Μια από τις κλασσικές, όμορφες μονομαχίες που προσφέρει το Ενιαίο πρωτάθλημα και οι οποίες κρίνονται στα δέκατα του δευτερολέπτου, προσέφεραν στους δύο πρώτους αγώνες του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου -στην 18η Ανάβαση Κύμης, το διήμερο 26-27 Σεπτεμβρίου- ο πρωταθλητής Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο ομόσταυλός του, Μιχάλης Δουλτσίνος. Οι δύο τους ήταν όπως και το Σάββατο εξάλλου, οι οδηγοί που έδωσαν τον «τόνο» όσον αφορά τα περάσματα του Ενιαίου.
Η αυλαία λοιπόν του SEAJETS Σ.Ο.Α.Α. Ενιαίου για το 2020 και με διπλό αγώνα έγινε με τις Σαββατιάτικες δοκιμές και παρουσία του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη, που παραβρέθηκε στην 18η Ανάβαση Κύμης «Γιάννης Ηλιόπουλος». Ο κ. Αυγενάκης δεν πήγε σαν απλός επισκέπτης καθώς έπειτα από μερικά περάσματα στο πλευρό του Προέδρου του Σ.Ο.Α.Α., κ. Μάριου Ηλιόπουλου, έκατσε στο αγωνιστικό μπάκετ ενός Skoda Fabia του Ενιαίου και οδήγησε, ανοίγοντας και τα τρία σκέλη των δοκιμών.
Μετά την μοναδική του αυτή εμπειρία δήλωσε ενθουσιασμένος και ικανοποιημένος για το γεγονός πως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός προάγει την ασφαλή οδήγηση και τον υγιή συναγωνισμό.
Στο αγωνιστικό κομμάτι των πραγματικών πρωταγωνιστών, το πρόσωπο των δοκιμών ήταν ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Οι οδηγοί του Ενιαίου συμμετείχαν για πρώτη φορά στην Ανάβαση Κύμης, καθώς ο αγώνας μέχρι τώρα δεν είχε προσμετρήσει ποτέ στο πρωτάθλημα και ο μοναδικός που είχε πρότερη εμπειρία στη διαδρομή ήταν ο Δουλτσίνος. Εμπειρία που αποδείχτηκε χρήσιμη δεδομένου ότι ο νεαρός οδηγός σημείωσε και στα τρία σκέλη την καλύτερη επίδοση. Το τελευταίο ήταν και το ταχύτερο πέρασμά του, το δεύτερο όμως ήταν το πιο αγχωτικό καθώς είχε ακριβώς τον ίδιο χρόνο (μέχρι και στο εκατοστό) με τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο (κεντρική φώτο).
Ο πρωταθλητής του 2019 δεν βολεύτηκε στα περάσματα του Σαββάτου, αντιμετωπίζοντας αρκετό γλίστρημα και έτσι οι μάχες της Κυριακής αναμένονταν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ήταν και στα τρία σκέλη ο μοναδικός που πλησίασε τον πρωτοπόρο.
Τρίτος στα δύο από τα τρία σκέλη ολοκλήρωσε ο Στάθης Κουκέας και έχασε την θέση μόνο στο τελευταίο από τον «μεταμορφωμένο» σε σχέση με πέρσι Αλέξανδρο Χαλιβελάκη. Ο Χαλιβελάκης αν και δεν ήταν ικανοποιημένος με την πρώτη θέση στη σειρά εκκίνησης δεν φάνηκε να επηρεάζεται ιδιαίτερα από το γεγονός. Ήταν τέταρτος στο πρώτο και το δεύτερο σκέλος, πιέζοντας τον Κουκέα και κατάφερε να τον περάσει στο τρίτο με πολύ καλή επίδοση.
Πέμπτος στα δύο πρώτα σκέλη ήταν ο Δημήτρης Ρεμεντζής, ο οποίος έχασε την ευκαιρία να κάνει κάτι καλύτερο στο τρίτο όταν είχε ένα εντυπωσιακό γλίστρημα στο δεύτερο μισό της διαδρομής. Έτσι έπεσε χαμηλότερα και άφησε την πέμπτη θέση για τον Κώστα Λαζαρίδη. Ο πρωτοεμφανιζόμενος στο Ενιαίο, αλλά έμπειρος οδηγός χάρη στις εμφανίσεις του στην Formula Saloon, χρειάστηκε δύο σκέλη για να «κουμπώσει» στο Fabia και στο τρίτο έδειξε πως μπορεί να κινηθεί γρήγορα.
Ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος έμεινε μακριά από τον καλό του εαυτό και στα τρία σκέλη ουσιαστικά, ενώ ο Γιώργος Σαρταμπάκος έδειξε ότι βρήκε τα σωστά πατήματα στο δεύτερο σκέλος, αλλά δεν απέφυγε τα λάθη στο τρίτο με αποτέλεσμα να χαλάσει κάπως την συνολική εικόνα. Ο DAVID 28 είχε μια σταθερή και μικρή βελτίωση στην πορεία των τριών σκελών, απολαμβάνοντας την αγωνιστική οδήγηση που είναι εξάλλου και το ζητούμενο για εκείνον.
Στον κυριακάτικο αγώνα κορυφώθηκε η βελτίωση στις επιδόσεις τόσο του Δουλτσίνου, όσο και του και Χαραλαμπόπουλου, η οποία είχε ξεκινήσει να κλιμακώνεται από το Σάββατο. Αμφότεροι κινήθηκαν μέσα στο 2:15 το οποίο στόχευαν εξ αρχής. Παρόλα αυτά νικητής και στα δύο περάσματα στέφθηκε ο Χαραλαμπόπουλος με τον Δουλτσίνο να μένει 240 χιλιοστά πίσω του στο πρώτο σκέλος και 230 στο δεύτερο. Κάπως έτσι ξεκίνησε δυναμικά και με ρεκόρ μάλιστα η υπεράσπιση του τίτλου για τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο. Ο Δουλτσίνος προσπάθησε πολύ και το ήθελε, κάνοντας τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του στο Ενιαίο αλλά έχασε στις λεπτομέρειες σε μια πολύ όμορφη μάχη από τον καλό του φίλο.
Πίσω τους, στο πρώτο σκέλος ολοκλήρωσε ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης. Αδυνατισμένος, κάτι που αποδεικνύεται και πάλι σημαντικό στο Ενιαίο, εμφανίστηκε και πολύ ανταγωνιστικός σε οδηγικό επίπεδο. Πήρε μια τρίτη θέση στο πρώτο σκέλος και ενδεχομένως να την είχε επαναλάβει αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με το κιβώτιο του Fabia στο δεύτερο πέρασμα. Αυτό πάντως έδωσε την ευκαιρία στον Στάθη Κουκέα να πάρει την τρίτη θέση του δεύτερου σκέλους και να «χρυσώσει» το χάπι σε έναν αγώνα που δεν κατάφερε να «βρει» σχεδόν σε κανένα του πέρασμα, είτε το Σάββατο, είτε την Κυριακή.
Στο πρώτο σκέλος ο Κουκέας ήταν τέταρτος με τον Ταξιάρχη Ασημακόπουλο να είναι αρκετά κοντά του και τον Κώστα Λαζαρίδη να μένει έκτος στην πρώτη του εμφάνιση στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο. Την οκτάδα συμπλήρωσαν ο «DAVID 28» και ο Γιώργος Σαρταμπάκος.
Νωρίς την Κυριακή προέκυψε και μια από τις πιο επικίνδυνες στιγμές του Ενιαίου στην τετράχρονη, νεότερη ιστορία του. Ο Δημήτρης Ρεμεντζής έχασε τον έλεγχο ανάμεσα στην πέμπτη και έκτη στροφή, σε ένα σημείο που είναι γνωστό για παλιότερο ατύχημα του Μάριου Ηλιόπουλου, αφήνοντας σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητο, χωρίς ευτυχώς όμως να πάθει το παραμικρό.
Στο δεύτερο σκέλος πίσω από την τριάδα των Χαραλαμπόπουλου, Δουλτσίνου και Κουκέα, ακολούθησαν ο Λαζαρίδης, ο οποίος σημείωσε μάλιστα μια επίδοση που τον άφησε κάπως ικανοποιημένο, ο Σαρταμπάκος ο οποίος χρειάστηκε να φτάσουμε στο τελευταίο πέρασμα για να κάνει έναν χρόνο που τον έκανε να χαμογελάσει και ο «David 28» ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων και κέρδισε σημαντικούς βαθμούς.
Ο Χαλιβελάκης ανεβαίνοντας τις 52 στροφές μόνο με δεύτερη ταχύτητα ολοκλήρωσε έβδομος και μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Ασημακόπουλος ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο και χάλασε την προσπάθειά του.
Υπενθυμίζουμε πώς λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της διασποράς του COVID-19 η προσέλευση των θεατών στη διαδρομή, καθώς και στους χώρους του αγώνα δεν επιτρεπόταν.
Πηγή: omae-epa.gr