28.1 C
Ελλάδα
18 Σεπτεμβρίου 2024
Motorplay.gr
Αθήνα

Θρίαμβος του Μάριου Ηλιόπουλου στις εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου και Δ/Σ στην Ο.Μ.Α.Ε. (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού)

Η Ο.Μ.Α.Ε. εδώ και δύο χρόνια υπό την προεδρία του Δημήτρη Μιχελακάκη παρουσίαζε πολλές οικονομικές-διαχειριστικές και αγωνιστικές αδυναμίες. Λέγονται πολλά, αλλά ουσιαστικά κανένας επώνυμα δεν καταθέτει τα στοιχεία στον εισαγγελέα.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού να καταργήσει το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Μιχελακάκη και να διορίσει προσωρινό Δ/Σ προκειμένου να προκηρύξει νέες εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ/Σ.
Εν τω μεταξύ η κατάσταση στην Ο.Μ.Α.Ε. ήταν τραγική από κάθε άποψη, με αποτέλεσμα ουσιαστικά να μην μπορέσει να ξεκινήσει και να διεξαχθεί το πρωτάθλημα 2020.
Ένας από μηχανής Θεός θα μπορούσε ίσως να ανατρέψει αυτό το οριζοντίως και καθέτως άθλιο σκηνικό. Στο μεσοδιάστημα, η πλευρά Μιχελακάκη και οι εναπομείναντες σύμβουλοί του, αγωνίστηκαν λυσσαλέα προκειμένου η διαφαινόμενη ήττα να είναι λιγότερο οδυνηρή και εννοούμε τις εκλογές της Ο.Μ.Α.Ε.
Οι εκλογές είχαν ορισθεί για το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου και εάν δεν υπήρχε απαρτία για την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου. Πριν αρχίσει η διαδικασία της εκλογής Δ/Σ και προέδρου για την Ο.Μ.Α.Ε. προέκυψε θέμα συμμετοχής σ’ αυτές, τεσσάρων λεσχών οι οποίες διενήργησαν εκλογές χωρίς την συμμετοχή δικαστικού αντιπροσώπου.
Η γενική συνέλευση ψήφισε ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν στις εκλογές.
Υπήρξαν πολλές παρεμβάσεις για διάφορα θέματα, νομικά και διαδικαστικά τα οποία λύθηκαν και έτσι δόθηκε η δυνατότητα να ξεκινήσουν οι εκλογές. Το ζητούμενο ήταν να προκύψει ένα Δ/Σ και ένας πρόεδρος ικανός, τίμιος, γνώστης των θεμάτων αλλά και με οικονομική επιφάνεια.
Τελικά βρέθηκε ο σωτήρας και αυτός είναι ο Μάριος Ηλιόπουλος που πραγματικά είναι ο μόνος που μέχρι τώρα έχει κρατήσει το σπορ ζωντανό. Είναι επί πολλά έτη χορηγός του Ακρόπολις. Είναι εκείνος που ανέστησε τον θεσμό του ενιαίου. Είναι εκείνος που έχει βοηθήσει οικονομικά πολλές λέσχες αλλά και αγωνιζόμενους. Τέλος είναι εκείνος που έδωσε στον Σ.Ο.Α.Α., κύρος και αίγλη και έθεσε σε σωστή βάση τα δικαιώματα των οδηγών.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος μετά τις εκλογές στην Ο.Μ.Α.Ε. είναι ο νέος πρόεδρός της.
Αυτός καλείται να σώσει την υπόληψη του χώρου που είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Αυτός καλείται να τον εξυγιάνει οικονομικά και θεσμικά, και να εξολοθρεύσει όλα εκείνα τα παράσιτα που δημιουργούν παθογένεια, αδιαφάνεια και χάος.
Το έργο του είναι εξαιρετικά δύσκολο γιατί τα συμφέροντα και οι φιλοδοξίες είναι πολλές και εφτάψυχες. Του ευχόμαστε ολόψυχα να τα καταφέρει και εμείς με κάθε τρόπο και από οποιαδήποτε θέση θα του συμπαρασταθούμε θερμά. Του ευχόμαστε καλή πλοήγηση.
Για να επιτευχθεί όμως αυτό πρέπει όχι οι εννέα συν δύο εκλεγμένοι σύμβουλοι αλλά και οι έντεκα, αλλά και όλος ο κόσμος να βοηθήσει ο καθένας με τον τρόπο του, ώστε αυτός ο μέγιστος και ικανός άνθρωπος να πετύχει στο έργο του. Ο Ηλιόπουλος έχει δουλειά, έχει λεφτά, είναι πολυάσχολος και ουσιαστικά δεν έχει χρόνο. Όμως ο Ηλιόπουλος έχει αποδείξει ότι έχει τρέλα και υπέρμετρη αγάπη για το σπορ. Σε αυτή την περίπτωση όλοι πρέπει να συμβάλουμε θετικά στην προσπάθειά του. Εμείς με κάθε τρόπο διαζώσης αλλά και μέσα από τα ΜΜΕ κοινωνικής δικτύωσης το είπαμε ξεκάθαρα. Επίσης από το site μας ΜotorPlay.gr το έχουμε ανακοινώσει επανειλημμένα.
Ευχόμαστε στον Μάριο Ηλιόπουλο και στο νέο Δ/Σ, ολόψυχα «καλή επιτυχία». Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει μία τελευταία ευκαιρία να ανακάμψει και να βρει τον χώρο και τον δρόμο που του αξίζει.
Στα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης τα μηχανοκίνητα σπορ είναι ανάμεσα στα δώδεκα πρώτα και στην Ελλάδα ανάμεσα στα πενήντα. Τέλος, διαμέσου του Ακρόπολις, αλλά και άλλων ευρωπαϊκών αγώνων προβλήθηκε η χώρα πολύ και αποτελεσματικά.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο καθ’ ύλη αρμόδιος υπουργός οφείλει με έκτακτη επιχορήγηση να βοηθήσει την Ο.Μ.Α.Ε. να ξεπεράσει τους οικονομικούς σκοπέλους που τη μαστίζουν. Επίσης να βοηθήσει οικονομικά το Ακρόπολις και κάθε διεθνή αγώνα.
Η προβολή της χώρας είναι θέμα που πρέπει να αφορά και το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και όλους που έχουν σχέση με καύσιμα και αυτοκίνητα γενικώς.
Καλή επιτυχία και ευχόμαστε η αλλαγή σελίδας να έχει χρώμα και άρωμα άνοιξης.

