Πισωκίνητα αυτοκίνητα, φτιαγμένα για να γλιστράνε εκπληκτικά και συνεχόμενα, φτιαγμένα για πίστες όπως αυτή του Hockenheimring, όπου η απόλαυση γίνεται με ασφάλεια. Οι αδερφοί Elias και Johannes Hountondji χορεύουν στη πίστα με τα BMW M3 και M4 πλαγιολισθαίνουν απεριόριστα και καπνίζουν τα ελαστικά των δυνατών Γερμανικών πισωκίνητων.
Κινητήρες 480 ίππων, Twin Turbo, τρίλιτροι, με μεγάλα αποθέματα ροπής, διαθέσιμα σε μεγάλο εύρος στροφών. Στις εκδόσεις Competition των BMW M3 και M4 τα άλογα αγγίζουν τα 510 και η ροπή είναι ακόμα περισσότερη. Παρότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων αυτών προτιμούν χειροκίνητα κιβώτια αρκετές φορές, στις BMW M3 και M4 το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο γίνεται προαιρετικά 8ταχύτο αυτόματο της ZF
Oι επιδόσεις των αυτοκινήτων περνούν σε δεύτερη μοίρα όταν μιλάμε για drift, αλλά για τους λάτρεις των αριθμών, η BMW M3 και M4 χρειάζονται 4,2 δευτερόλεπτα για τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα, 13,7 δευτερόλεπτα για τα 0 στα 200 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τη νομοθεσία και γιατί όχι άλλωστε, στα 250 χιλιόμετρα την ώρα, τουλάχιστον όσον αφορά τα απλά πακέτα. Οι αντίστοιχες επιδόσεις για τις Competition εκδόσεις των M3 και M4 τα 0 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και τα 0 200 χιλιόμετρα την ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα. Για τη περίσταση, τα μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας είχαν το M Drift analyzer που αναλύει τις επιδόσεις drift των αυτοκινήτων.
Κωνσταντίνος Αγραφιώτης