Ο Βρετανός με σωστή στρατηγική και της Mercedes εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες (η Ferrari για άλλη μια φορά έκανε λάθη στη στρατηγική και κατέστρεψε και το πιτ στοπ του Λεκλέρκ), δεν χαρίστηκε στον Φερστάπεν στην εκκίνηση και έφτασε στη νίκη. Κέρδισε δίκαια και έφτασε στις 10 νίκες για το 2019 και 83 συνολικά. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Φέτελ και 3ος ήταν ο Μπότας.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις δύο Ferrari να κρατούν τις θέσεις τους και τον Φερστάπεν που ξεκίνησε 4ος, να πιέζει τον Χάμιλτον. Ο Χάμιλτον αντιστάθηκε, ακούμπησαν και ο Φερστάπεν και έπεσε όγδοος. Εξαιτίας των θραυσμάτων από την επαφή τους είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Με το που άρχισε πάλι ο αγώνας, ο Φερστάπεν επιτέθηκε και στον Μπότας κάνοντας ένα απαιτητικό προσπέρασμα. Όμως η εμπρός αεροτομή της Mercedes έσκισε το πίσω δεξί ελαστικό του Ολλανδού, ο οποίος συνέχισε με τη… ζάντα και τελικά άλλαξε ελαστικά αφού έπεσε τελευταίος.
Ο Άλμπον εκμεταλλεύτηκε αυτό το μπέρδεμα, ανέβηκε 3ος και μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 15ο γύρο. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Λεκλέρκ για να βάλει μέση γόμα, μια στρατηγική που κόστισε στη Ferrari και αποδείχθηκε λανθασμένη. Αντίθετα ο Φέτελ και οι 2 οδηγοί της Mercedes παρέμειναν στον αγώνα με διαφορετική τακτική. Ο Χάμιλτον μπήκε στον 25ο γύρο για αλλαγή ελαστικών και ο Φέτελ με δική του πρωτοβουλία έκανε πιτ στον 36ο γύρο.
O Φερστάπεν συνέχισε εντυπωσιακά τον αγώνα και κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση. Στο 2ο πιτ του Λεκλέρκ οι μηχανικοί της Ferrari δεν κούμπωσαν το πίσω δεξί μπουλόνι, με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα που του στοίχισαν σίγουρα το βάθρο και υπό προϋποθέσεις και τη νίκη. Στους τελευταίους γύρος οι Χάμιλτον, Φέτελ, Μπότας και Λεκλέρκ διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Βρετανό να κατακτά τη νίκη και το Μονεγάσκο να μένει εκτός βάθρου.
Με αυτή τη νίκη ο Χάμιλτον είναι μια ανάσα από το πρωτάθλημα, αφού χρειάζεται μόλις 5 βαθμούς στους 3 αγώνες (ΗΠΑ, Βραζιλία και ΗΑΕ) που μένουν. Μαθηματικά ελπίδες έχει μόνο ο teammate του στη Mercedes Μπότας. Πρέπει να πετύχει το απόλυτο με 3 νίκες και παράλληλα τον ταχύτερο γύρο σ’ αυτούς τους αγώνες μιας και η απόσταση που τους χωρίζει είναι 74 βαθμοί.