2ος γύρος Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος
Εαρινό Ράλι
Με αρωγό τον καλό καιρό ολοκληρώθηκε ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος και 3ος του Π. Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Η απονομή έγινε στο πολύ όμορφο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου μέσα σε πολύ ζεστή ατμόσφαιρα με πληθώρα κόσμου, κλείνοντας έτσι το συναρπαστικό σε δράση Εαρινό Ράλι. Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Λευκαδίτης Σάββας Ford Fiesta R5, έδειξαν από νωρίς τις ορέξεις τους κερδίζοντας τις δυο πρωινές ειδικές διαδρομές Λουτράκι 1 και Πισια 1, με τους πρωταθλητές Μπαντούνα Γιάννη – Σούκουλη Κώστα Mitsubishi Lancer EVO V, να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής μετά το τέλος του πρώτου σκέλους. Τους ακολούθησαν, στην τρίτη θέση οι ‘’Roustemis Panagiotis’’ – Κολτσίδας Σπύρος Mitsubishi Lancer EVO X, εμπρός από τους Φιλιππίδη Γιώργο – Μαχαίρα Λεωνίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν στην πέμπτη θέση οι Λαινόπουλος-Κολοτούρος Subaru Impreza 555 και στην έκτη οι Ισμαήλος-Μπακλώρης Mitsubishi Lancer EVO IX. Η κατηγορία F2 επεφύλασσε μια μεγάλη κόντρα ανάμεσα στους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο Peugeot 208 VTi και τους EL NAK Jr – Βίγκο Ανδρέα Renault Clio Sport. Τρίτοι στην κατηγορία ήταν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης Ford Escort RS 2000. Στην κλάση C6 οι Αγγελόπουλος-Πετρόπουλος Toyota Yaris 3 Door NCP10 βρέθηκαν να προηγούνται των ‘’Arma’’-‘’Armaki” Nissan Micra 1.3. Στην κατηγορία 4×4 οι Σιούτης-Κυπριανού Mitsubishi Pajero 3000, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους, κέρδισαν και τις δυο ειδικές του πρώτου σκέλους, με τους Βορριά-Μπάκα (Mitsubishi Pajero 3000 να βρίσκονται στη δεύτερη θέση και τους Μπερσή-Κάλφα Suzuki Vitara 2.0 να συμπληρώνουν την τριάδα. Το δεύτερο σκέλος. Με το καλημέρα οι Κεχαγιάς-Λευκαδίτης έδειξαν τις διαθέσεις τους και έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο διαδρομές αυξάνοντας το προβάδισμα τους από τους δεύτερους Μπαντούνα-Σούκουλη, οι οποίοι έχασαν χρόνο στο Λουτράκι 2. Στην F2 η μεγάλη μάχη του Γιάννη Ακράτου με τον EL NAK Jr. έκλεισε νωρίς με νικητή τον πρώτο Στην δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, με τους Αγγελόπουλο-Πετρόπουλο να συμπληρώνουν την τριάδα. Τρίτο σκέλος και τερματισμός
Μετά το τέλος της ανασυγκρότησης, τα πληρώματα ήταν έτοιμα για το τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα. Με 25 αγωνιστικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών να χωρίζουν τους Κεχαγιά-Λευκαδίτη από τη νίκη, και την διαφορά ασφαλείας από τους Μπαντούνα-Σούκουλη, όλοι περίμεναν πως οι πρωτοπόροι θα κατεβάσουν ρυθμό. Προς έκπληξη όλων, όμως, σημείωσαν και στις δυο Ειδικές τον ταχύτερο χρόνο κάνοντας το 6 στα 6, και φυσικά κατέκτησαν και την νίκη στην γενική πανάξια. Πίσω από τους περσινούς πρωταθλητές, την τριάδα έκλεισαν οι Λαινόπουλος- Κολοτούρος. Οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος Peugeot 208 VTι ανέβηκαν στην 6η θέση της γενικής και παράλληλα κατέκτησαν και τη νίκη της F2, πανάξια, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης Ford Escort RS 2000 ενώ την τριάδα έκλεισαν οι ‘’Arma’’-‘’Armaki” Nissan Micra 1.3. Οι τελευταίοι ήταν νικητές και της κλάσης C6. Στα Ιστορικά αυτοκίνητα, στον αγώνα κυριάρχησαν οι Παραδείσης-Ποιμενίδης Ford Escort MK2 RS 2000 με τους Γιώργο Παραδείση-Φράγκου Ford Escort MK1 RS 2000 στην δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης Porsche 911 Carrera 3.0. Τέλος, στην κατηγορία 4×4 νικητές ήταν οι Σιούτης-Κυπριανού Mitsubishi Pajero 3000, με τους Μπερσή-Κάλφα Suzuki Vitara 2.0, να τερματίζουν δεύτεροι.