26.3 C
Ελλάδα
13 Απριλίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Εντυπωσιακές μάχες στο Rally Start Line στο Λουτράκι

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος 2020 άνοιξε με το START LINE ΡΑΛΛΥ, στην περιοχή του Λουτρακίου όπου οι Γιάννης Παπαδημητρίου – Νίκος Πετρόπουλος κατέκτησαν την νίκη, με Skoda Fabia R5.

Μετά από μήνες αναμονής λόγω του Covid-19, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος ξεκίνησε το Σάββατο 18 Ιουλίου, με το START LINE ΡΑΛΛΥ στις ειδικές διαδρομές της περιοχής του Λουτρακίου.

Τα 30 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα πήραν εκκίνηση το μεσημέρι του Σαββάτου, έχοντας να αντιμετωπίσουν 63,61 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε αγαπημένες “Ακροπολικές” ειδικές διαδρομές. Ξεχωριστή νότα στον αγώνα έδωσε το νυχτερινό τμήμα των ειδικών διαδρομών, με τους προβολείς των αυτοκίνητων και το θέαμα που πρόσφεραν οι πρωταγωνιστές να θυμίζουν παλαιότερες εποχές των Ελληνικών αγώνων.

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου – Νίκος Πετρόπουλος με Skoda Fabia R5, από την 1η ειδική διαδρομή θέλησαν να δείξουν πως στόχος τους ήταν το πρώτο σκαλί του βάθρου. Οδήγησαν αλάνθαστα δείχνοντας την κλάση τους, κερδίζοντας κάθε ειδική διαδρομή του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι εκπληκτικοί Γιώργος Ζυμαρίδης – Κωνσταντίνος Σούκουλης επίσης με Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα στην πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητο κατάφερε να σημειώσει εκπληκτικούς χρόνους και αν αναλογιστούμε πως ο οδηγός επιστρέφει στα Ράλλυ μετά από 15 χρόνια, το επίτευγμα τους είναι αξιοζήλευτο!

Την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης – Frederic Miclotte με ακόμη ένα Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα μέχρι την 3η ειδική διαδρομή βρισκόταν στην τέταρτη θέση. Κάνοντας την αντεπίθεση του στο νυχτερινό τμήμα κατάφερε να «ροκανίσει» την διαφορά από τους Παναγιώτη Ρουστέμη – Κωνσταντίνο Νικολόπουλο με Mitsubishi Lancer EVO IX ανεβαίνοντας στο βάθρο.

Οι τέταρτοι γενικής Παναγιώτης Ρουστέμης -Κωνσταντίνος Νικολόπουλος πραγματοποίησαν μια σπουδαία εμφάνιση με ένα καινούργιο αυτοκίνητο δείχνοντας πως έχουν βελτιωθεί σημαντικά κατακτώντας και την πρώτη θέση στην κατηγορία Ν. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Πάνος Ισμαήλος – Χρήστος Μπακλώρης  επίσης με Mitsubishi Lancer EVO IΧ κινούμενοι ταχύτατα και έξυπνα κατάφεραν να πετύχουν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Στην έκτη θέση γενικής οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος – Δημήτρης Νίκου με ένα ακόμα Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι συμπλήρωσαν και το βάθρο της Κατηγορίας Ν που προσμετρά για φέτος σαν ξεχωριστό πρωτάθλημα. Ακολούθησαν, οι Γιώργος Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης με το 4ο Mitsubishi Lancer EVO IX και Νίκος Ντάβαρης -Φίλιππος Τζεφεράκος με άλλο ένα Mitsubishi Lancer EVO IX.

Στην ένατη θέση γενικής και πρώτοι στην F2, βρέθηκαν οι ταχύτατοι όλη την ημέρα “Backo” – Άρης Ιαβέρης με Ford Fiesta. Το πλήρωμα έκανε πολύ γρήγορους χρόνους, κινήθηκε με σύνεση στα κομμάτια που έπρεπε και έδειξε πως η συνέχεια θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Στην δεύτερη θέση της F2 και δέκατοι γενικής βρέθηκαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γιώργος Βασιλάκης επίσης με Ford Fiesta, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μηχανικό πρόβλημα με το τιμόνι από τα πρώτα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να βρεθούν στο βάθρο. Την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Ανδρέας Στεργίου με MG ZR 105.