Άννα Βαμβακοπούλου
Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων
Εκδόσεων Κώστα Πουλιάση

 

Ο Στράτος Φωτεινέλης και η κυρία Μαρία Τόγελου.
Η Λαμία ήταν εκεί!

Η Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα έκανε αισθητή την παρουσία της με τους διαφορετικούς τρόπους που παρενέβη στα τεκταινόμενα.

Η κ. Ψαράκου εκλέχθηκε αλλά με το παρελθόν.
Η Κρήτη είχε μποφόρια!
Ζήβας και Μιχελακάκης, αχτύπητο δίδυμο.

Είχε σωστές τοποθετήσεις ο κ. Μανώλης.
Ήρθαν όλοι, ακόμα και από τις μακρινές Σέρρες.
Ευτυχώς υπήρξε απαρτία από την πρώτη γενική συνέλευση.
Τι κομίζει ο Άγγελος στο προεδρείο;
Ο Μάριος Ηλιόπουλος περιστοιχιζόμενος από υποστηρικτές του. Δίπλα του ο Νίκος Πασαλής.

 

Για το ΔΣ εκλέχτηκαν:

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Μάριος ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ (ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – START LINE)
Νικόλαος ΠΑΥΛΙΔΗΣ (ΑΟΘ)
Κορίνα ΦΑΤΟΥΡΟΥ (ΣΦΙΚΑ)
Γεώργιος ΠΟΛΥΖΩΗΣ (ΦΙΛΜΠΑ)
Μιχαήλ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΟΛΑΠ)
Χαράλαμπος ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ)
Παναγιώτης ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ)
Φωτεινή ΨΑΡΡΑΚΟΥ (ΕΛΛΑΔΑ)
Επαμεινώνδας ΦΑΤΟΥΡΟΣ (ΑΣΗ)
Στυλιανός ΚΑΓΙΑΦΑΣ (ΛΕΣΧΗ 4×4 ΠΑΤΡΑΣ)
Ιωάννης ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ (ΑΣΣΟΑΑ)

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Αντώνιος ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ (ΛΑΒ)
Χρήστος ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ (ΕΛΕΤΑ)
Δημήτριος ΚΑΡΠΑΝΟΣ (ΑΟΠ)
Νικόλαος ΜΑΝΩΛΗΣ (ΑΛΑΛ)
Ευαγγελία ΠΛΟΥΜΗ (ΛΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ)*

*Μετά από κλήρωση μεταξύ των Νικόλαου ΔΙΑΚΑΚΗ (ΦΙΜΑ) και Ευαγγελίας ΠΛΟΥΜΗ (ΛΑΜΥΤΙΛΗΝΗΣ) που ισοψήφησαν.

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέχτηκαν:

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Σωκράτης ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ
Βάλια ΖΑΧΟΥ
Ευστράτιος ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ

Μετά τις αρχαιρεσίες της 22/2, το νέο ΔΣ της ΟΜΑΕ πρόκειται να συγκροτηθεί σε σώμα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Related posts

Κοπή πίτας στη λέσχη αυτοκινήτου Microcars

motorplayadmin

Καταργούνται προσωρινά οι περιορισμοί που είχε επιβάλει ο Σύριζα στα ιστορικά αυτοκίνητα

motorplayadmin

Νέο Ford Kuga – Άψογο!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.