Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 20ο Θερινό Ράλλυ ΛΕΚΑΜ στην Κέρκυρα

Η Λέσχη Κλασικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας επέλεξε την Κέρκυρα για την διεξαγωγή του 20ου “Θερινού Ράλλυ ΛΕΚΑΜ”, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας.
Ο αγώνας ήταν ενταγμένος στο πρωτάθλημα regularity (πλοήγησης και ακρίβειας) κλασικών αυτοκινήτων της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι τα πληρώματα έπρεπε να ακολουθήσουν τη διαδρομή που θα τους δόθηκε στο βιβλίο διαδρομής (roadbook) και σε επιλεγμένα σημεία (ειδικές διαδρομές) έπρεπε να τηρήσουν σταθερή μέση ωριαία ταχύτητα (Όλες οι ταχύτητες διέλευσης βάσει των κανονισμών είναι χαμηλότερες από αυτές που ορίζει ο ΚΟΚ ανά περιοχή). Στόχος της εκδήλωσης ήταν αφενός ο ανταγωνισμός των πληρωμάτων στις επιμέρους δοκιμασίες του αγώνα και η απόλαυση της διαδρομής και αφετέρου φυσικά η προβολή του τόπου διεξαγωγής.
Ο αγώνας χωριζόταν σε 2 σκέλη: Το Σάββατο 3 Ιουνίου εκκίνηση από την Σπιανάδα στις 14:30 με κατεύθυνση την κεντρική και νότια Κέρκυρα και τερματισμό στο ξενοδοχείο Belvedere στις Μπενίτσες. Την Κυριακή 4 Ιουνίου εκκίνηση από την Σπιανάδα στις 11:30 με κατεύθυνση τον βορρά, μεσημβρινή στάση στο περίφημο Canal D’Amour και αργότερα επιστροφή και τερματισμός πάλι στο ξενοδοχείο Belvedere.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, πραγματοποιήθηκαν οι απονομές στους νικητές των κατηγοριών και παρατέθηκε γεύμα εκ μέρους της διοργάνωσης.

Συνδιοργανωτής του αγώνα ήταν η Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας (Λ.Α.Κ.) που δέχτηκε τα εύσημα για την επιτυχημένη συνδιοργάνωση του αγώνα regularity, και τόνισε ότι η επιτυχία οφείλεται στην συντονισμένη προσπάθεια ανθρώπων και φορέων, τους οποίους όπως όφειλε ευχαρίστησε όλους. Πρόκειται για:

– Τη Λέσχη Κλασικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας (ΛΕΚΑΜ) που ανέλαβε το αγωνιστικό κομμάτι. Μέλη του Δ.Σ. πήγαν στην Κέρκυρα, κατέγραψαν τη διαδρομή – με υπόδειξη στελεχών της Λ.Α.Κ. – φρόντισαν για την αδειοδότηση από την Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, έγραψαν το roadbook και όρισαν τις Μ.Ω.Τ. στις ειδικές. Επίσης, χρησιμοποίησε τα απαραίτητα στελέχη (κριτές, χρονομέτρες) προκειμένου να γίνει ένας πραγματικός αγώνας και όχι μία απλή περιήγηση.
– Το Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων που φρόντισε για την έγκαιρη αδειοδότηση της πάνω πλατείας ως χώρο εκκίνησης και χώρο αναμονής (park ferme) ούτως ώστε ο χώρος να συμπεριληφθεί στην ασφάλιση του αγώνα. Επιπροσθέτως μέσω της εκπροσώπησης του κ. Μωραΐτη στις απονομές, τίμησε την διοργάνωση.
– Την τροχαία και τον διοικητή της κ. Βλαχόπουλο που όχι μόνο έδωσε θετική εισήγηση για την διεξαγωγή, αλλά φρόντισε για την διευκόλυνση των πληρωμάτων που αφίχθηκαν στην Κέρκυρα μόλις το Σάββατο το μεσημέρι. Επιπλέον φρόντισε και για την επιτήρηση κατά την εκκίνηση και τις 2 ημέρες του αγώνα.
– Τους χορηγούς, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε το κόστος των αγώνων αυτοκινήτου είναι υψηλό, χωρίς χορηγούς δε γίνονται αγώνες! 2 σημαντικές εταιρείες στήριξαν ουσιαστικά την διοργάνωση: Mimikopoulos_Logistics και Lazaris_distillery_and_artisan_sweets! Ειδική μνεία στον κ. Κωνσταντίνο Λάζαρη, ο οποίος αγκάλιασε την διοργάνωση κερδίζοντας τις εντυπώσεις με τις παροχές επιπλέον της βασικής χορηγίας!
– Το χορηγό επικοινωνίας, το Sindetiras.gr, που φρόντισε για την προβολή του αγώνα, ξεκινώντας από την αρχική ενημέρωση, ενώ κάλυψε την διοργάνωση και τις 2 ημέρες με εκτεταμένη βιντεοσκόπηση! Εικόνες και βίντεο υπάρχουν στη σελίδα του Sindetira σε Facebook και Instagram!
– Την Typoekdotiki για την αφίσα της διοργάνωσης, η οποία έχει και την επιμέλεια του ετήσιου 12σέλιδου ημερολογίου της λέσχης.
– Τη CPromotion που  βοήθησε στο στήσιμο του χώρου και κυρίως φρόντισε για την άμεση απομάκρυνση όλου του εξοπλισμού μετά την λήξη της εκκίνησης, και στη συνέχεια για την καθαριότητα του χώρου της πάνω πλατείας.
– Τους χορηγούς της λέσχης (NDS_Corfu, Olympus_cars and Skyline_rooms) που κάλυψαν ένα μέρος από τα – σημαντικά – έξοδα προκειμένου να αγοραστεί ο απαραίτητος εξοπλισμός, τα έξοδα της αφίσας κλπ.
– Τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων και της διοργάνωσης, την Kerkyra_Seaways, που φρόντισε για την μετακίνηση των φιλοξενούμενων προς και από την Κέρκυρα, προσφέροντας ειδική έκπτωση, το ξενοδοχείο Belvedere, που εκτός της διαμονής, φρόντισε και για παροχή του χώρου απονομής και για το γεύμα απονομής. Τέλος, το beach bar restaurant D_amour_beach_bar που εξυπηρέτησε τον αγώνα κατά την δίωρη στάση την Κυριακή, παρέχοντας και ως extra παροχή τον χώρο στάθμευσης σε πολύ κοντινή απόσταση. Μάλιστα, η ομορφιά του μέρους σε συνδυασμό με την φιλοξενία, έκαναν τη διοργάνωση να δώσει επιπλέον 30 λεπτά παράτασης πριν από την απογευματινή εκκίνηση!
– Φυσικά τα στελέχη της λέσχης που παρά τις επαγγελματικές υποχρεώσεις όλων, το Δ.Σ. έκανε αρκετές υπερβάσεις προκειμένου να υπάρξει ένα άρτιο αποτέλεσμα. Ο Γραμματέας κ. Πουλημένος μαζί με τον Έφορο επικοινωνίας κ. Παγκράτη ήταν οι μπαλαντέρ σε όποιο ζήτημα προέκυπτε, καθώς υπήρχε μία σχετική πίεση χρόνου σε όλες τις διαδικασίες. Ο Αντιπρόεδρος κ. Ανδριώτης φρόντισε για την ενημέρωση πολλών τοπικών ιδιόκτητων κλασικών αυτοκινήτων σχετικά με την ευκαιρία να γνωρίσουν τον θεσμό του regularity, ενώ συμμετείχε και ο ίδιος στον αγώνα. Ο ταμίας κ. Νίνος ήταν ο άσσος της διοργάνωσης. Με πολλές τεχνικές γνώσεις, έτρεξε μαζί με τον πρόεδρο της Λέσχης την εφαρμογή του σχεδίου, που είχε καταρτιστεί για την οργάνωση της πλατείας, έδωσε λύσεις σε οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα και ήταν ο ρυθμιστής του park ferme. Ταυτόχρονα συμμετείχε ως συνοδηγός και έπρεπε να προετοιμάσει την μελέτη του roadbook και των ειδικών διαδρομών! Τέλος, ο πρόεδρος κ. Κοντογεώργης ήταν καταρχήν ο συντονιστής όλων των ανωτέρω. Ανέλαβε το κομμάτι της γραφειοκρατίας και των Αδειοδοτήσεων, την ενημέρωση των φορέων, την επικοινωνία και το Δελτίο Τύπου, ενώ είχε το ελεύθερο της παρέμβασης κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης για οποιοδήποτε ζήτημα προέκυπτε. Εκτός αυτών ανέλαβε τις εκφωνήσεις κατά την εκκίνηση και την βασική βιντεοσκόπηση για τα social media.
Η επιτυχία, λοιπόν, ήταν αποτέλεσμα μίας πραγματικά πολύ συλλογικής προσπάθειας! Η Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας είχε θέσει ως στόχο να επαναφέρει την Κέρκυρα στο προσκήνιο των εκδηλώσεων αυτοκινήτου και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με την αμέριστη συμπαράσταση όλων των προαναφερθέντων κατάφερε να κάνει την αρχή!

Related posts

Leave a Comment