Ο αγώνας εκτός από το πλούσιο θέαμα και συναγωνισμό έδειξε και τον σκληρό του χαρακτήρα. Από τα 30 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση, τερμάτισαν τα 19. Σημαντικότερες εγκαταλείψεις αυτές των Γιώργο Κεχαγιά – Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5 από τρόμπα βενζίνης στα “Πίσια 1” και Ευθύμιου Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα με Ford Fiesta R5, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κρεμαγέρα. Άτυχοι στάθηκαν και οι Ιωάννης Μποζιονέλος – Ευάγγελος Παναρίτης με Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα.

Οι Παναγιώτης Κωνσταντάκος – Νίκος Μουζάκης με Mitsubishi Lancer EVO VII έμειναν στην απλή ειδική διαδρομή, με τους Γιώργο Αγαθοκλέους – Ελένη Βλαχαντώνη με Mitsubishi Lancer EVO IX να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το κιβώτιο και να εγκαταλείπουν. Οι Αριστείδης Τσάτσαρης – Αλέξαδρος Τσάτσαρης με Toyota Celica GT4 είχαν και αυτοί μηχανικό πρόβλημα και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Μεγάλοι άτυχοι της F2, καθώς μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή ήταν στη δεύτερη θέση, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου – Αλέξανδρος Αντωνίου που εγκατέλειψαν από πρόβλημα στους πίσω τροχούς.

Ένας κομμένος άξονας στέρησε και στους Σάββα Λευκαδίτη – Νίκο Κοντό με Peugeot 206 XS μια θέση στο βάθρο της F2. Μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισαν οι Χρήστος Θεοδωρακάκης – Χρήστος Γερεντές με Volkswagen Golf GTI, Άγγελος Κουτσούκος – Στυλιανός Αράπης με Toyota Starlet EP91 και η λίστα των εγκαταλείψεων έκλεισε με τους Ανδρέα Μπάσδελη – Κώστα Ζωτιάδη με Volkswagen Golf GTI.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Γιάννης Παπαδημητρίου – Νίκος Πετρόπουλος: “Ο αγώνας ήταν όμορφος, προσπαθήσαμε να μην κάνουμε λάθη, θέλαμε να κάνουμε μια αξιόλογη προσπάθεια. Η νύχτα ήταν δύσκολη και είχαμε αρκετό μεγάλο διάστημα να οδηγήσουμε βράδυ. Ευελπιστούμε να βρεθούμε και σε άλλους αγώνες”.

Γιώργος Ζυμαρίδης – Κωνσταντίνος Σούκουλης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ καταφέραμε μια σπουδαία επίδοση. Το χρωστάω στον συνοδηγό μου Κώστα, διότι με βοήθησε να κινηθώ με ασφάλεια και γρήγορα στον συγκεκριμένο αγώνα”.

Ιορδάνης Σερδερίδης – Miclotte Frederic: “Καταφέραμε και αλλάξαμε τον ρυθμό μας στις νυχτερινές ειδικές. Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα και βελτίωσα τους χρόνους μου ειδικά στο “Λουτράκι”. Στην τελευταία ειδική διαδρομή είχαμε ένα θέμα με την σκόνη αλλά ήταν το ίδιο για όλους. Το θετικό είναι που ανεβήκαμε στο βάθρο και είναι αυτό που μετράει”.

Ρουστέμης Παναγιώτης – Κωνσταντίνος Νικολόπουλος: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα του αγώνα. Είχαμε στην διάθεση μας ένα καινούργιο αυτοκίνητο, βρήκαμε γρήγορα τον ρυθμό μας και πετύχαμε αξιοπρεπείς χρόνους. Στο νυχτερινό τμήμα του αγώνα θέλαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και να διασφαλίσουμε τους βαθμούς και να βρεθούμε πρώτοι στην C2. Θα ακολουθήσουμε όλο το πρωτάθλημα για να δούμε σε τι αγωνιστική κατάσταση βρισκόμαστε”.

“Backo” – Άρης Ιαβέρης: “Θέλω να ευχαριστήσω τον συνοδηγό μου που με βοήθησε στο να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Είχαμε κάνει μια πολύ καλή προετοιμασία και αυτό βγήκε στον αγώνα με τους χρόνους. Θα συνεχίσουμε και στον επόμενο αγώνα στην Λαμία”.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Πηγή: omae-epa.gr

Related posts

144 συμμετοχές στην Ανάβαση Ριτσώνας 2021!

motorplayadmin

Έγινε η σύσταση της νέας προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της ΟΜΑΕ

motorplayadmin

Όλα έτοιμα για το 9ο Rally Greece Offroad!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.