Ο θεσμός κυρίως των DRAGSTER και λιγότερο των DRIFT πάσχουν σοβαρά στο επίπεδο ασφαλείας και οργάνωσης.
Εδώ κα πολλά χρόνια ο δαιμόνιος Κώστας Παπατριανταφύλλου (Power Technics) έφερε στην Ελλάδα δύο νέους θεσμούς, το DRAGSTER και το DRIFT. Ο πρώτος θεσμός έχει ως ζητούμενο ο κάθε αγωνιζόμενος με το όχημά του να διανύσει σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρόνο τα πρώτα 400 μέτρα ευθείας διαδρομής, φυσικά υπάρχουν κατηγορίες όπως σε κάθε αγωνιστικό θεσμό.
Το σπορ αυτό ξεκίνησε από την Αμερική και υιοθετήθηκε από αρκετές χώρες, παρόλο που στο θεσμό αυτό έχουν προκύψει αρκετά άσχημα ατυχήματα.
Στην Ελλάδα όλες οι δομές και οι κανόνες διεξαγωγής είναι πολύπαθες. Την κύρια ευθύνη έχουν οι οργανωτές και αρκετή οι αγωνιζόμενοι.
Ο θάνατος του Γεράσιμου Φιλιππάτου πρέπει να μην αντιμετωπιστεί με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά να αποτελέσει βάσανο προς πάσα κατεύθυνση, νομική και οργανωτική, γιατί σε προηγούμενο περιστατικό στο Ελληνικό το θέμα έκλεισε συνοπτικά. Επίσης και στη Θήβα ακολουθήθηκαν συνοπτικές διαδικασίες. Το παράξενο είναι ότι σε κάθε περιστατικό είναι ο ίδιος οργανωτής.
ΚΠ