33.4 C
Ελλάδα
7 Σεπτεμβρίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Κυριάρχησε πλήρως ο περσινός πρωταθλητής Τάνακ στο ράλι Εσθονίας

Ο περσινός πρωταθλητής Οτ Τάνακ παίζοντας εντός έδρας κέρδισε στο Ράλι Εσθονίας, παρόλο που είχε μόλις τρεις κερδισμένες ειδικές διαδρομές από τις 17 του ράλι. Για να το πετύχει όμως είχε καλά πλασαρίσματα στις υπόλοιπες ειδικές του αγώνα, Έτσι, σημείωσε την πρώτη του νίκη φέτος και έγινε ο 4ος διαφορετικός οδηγός που κερδίζει στους 4 αγώνες μέχρι στιγμής!

Ο αγώνας στην Εσθονία διεξήχθη χωρίς προβλήματα και η Hyundai έκανε το 1-2 με Τάνακ – Μπριν, ενώ 3ος έμεινε ο Οζιέ με Toyota. Ο Εσθονός, ο οποίος είχε εγκαταλείψει στο πρώτο ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο και είχε δύο δεύτερες θέσεις σε Σουηδία και Μεξικό, ήθελε όσο τίποτα άλλο τη νίκη προκειμένου να αναρριχηθεί στη βαθμολογία και να προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον περσινό του τίτλο με την Toyota, τρέχοντας φέτος με τη Hyundai.

Πήρε καθαρό προβάδισμα το Σάββατο και το διατήρησε την Κυριακή, ακολουθώντας τακτική χαμηλού ρίσκου και αφήνοντας τους διώκτες τους να δίνουν τη δική τους μάχη για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. Το φετινό συναρπαστικό πρωτάθλημα επανεκκίνησε μετά τις 14 Μαρτίου, όταν είχε διακοπεί λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορωνοϊού και αναμένεται συναρπαστικό μέχρι το φινάλε του.

Αιτία ότι βλέπουμε πολύ βελτιωμένους οδηγούς, όπως τον Μπριν και τον Εβανς, τον γνωστό εξάκις πρωταθλητή Οζιέ να θέλει να κλείσει την καριέρα του με έναν ακόμη τίτλο, αλλά και τον νεαρό Ροβάνπερα (19 ετών) και τον πρωτοεμφανιζόμενο Κατσούτα της Toyota, ο οποίο εγκατέλειψε την Κυριακή από τουμπάρισμα.

Στο ράλι της Εσθονίας, το 600ο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 1973 που ξεκίνησε ο θεσμός, τελικά ο Μπριν με δύο κερδισμένες ειδικές, οδηγώντας ένα ακόμη Hyundai i20, έκανε το 1-2 για την κορεατική μάρκα, δίνοντας σημαντικούς βαθμούς και στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, κρατώντας πίσω του τον Οζιέ, που ήταν ο ταχύτερος όλων σε πέντε ειδικές διαδρομές.

Βέβαια ο Γάλλος παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, πλέον όμως έχει σκληρό ανταγωνισμό. Για τον εσωτερικό ανταγωνισμό της Toyota, ο Εβανς έμεινε εκτός βάθρου, όπως και ο Ροβάνπερα, που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα. Ο νεαρός Φινλανδός, αν δεν είχε πάρει ποινή 1 λεπτού το Σάββατο για παραβίαση κανονισμών (καπάκι ψυγείου), θα μπορούσε να διεκδικήσει μέχρι και βάθρο, αφού κέρδισε συνολικά πέντε ειδικές, εκ των οποίων τις τέσσερις την Κυριακή!

Οι δύο οδηγοί της Ford, Σούνινεν και Λάπι, έμειναν πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Άτυχος για μια ακόμη φορά ο Νεβίλ, που ήταν πλασαρισμένος ψηλά, αλλά η σπασμένη ανάρτηση το Σάββατο, τον έκανε να εγκαταλείψει προσωρινά και να επανέλθει στον αγώνα, μήπως πάρει κάποιον έξτρα βαθμό στην τελευταία υπερειδική διαδρομή, κάτι που δεν κατάφερε.

Τελική κατάταξη

1 Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC) 1ώρα59’.53’’.6

2 Μπριν (Hyundai i20 Coupe WRC) +22.2

3 Οζιέ (Toyota Yaris WRC) +26.9

4 Εβανς (Toyota Yaris WRC) +41.9

5 Ροβάνπερα (Toyota Yaris WRC) +01.18.7

6 Σούνινεν (Ford Fiesta WRC) +02.39.6

7 Λάπι (Ford Fiesta WRC) +02.52.0

8 Γκρίνσμπιθ (Ford Fiesta WRC) +04.53.8

9 Σόλμπεργκ (VW Polo STI) +07.38.6

10 Οστμπεργκ (Citroen C3) +08.17.3

Στο πρωτάθλημα, προηγείται ο Οζιέ με 79 βαθμούς και ακολουθούν ο Εβανς με 70, ο Τάνακ με 66, ο Ροβάνπερα με 55 και ο Νεβίλ με 42.

Στις ομάδες η κατάταξη είναι: Toyota 137, Hyundai 132, M-Sport Ford 83 βαθμοί.

Δείτε highlights από το WOLF POWER STAGE του WRC – Rally Estonia 2020:

Το επόμενο ράλι είναι προγραμματισμένο για την Τουρκία, 18 – 20 Σεπτεμβρίου στην περιοχή Marmaris, απέναντι από τη μύτη της Ρόδου.

Πηγή: sport24.gr

Related posts

Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης οι νικητές στο 45ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης 2024

motorplayadmin

Ο Οζιέ κέρδισε στην Κροατία σε ένα αγώνα με συναρπαστικό φινάλε

motorplayadmin

Τα είχε όλα το 53o Ράλλυ ΔΕΘ!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.