Ενημέρωση για τη λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Πελατών από Κεντρική & Νέα Οδό

Η Κεντρική Οδός & η Νέα Οδός, ενημερώνουν ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων, ενώ τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

Το σύνολο των υπηρεσιών τους πλέον θα προσφέρεται τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά. Υπενθυμίζουμε ότι η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών τους (Τ.Ε.Π) λειτουργούν από Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 με 16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00, στο τηλέφωνο 801 700 7000 για την Κεντρική Οδό και για τη Νέα Οδό (τηλ: 22950 26900 για Αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. και τηλ:2641 306 306 για Αυτοκινητόδρομο Ιόνιας Οδού) καθώς και για κάθε απορία, ερώτημα ή σχόλιο.

Όσοι οδηγοί επιθυμούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Kentriki Pass ή Fast Pass για Κεντρική Οδό και Νέα Οδό αντίστοιχα, θα μπορούν να πραγματοποιούν την εγγραφή τους είτε καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της επιλογής τους, είτε διαδικτυακά, συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής στο www.kentrikipass.gr ή στο  www.fastpass.gr, καθώς και μέσω της νέας εφαρμογής MyOdos και για τις δύο οδούς. Με την υπηρεσία Call & Courier, στο συντομότερο δυνατό διάστημα, θα λαμβάνουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον πομποδέκτη στη διεύθυνση επιλογής τους.

Οι συνδρομητές Kentriki Pass και Fast Pass για κάθε απορία, αλλαγή ή ερώτημα σχετικά με το λογαριασμό τους έχουν στη διάθεσή τους το www.kentrikipass.gr ή το www.fastpass.gr αλλά και την εφαρμογή MyOdos, όπου εφόσον ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, μπορούν ανά πάσα στιγμή με ένα κλικ, να ελέγξουν το υπόλοιπο και τις διελεύσεις τους και να ανανεώσουν το λογαριασμό τους με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας. Παράλληλα στη διάθεση τους σαφώς βρίσκεται και η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Τέλος υπενθυμίζουμε ότι η ανανέωση του συνδρομητικού λογαριασμού Kentriki Pass ή Fast Pass απομακρυσμένα, πραγματοποιείται και μέσω υπηρεσιών Web Banking με χρήση του Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αντιστοιχεί σε κάθε συνδρομητή. Ο κωδικός αναγράφεται στην Αίτηση Εγγραφής Συνδρομητή καθώς και στο Μηνιαίο Λογαριασμό. Αντίστοιχα η ανανέωση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή MyOdos εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού με ένα μόνο κλικ. Οι Κεντρική Οδός &  Νέα Οδός ευχαριστούν για την κατανόησή σας.

Related posts

Leave a Comment