28.4 C
Ελλάδα
5 Οκτωβρίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Αγώνες και συνδικαλισμός

Εδώ και έξι χρόνια, το συνδικαλιστικό όργανο των οδηγών–συνοδηγών, ο σημερινός ΣΟΑΑ, έχει ως ηγέτη το Μάριο Ηλιόπουλο και ως συνεργάτες μια πλειάδα αξιοσέβαστων ανθρώπων. Τα έργα και οι ημέρες του προέδρου και των υπολοίπων του ΔΣ χαρακτηρίζονται απολύτως θετικά.

Ο Ηλιόπουλος μάλιστα εκτός από αγωνιζόμενος είναι και “ευεργέτης”-χορηγός αγώνων και αγωνιζομένων. Είναι εξαιρετικά χρήσιμη και θετική η παρουσία του στο χώρο και με κάθε ευκαιρία βοηθάει τους αγώνες ακόμα και εμάς ως εκδότες. Επίσης, βοηθά στην έκδοση του αγωνιστικού ημερολογίου, φυσικά οικονομικά. Εμείς όμως δε χειροκροτούμε τον Ηλιόπουλο επειδή ανοίγει το πορτοφόλι του για εμάς. Εμείς αξιολογούμε την προσφορά του συνολικά και γι’ αυτήν μόνο λέμε ότι λέμε.

Πριν δύο χρόνια ξεκίνησε μια αγωνιστική κόντρα με τον Παναγιώτη Σολδάτο, η οποία εξελίχθηκε σε άκομψα επεισόδια με τους δύο συμμετέχοντες. Ο Σολδάτος, ως πετυχημένος επιχειρηματίας σε διεθνές επίπεδο, δεν ανέχθηκε να ηγείται στο σύνδεσμο ΣΟΑΑ ο Ηλιόπουλος και αποφάσισε να ιδρύσει ένα νέο Αντι-ΣΟΑΑ αντιπολιτευόμενος ουσιαστικά τον Ηλιόπουλο.

Σήμερα ο νέος Αντι-ΣΟΑΑ μετρά 160 μέλη, τα οποία προέρχονται από δυσαρεστημένους οδηγούς από την πολιτική Ηλιόπουλου. Όλοι αυτοί ή αρκετοί από αυτούς ήταν η αντιπολίτευση του Ηλιόπουλου που δεν κατάφερναν να κάνουν την ανατροπή και το μόνο που κατάφερναν ήταν να εκλέξουν μερικά μέλη στο ΔΣ. Στις πρόσφατες εκλογές του ΣΟΑΑ εκλέχθηκαν σχεδόν οι ίδιοι όπως και στην προηγούμενη θητεία.

Τώρα ο Αντι-ΣΟΑΑ έκανε εσωτερικές εκλογές ανακηρύσσοντας τον Παναγιώτη Σολδάτο πρόεδρο και το Γιάννη Ζούνη αντιπρόεδρο. Γραμματέα εξέλεξε την Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα που ήταν κυρίως κατά του Δημήτρη Μιχελακάκη με δριμύ κατηγορώ. Ο Μιχελακάκης λογικά, βλέπει με καλό μάτι τον Αντι-ΣΟΑΑ, γιατί η ύπαρξή του θέτει σε αμφισβήτηση τον Ηλιόπουλο. Επίσης, ο Μιχελακάκης ξεπέρασε όλα τα εμπόδια μαζί και με την αντιπολίτευση Ηλιόπουλου για την ΟΜΑΕ και εδώ και μήνες είναι πρόεδρος και με ένα ακόμα επιτυχημένο Ακρόπολις στο παλμαρέ του.

Εμείς όλα αυτά τα βλέπουμε ως αστεία, αλλά και ενδιαφέροντα. Για το ουσιαστικό καλό του σπορ ο πολυμερισμός και καταμερισμός δεν θα ωφελήσει σε καμία περίπτωση, ας αφήσουν τους μικροεγωισμούς. Αν πάνω από το καλό του σπορ προβάλουν το εγώ τους, θα λυπηθούμε πολύ.

Κλείνοντας αυτό το σημείωμα, να θυμίσουμε ότι όλοι οι οπλαρχηγοί θυσίασαν τα εγώ τους, παραμέρισαν προσωπικές φιλοδοξίες και μπήκαν στον αγώνα του ’21 προτάσσοντας τα στήθη τους, βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους. Εσείς μωρέ όπως έλεγε ο Παπαφλέσσας πρέπει όλοι να υπηρετήσετε την πατρίδα, δηλαδή να εργαστείτε και να ομονοήσετε για την ελευθερία και την ανάδειξη του σπορ και όχι για να μοιράζετε βιλαέρτια.

Δημήτρης Κονιστής

Πρέσβης επί τιμή

Related posts

7 oμάδες της Formula 1 είναι εξοργισμένες με τη μυστική συμφωνία Ferrari και FIA

motorplayadmin

Στο «Σείριο» η Υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024!

motorplayadmin

Ο Σύριζα κάνει αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση για το Ράλλυ Ακρόπολις

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.