15 Μαρτίου 2025
Motorplay.gr
AutoΓενικά

Αύξηση κατά 65% των παραδόσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων για το Volkswagen Group

Ο Όμιλος Volkswagen συνέχισε με επιτυχία την παγκόσμια ηλεκτρική του επίθεση το 1ο τρίμηνο, αυξάνοντας τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά 65% σε ετήσια βάση. Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, 99.100 BEV έχουν παραδοθεί στους πελάτες έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του Ομίλου – τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Όσον αφορά τις παραδόσεις BEV ανά περιοχή, η Ευρώπη εξακολουθούσε να έχει σαφώς το προβάδισμα  με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%) τους πρώτους τρεις μήνες. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος παρέδωσε 7.900 BEV σε πελάτες τα οποία αντιστοιχούσαν στο 8% των παγκόσμιων παραδόσεων. Στην Κίνα, μέχρι το τέλος Μαρτίου, παραδόθηκαν 28.800 μονάδες, τέσσερις φορές περισσότερα από ότι το 1ο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει το 29% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου.

Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEVστους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).

 

Τα καλύτερα 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2022 είναι τα εξής:

– Volkswagen ID.4 30.300 μονάδες

– Volkswagen ID.3 13.000 μονάδες

– Audi Q4 e-tron (συμπ. Sportback) 10.700 μονάδες

– Audi e-tron (συμπ.. Sportback) 10.300 μονάδες

– Porsche Taycan (συμπ. Cross Turismo) 9.500 μονάδες

 

Volkswagen Group – Πίνακας παραδόσεων ηλεκτρικών μοντέλων στους πελάτες

Παραδόσεις σε πελάτες ανά αγορά Ιαν. – Μαρ.
2022
Ιαν. – Μαρ.
2021
Διαφορά (%)
Ευρώπη 58,400 43,800 +33.5
ΗΠΑ 7,900 6,800 +16.2
 Κίνα 28,800 6,200 +360.5
Υπόλοιπες χώρες 4,000 3,100 +26.9
Παγκοσμίως 99,100 60,000 +65.2

 

Παραδόσεις σε πελάτες ανά μάρκα Ιαν. – Μαρ.
2022
Ιαν. – Μαρ.
2021
Διαφορά (%)
Όγκος Brand Ομίλου 65,100 36,100 +80.5
     Volkswagen Passenger Cars 53,400 30,700 +73.7
     ŠKODA 8,800 2,500 +259.7
     SEAT/CUPRA 2,200 2,200 -1.4
     Volkswagen Commercial
Vehicles
700 700 +7.3
Brand Group Premium 24,200 14,600 +66.2
     Audi 24,200 14,600 +66.2
     Lamborghini/Bentley  –  –  –
Brand Group Sport 9,500 9,100 +4.4
     Porsche 9,500 9,100 +4.4
TRATON 200 200 +7.0
     MAN 200 200 +7.0
     Scania  –  –  –
     Navistar  –  –  –
Όμιλος Volkswagen (σύνολο) 99,100 60,000 +65.2

Related posts

Οι κλέφτες σπάνε τα κλειδιά

motorplayadmin

O Άλεκ Μονόπολι έντυσε με γκράφιτι μια McLaren 720S

motorplayadmin

Το μυστικό της διαπραγμάτευσης για αγορά αυτοκινήτου πουλώντας ταυτοχρόνως το δικό σου

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.