Αγοράζουν αυτοκίνητο με 670€ και το πουλάνε πάνω από 5.000€
Συνεχίζεται η αλόγιστη εισαγωγή κακών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας, με το κράτος να απέχει από οποιοδήποτε έλεγχο. Η ζήτηση του κόσμου για φθηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (κυρίως diesel) αυξάνει και τις εισαγωγές κακών αυτοκινήτων με τεράστιο κέρδος για τους αετονύχηδες εμπόρους.
Στη Γερμανία, μετά από απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της, μπαίνουν σε ισχύ απαγορεύσεις που αφορούν τα ντίζελ μοντέλα (Euro 5 και παλαιότερα). Το μέτρο «στοχεύει» 12 εκατομμύρια οχήματα και, όπως είναι φυσικό, οι τιμές μεταπώλησης των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έχουν φτάσει στον απόλυτο πάτο.
Την ίδια στιγμή, στην ελληνική πραγματικότητα, οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυξήθηκαν κατά 60% καθώς, όπως όλα δείχνουν, η αγορά τους αποφέρει τεράστια κέρδη.
Πηγές από το αρμόδιο υπουργείο υποστηρίζουν πως ο κύριος όγκος των αυτοκινήτων είναι ντίζελ και κατά βάση Euro4 (αυτοκίνητα με ηλικία 10 ετών και άνω με 400.000 & 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους), για τα οποία εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας με το τρικ της βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας σε πόλεις της περιφέρειας. Θυμίζουμε ότι τα Euro4 και παλαιότερα απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς προβλέπεται πρόστιμο, αφαίρεση στοιχείων, ενώ παράλληλα η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να μην σε καλύψει σε περιπτώσεις εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα.
Βέβαια κάτι παρόμοιο συμβαίνει σε πολλά είδη που αγοράζονται από την Κίνα η άλλες φθηνές χώρες παραγωγής προϊόντων.
Αυτά τα προϊόντα αρκετές φορές προβάλλονται και προωθούνται από τηλεοράσεις Α και Β εθνικής χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο από καμιά αρχή.
ΚΠ