32.2 C
Ελλάδα
13 Ιουνίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Ιδιώτες με SKODA Fabia διεκδικούν νίκες στο Ράλι Σαρδηνίας

Στο εφετινό Ράλι Σαρδηνίας που είναι ήδη σε εξέλιξη, η SKODA Motorsport υποστηρίζει τον Oliver Solberg (SWE) και το συνοδηγό του Aaron Johnston (IRL) με SKODA Fabia Rally2 evo για τη νίκη στην κατηγορία WRC3, στην οποία συμμετέχουν μόνο ιδιωτικά πληρώματα. Βασικός τους αντίπαλος, επίσης με SKODA Fabia Rally2 evo, το έτερο φαβορί για την νίκη, η πολωνική ιδιωτική συμμετοχή των Kajetan Kajetanowicz/Maciej Szczepaniak (κεντρική φωτογραφία).

Ο πρώην πρωταθλητής της WRC2 Pontus Tidemand και ο συνοδηγός του Patrick Barth (επάνω φωτογραφία) προηγούνται της κατάταξης του πρωταθλήματος στη WRC2, με μία ιδιωτική SKODA FABIA Rally2 evo της ομάδας Toksport WRT. Το σουηδικό πλήρωμα στοχεύει σε άλλη μία νίκη προκειμένου να διατηρήσει ζωντανές τις πιθανότητες για τον εφετινό τίτλο της κατηγορίας.

Για την προώθηση νέων ταλέντων, η SKODA Motorsport συνεχίζει να υποστηρίζει νέους και ταλαντούχους οδηγούς. Μετά την πρόσκαιρη διακοπή του πρωταθλήματος, ο 19χρονος Oliver Solberg και ο συνοδηγός του επιστρέφουν με τη SKODA FABIA Rally2 evo (φωτογραφία κάτω), ως φαβορί για τη WRC3 του έκτου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.

Απέναντί τους, με νωπές τις δάφνες από τη νίκη τους στη WRC3 στο Ράλι Τουρκίας, ο τρεις φορές πρωταθλητής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, Kajetan Kajetanowicz από την Πολωνία, μαζί με το συνοδηγό του Maciej Szczepaniak. Οι δύο Πολωνοί, με τη SKODA FABIA Rally2 evo, στην Τουρκία ήταν επίσης ταχύτεροι στο σύνολο των αυτοκινήτων Rally2.

Το μεσογειακό νησί της Σαρδηνίας ήταν πάντα μία φιλόξενη «αγωνιστική πίστα» για τη SKODA. To 2017 και το 2018, ο Jan Kopecký κέρδισε την κατηγορία WRC2. Οι Kalle Rovanperä και Jan Kopecký έκαναν το 2019 το 1-2 στην κατηγορία για τη SKODA. Στο Ράλι Σαρδηνίας 2020, συνολικά 15 ομάδες συμμετέχουν με SKODA, όντας η πλειοψηφία μεταξύ των 35 αυτοκινήτων Rally2.

Το «Rally Italia Sardegna», το οποίο πραγματοποιείται σε αμμώδεις και σκληρούς χωματόδρομους, αποτελείται από 16 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 238,84 χιλιομέτρων. Όπως και το 2019, το Σάββατο είναι το μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα με σχεδόν 102 χιλιόμετρα Ειδικών. Την Κυριακή, θα διεξαχθούν οι υπόλοιπες τέσσερις Ε.Δ. κοντά στην ακτή βόρεια της πόλης Alghero, που είναι η βάση του αγώνα. Λόγω των μέτρων που λαμβάνονται κατά της εξάπλωσης του ιού Covid-19, το εφετινό Ράλι Σαρδηνίας θα πραγματοποιηθεί χωρίς θεατές, για πρώτη φορά στην ιστορία του.

 

Ιστορική αναδρομή – Γνωρίζατε ότι…

… ο ιταλικός γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA μέχρι το 2003 διεξαγόταν στην ηπειρωτική χώρα, με έδρα το Σαν Ρέμο, προτού μεταφερθεί στο νησί της Σαρδηνίας;

… ο αγώνας που είναι σήμερα γνωστός ως Rally Italia Sardegna πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1928 με το όνομα «Rally of the Flowers» και (εκτός από το 2010, όταν προσμετρούσε για το IRC/Intercontinental Rally Championship) ήταν μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι από την επίσημη θέσπισή του, το 1973;

… Η Michèle Mouton έγινε η πρώτη – και μέχρι σήμερα η μόνη – γυναίκα που κέρδισε αγώνα του WRC όταν τερμάτισε πρώτη στο Ράλι Σαν Ρέμο του 1981;

… Η εμβληματική Ειδική Διαδρομή «Monte Lerno» του Rally Italia Sardegna διαθέτει το εντυπωσιακό «άλμα του Μίκυ», συγκρίσιμο μόνο με το περίφημο άλμα Fafe του Ράλι Πορτογαλίας;

Related posts

Οριστική επανεκκίνηση αγώνων αυτοκινήτου & karting το Μάιο – Τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα

motorplayadmin

Έγινε της ΟΜΑΕ

motorplayadmin

Ο καταπληκτικός Rovanperä, μόλις 21 ετών, πήρε τη νίκη στο Ακρόπολις!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.