Η Peugeot σάρωσε σε πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο. Η μάρκα που ταιριάζει στον Έλληνα αλλά και αυτή που ετοιμάζεται να κάνει τη διαφορά τους επόμενους μήνες και ιδίως από το 2020, είναι η Peugeot. Καθόλου τυχαία τα αποτελέσματα των ταξινομήσεων που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία δείχνοντας παράλληλα πως τα μοντέλα της καλύπτουν τις ανάγκες.
Συγκεκριμένα η γαλλική φίρμα κατέκτησε τη δεύτερη θέση πανελλαδικά με μερίδιο αγοράς 9,7% επί του συνόλου των νέων οχημάτων, με το μερίδιο αγοράς της Peugeot στην Ελλάδα να έχει τετραπλασιαστεί από το 2014.
Πιο συγκεκριμένα, το Peugeot 3008, το οποίο έχει βραβευτεί και ως ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς, έχει σημειώσει αύξηση 54% σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα καλές επιδόσεις έχουν σημειώσει και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σε όλες τις κατηγορίες.
Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot οφείλεται σε δύο ακόμα δεδομένα. Το πρώτο είναι η πολύ έντονη και πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια και το δεύτερο η διεύρυνση του δικτύου των αντιπροσώπων της.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η Peugeot δεν έχει κανένα σημαντικό μερίδιο στις εταιρικές πωλήσεις ή στις μαζικές αγορές από το χώρο των ενοικιάσεων αυτοκινήτου.