Ξεκίνησε και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου με τον 1ο αγώνα, το Ηπειρωτικό Ράλλυ, στο οποίο νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5.
Η αρχή λοιπόν έγινε στα Γιάννενα με το 26ο Ηπειρωτικό Ράλλυ, που διοργανώθηκε στις 11-12 Ιουλίου από το Αθλητικό Σωματείο “ΕΛΕΤΑ Sport” που αποτελούνταν από δύο ειδικές διαδρομές (Δωδώνη, Κωστάνιανη), μήκους 12,2 και 8,1 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Πραγματοποιήθηκαν από 3 φορές, διαμορφώνοντας έναν αγώνα συνολικού μήκους 60,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η Πανηγυρική Εκκίνηση δόθηκε στα Ιωάννινα, το βράδυ του Σαββάτου 11 Ιουλίου, ενώ το καθαρά αγωνιστικό μέρος διεξήχθη την Κυριακή 12 Ιουλίου.
Συμμετείχαν 37 πληρώματα και νικητές αναδείχθηκαν οι κάτοχοι του τίτλου Γιώργος Αναπολιοτάκης – Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5, C1-R5 οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις 5 από τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μάχη υπήρξε για τη δεύτερη θέση, μεταξύ των Πάνου Κύρκου – Γιώργου Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8 και Τάκη Καμπύλη-Σταύρου Σταμέλου με Skoda Fabia S2000, C1-S2000. Η μονομαχία κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Κύρκο – Πολυζώη να κατακτούν τη δεύτερη θέση, έχοντας διαφορά 2,89 δευτερολέπτων από τους Καμπύλη – Σταμέλο.
4οι τερμάτισαν οι Νίκος Καρπάνος – Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer EVO X, C2-R4, τους οποίους ακολούθησαν οι νικητές της F2, Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με Peugeot 106 S16, C5-A6, που ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης, στοιχείο ενδεικτικό της δυναμικής τους. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8 και στην 7η θέση τερμάτισαν οι νικητές της Κατηγορίας Ν, Ποσειδών Γορίτσας – Απόστολος Σπύρου με Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4.
Για την F2 μετά τους νικητές Αυγερόπουλο – Γιαβάση, ακολούθησαν 2οι οι Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106, C5-A6 και 3οι οι Αχιλλέας Βέργος – Νίκος Λίγκας με Opel Manta 2.0, C3-E11, που ήταν αντίστοιχα 8οι και 9οι στη Γενική Κατάταξη. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Διονύσης Γιαννούλης – Στέφανος Αντωνίου με Honda Civic Type-R, C5-N3, που ήταν 2οι στην Κατηγορία Ν και το βάθρο της οποίας συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Τασούλας – Στέφανος Αντωνίου με Peugeot 106 S16, C6-N2.
Είχαμε όμως και σημαντικές εγκαταλείψεις, όπως των Αντώνη Αντωνίου – Ανδρέα Βίγκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4 και Διονύση Σπανού – Σωτήρη Γκότοβου με Subaru Impreza WRX STI, C2-N4, λόγω εξόδου.
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου στις 12-13 Σεπτεμβρίου το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Φωτογραφίες: Ρούσκας Βασίλης