Το site μας περιλαμβάνει ως δομή την αρχική σελίδα που περιλαμβάνει το μενού και το κύριο άρθρο με ανανέωση το πολύ κάθε 2 μέρες.
Δεξιά και αριστερά το τοποθετούμε διαφημίσεις (5+5 banner).
Ακολουθεί η κατηγορία σύντομα νέα με καθημερινή ενημέρωση με τα νέα της ημέρας, της εβδομάδας και του μήνα. Στην κατηγορία αυτή προσθέτουμε διαφημίσεις στις επόμενες 3 σελίδες με την ίδια δομή όπως της αρχικής σελίδας και δυνατότητα φιλοξενίας 30 διαφημίσεων με ίδια χρέωση.
Η επόμενη ενότητα είναι τα θέματα ή άρθρα που αναφέρονται σε πολλούς τομείς της auto-moto κίνησης με παρουσιάσεις και test κάθε συσκευής – μηχανήματος – οχήματος που χρησιμοποιεί υγρά καύσιμα, φυσικό αέριο ή ηλεκτρισμό.
Στην ενότητα αυτή μπορούν να τοποθετηθούν μέχρι 160 διαφημίσεις και ανανέωση κάθε 2 εβδομάδες.
Στην ενότητα της «Οδικής Ασφάλειας» αναφέρονται μελέτες και στατιστικά στοιχεία για το θέμα. Επιπλέον αναφέρονται στατιστικά στοιχεία για εμπλοκή σε ατυχήματα όλων των κατηγοριών οχημάτων και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το κάθε ατύχημα.
Τέλος αναφέρονται προτάσεις και πρακτικές οι οποίες θα μπορούσαν να συμβάλλουν στη μείωση των ατυχημάτων. Η νομική προσέγγιση των ατυχημάτων μαζί με την περίθαλψη των τραυματιών είναι μόνιμα και διαχρονικά θέματα στο site μας.
Στην ενότητα Motorsport καταγράφουμε τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο, βάση των προτιμήσεων του Ελληνικού κοινού αλλά και τις διεξαγόμενες εσωτερικές εκδηλώσεις.
Οι αναφορές μας πριν και μετά κάθε αγώνα (επειδή εμείς έχουμε μεγάλη παράδοση σε αυτό το χώρο) θα είναι εκτεταμένες. Εκδίδουμε εδώ και 48 χρόνια 2 περιοδικά άρρηκτα συνδεδεμένα με το motorsport (Racing, Autorally και Motorplay).
Με καθημερινή και εβδομαδιαία ενημέρωση, η ενότητα αυτή έχει αρκετά μεγάλη επισκεψιμότητα διότι η μακρά θητεία μας στο χώρο, μας καταξίωσε ως τους πιο έγκυρους και αξιόπιστους φορείς ενημέρωσης στην Ελλάδα τουλάχιστον.
Τα MotorPlay σε κάθε τους έκδοση χαρακτηρίζονται ως έγκυρα, αντικειμενικά και αξιόπιστα ΜΜΕ με την υπογραφή του Κώστα Πουλιάση από το 1976.
Στην ενότητα αγορά με τις 48 διαφορετικές κατηγορίες επαγγελμάτων, σχετικών και άμεσα συνδεδεμένων με το χώρο του after market (προϊόντα και υπηρεσίες).
Ο κάθε ενδιαφερόμενος επισκέπτης μπορεί να βρει λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει και τα προϊόντα ή υπηρεσίες που επιθυμεί.
Σε αυτή την κατηγορία ο κάθε διαφημιζόμενος δημιουργεί ένα δεύτερο υποκατάστημα με στόχο τις πωλήσεις και τη συνολική αύξηση του τζίρου του.