16 Μαρτίου 2025
Motorplay.gr
FormulaΑγώνες

Κέρδισε ο Φέτελ στη Σιγκαπούρη, 1-2 για τη Ferrari!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Σιγκαπούρης με τον Σαρλ Λεκλέρκ να ολοκληρώνει το 1-2 για τη Ferrari μετά από 44 αγώνες.

Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari είδε πρώτος την καρό σημαία στη Σιγκαπούρη μετά από 22 αγώνες (η τελευταία νίκη του ήταν πέρσι στο Βέλγιο) και το πανηγύρισε έξαλλα.

Η Ferrari εκανε το πρώτο της 1-2 μετά από ακόμα μεγαλύτερο διάστημα (44 αγώνες!) και συγκεκριμένα από το Grand Prix της Ουγγαρίας το 2017, όταν τότε ο Φέτελ είχε κερδίσει με 2ο τον Ράικονεν.

Αυτή ήταν η τρίτη διαδοχική νίκη για τη Ferrari που μειώνει την απόσταση με τη Mercedes, η οποία μονοπώλησε τις νίκες στην αρχή της χρονιάς.

Ο αγώνας διεξήχθη με υψηλή θερμοκρασία (37 βαθμούς) και υγρασία (70%).

Στην εκκίνηση δεν είχαμε κάποια μεγάλη εναλλαγή με προσπεράσματα και η διαφορά στην εξάδα της κορυφής ήταν μικρή με όλους τους οδηγούς να προσέχουν τα ελαστικά τους. Όλοι είχαν μαλακή γόμα και ο χορός των pit stop ξεκίνησε στον 20ο γύρο με τους Φέτελ και Φερστάπεν να μπαίνουν πρώτοι και στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Λεκλέρκ. Αυτή η στρατηγική της Ferrari έδωσε την ευκαιρία στους δύο οδηγούς της να ξεπεράσουν τον Χάμιλτον και στον Φέτελ την πρωτοπορία στον αγώνα! Ο Γερμανός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ συνάντησε κίνηση στο γύρο που έμεινε εκτός πίστας και έτσι τον προσπέρασε κάτι που εξόργισε τον Μονεγάσκο.

Η Mercedes επέλεξε να κρατήσει μέσα στην πίστα τον Χάμιλτον για να έχει πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος. Ο Βρετανός έμεινε μέσα για άλλους 6 γύρους μετά το πιτ του Λεκλέρκ και “την πάτησε” λόγω της εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας 3 φορές στο υπόλοιπο του αγώνα, που δεν τον άφησε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στον 36ο γύρο όταν ο Ράσελ με τον Γκροζάν είχαν μια μάχη ρόδα με ρόδα με τον πρώτο να καταλήγει στην μπαριέρα. Έμεινε μέσα για έξι γύρους και ξαναμπήκε μετά από 2 γύρους λόγω της εξόδου του Πέρες, που έμεινε σε επικίνδυνο σημείο και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μπει ξανά. Μπήκε όμως και για 3η  φορά στον 50ο γύρο όταν ο Κβίατ λόγω λάθος φρεναρίσματος οδήγησε το μονοθέσιο του Ράικονεν εκτός πίστας.

Στους τελευταίους γύρους το μόνο ενδιαφέρον ήταν τα team radio της Ferrari, καθώς οι άνθρωποί της προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τον Λεκλέρκ που ήταν φανερά εκνευρισμένος που βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ. Τελικά, ο Λεκλέρκ δεν τον πίεσε και έτσι το 1-2 της Ferrari ολοκληρώθηκε με τον Φέτελ να παίρνει την καρό σημαία και το Μονεγάσκο να ακολουθεί.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

 

Related posts

Ανάβαση Διονύσου 2023: Σπουδαίες μάχες, τραυματισμοί και πολλές καθυστερήσεις

motorplayadmin

Άσχημος απολογισμός πανευρωπαϊκά από τους αγώνες το περασμένο Σαββατοκύριακο με δύο νεκρούς

motorplayadmin

1oι Τσολακίδης-Πολυζώης στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2024

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.