Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου ΑΛΦΑΛ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον τερματισμό ήταν για τους διοργανωτές η καλύτερη ανταμοιβή.
Σε αγωνιστικό επίπεδο οι Κύπριοι οδηγοί έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας-Ηλία σε ρυθμούς «παγκοσμίου» απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα.
Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή Πέτρος-Λάος και οι πρώτοι της C2 Παραδείσης Παναγιώτης-Ποιμενίδης σε άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση.
Πίσω τους οι πρώτοι της C5 Χ. Παντελή-Κούγιας με δεύτερους τους Τσάκαλο -Κοτρώνη που άφησαν πίσω τους πολύ δυνατότερους συνδυασμούς.
Στην C3 πρώτοι στον πρώτο τους αγώνα οι Αμουτζάς-Ηλιόπουλος, τους περιμένουμε και σε άλλους αγώνες. Στην C6 οι τοπικοί Μανούσκος-Μανούσκος πρώτευσαν στην έδρα τους.
Στην κατηγορία F2 η οποία ήταν πολυπληθής όπως πάντα με πληρώματα και αυτοκίνητα ικανά για το καλύτερο. Πρώτοι οι Παντελή Χρυσόστομος-Κούγιας, ακολουθούμενοι από τους Τσάκαλο-Κοτρώνη και Αμουτζά-Ηλιόπουλο.
Τέλος ιδιαίτερη μνεία αξίζει η κατηγορία ιστορικών για τον έντονο συναγωνισμό και τις εναλλαγές στην κατάταξη που ομόρφυνε τον αγώνα.
Η ‘εξωτική’ Lancia 037 Κατ.4 των Χριστοδούλου-Σαμαρά τερμάτισε στην πρώτη θέση της Γενικής κατάταξης των Ιστορικών, ακολουθούμενη από τα δύο κορυφαία ιστορικά Escort Mk2 Κατ.3 και Κλάσης 2000, των Χαλιβελάκη-Παπαγεωργίου και Παραδείση Γιώργου-Στεργίου.
Ακολούθησαν οι πρώτοι στην κατ.1+2 και στην Κλάση 1600, Αμαξόπουλος-Μωραΐτη με το Toyota Corolla που δεν τα πάει καλά με τις ανηφόρες. Στην Κλάση ως 1300 πρώτοι οι Κουτσίκος-Πετρόπουλος με Toyota Starlet σε μια πολύ καλή προσπάθεια.
Δείτε εδώ τα πλήρη αποτελέσματα.
Στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα καινούργια νέας τεχνολογίας χρονόμετρα-ρολόγια που πρόσφατα απέκτησε η ΟΜΑΕ.
Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα.
Πηγή: Δελτίο τύπου Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.