θέσεις απασχόλησης και το ΑΕΠ», αναφέρεται στην έκθεση.
Αυτό σημαίνει πως η τουριστική μας ανάπτυξη εξαρτάται από την fraport αλλά και τους Γερμανούς που δίνουν τον Βενιζέλο.
Διαβάστε περισσότερα…….