Η ταλαιπωρία, ο εκνευρισμός, και η απογοήτευση όλων όσων εμπλέκονται με το ιστορικό αυτοκίνητο συνεχίζεται, δίχως να διαφαίνεται φως στην άκρη του τούνελ.
Λάδι στη φωτιά που έχει ξεκινήσει ανορθόδοξα δυο χρόνια περίπου τώρα, έριξε η κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων οικονομικών και μεταφορών όσον αφορά τον φορέα έκδοσης αγωνιστικών πινακίδων των ιστορικών αυτοκινήτων και όχι μόνο, αφού πλέον αυτά θα εμπίπτουν στο ίδιο καθεστώς απαγόρευσης με τα σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε ότι αφορά την κυκλοφορία τους στο δρόμο. Επιεικώς αδαείς οι υπεύθυνοι και των δυο υπουργείων, καθώς δεν φρόντισαν να γνωρίζουν από πριν τον συνομιλητή τους εκπρόσωπο στην Ελλάδα της διεθνούς ομοσπονδίας αυτοκινήτου FIA, κάτι που παραμένει ομιχλώδες και αδιευκρίνιστο επισήμως. Το πρόβλημα πήρε οστά και σάρκα όταν σύμφωνα με την ΚΥΑ συστήνεται επιτροπή που θα αποτελείται από εκπροσώπους των ομοσπονδιών αυτοκινήτου, παλαιού αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας και επισκευαστών αυτοκινήτου – μοτοσικλέτας. Όλοι αυτοί θα πρέπει μέσα σε διάστημα 10 μηνών να επανεξετάσουν τα κριτήρια που θα πρέπει να έχει ένα όχημα ταξινόμησης από το 1970 και μετά, για να χαρακτηριστεί ιστορικού ενδιαφέροντος. Εύλογο το ερώτημα από εμάς. Γιατί τόσος χρόνος αναμονής; Τι εξυπηρετεί; Γιατί χρειάζονται τόσο πολύ χρόνο τόσοι πολλοί γκουρού των γραναζιών, για να δώσουν ένα τελεσίδικο υπόμνημα στα υπουργεία αλλά και στους εκατοντάδες ιδιοκτήτες ιστορικών αυτοκινήτων και όλους όσους ασχολούνται βιοποριστικά γύρω από αυτό; Γιατί πρέπει να είναι στον αέρα τόσοι προκηρυγμένοι θεσμοί που επανδρώνουν λέσχες, ιδιοκτήτες και αγωνιζόμενοι του κλασσικού αυτοκινήτου; Πόσο μάλλον όταν για την ταυτοποίηση και διακρίβωση των ιστορικών οχημάτων τα πάντα προβλέπονται και ρυθμίζονται από τους διεθνείς κανονισμούς της FIA στο παράρτημα Κ και κάθε άλλη παρεμβολή συνιστά παράβαση των διεθνών συμβάσεων στις οποίες έχει προσχωρήσει η χώρα μας με την σύμβαση της Βιέννης. Η ΟΜΑΕ ή η ΕΛΠΑ τελικά έχει το authority όσον αφορά τον επίσημο φορέα έκδοσης αγωνιστικών πινακίδων και τέλεσης των διεθνών αγώνων, αφού μεν η δεύτερη λογω οικονομικής αδυναμίας εξουσιοδότησε την πρώτη, χωρίς όμως η πρώτη να έχει λάβει ποτέ την αθλητική ιδιότητα (Pouvoir Sportif); Καλό θα ήταν στην επιτροπή αυτή να συμπεριληφθούν εκπρόσωποι και από τους δυο φορείς όσον ακόμα το τοπίο παραμένει θολό. Τελικά οι ιδιοκτήτες όλων αυτών των παλαιών αυτοκινήτων χολωμένοι και βρισκόμενοι σε απόγνωση από το αλαλούμ και το σήριαλ δίχως τέλος με τα ιστορικά αυτοκίνητα, δεν θα αποτελέσει έκπληξη να τους βάλουν πωλητήριο, κάτι που θα εξαφανίσει όλους αυτούς που ασχολούνται επαγγελματικά με τις αναπαλαιώσεις και συντηρήσεις αυτών των αυτοκινήτων, (που αν μη τι άλλο δεν αποτελούν τεκμήριο διαβίωσης) και θα στερήσει μελλοντικά από όλους τους νεαρής ηλικίας φίλους του αυτοκινήτου, την χαρά να γνωρίσουν από κοντά αυτοκίνητα που κάποτε έγραψαν την δική τους ιστορία στους δρόμους.