Οι διοργανωτές του Ράλι Μεξικού με την υποστήριξη της FIA και των ομάδων αποφάσισε να ολοκληρωθεί νωρίτερα ο αγώνας λόγω και των ταξιδιωτικών περιορισμών εξαιτίας της εξάπλωσης του κοροναϊού. Έτσι, το Ράλι Μεξικού τελείωσε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου με το Rock & Rally León blast.
Ο Γάλλος οδηγός της Toyota Gazoo Racing team ανέβηκε στην 1η θέση το πρωί της 2ης ημέρας στην ειδική ταχύτητας Ortega, όπου ο περσινός πρωταθλητής Τάνακ με το Hyundai i20 έχασε πολύ έδαφος μένοντας στην 8η θέση λόγω προβλήματος, και κράτησε το προβάδισμα μέχρι τέλους. Για τον Οζιέ ήταν η 6η νίκη στο Μεξικό και η πρώτη με Toyota Yaris.
Ο νικητής δήλωσε: “Μια νίκη είναι νίκη φυσικά, αλλά αυτή είναι διαφορετική από κάθε άλλη. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου – έκαναν φανταστική δουλειά”.
Ο Εσθονός περσινός πρωταθλητής παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε στην Ortega έκανε ένα εντυπωσιακό comeback φτάνοντας στη 2η θέση με διαφορά 27,8″ πίσω από τον Οζιέ.
Στην 3η θέση βρέθηκε ο Φινλανδός Σούνινεν με 10,8″ διαφορά από τον Τάνακ μετά από μια δύσκολη εβδομάδα για την ομάδα της M-Sport Ford. Ο ομόσταβλός του επίσης Φινλανδός Λάππι είχε μια δραματική εγκατάλειψη στο 7ο stage όταν το Fiesta του τυλίχθηκε στις φλόγες. Ευτυχώς πρόλαβε να βγει με το συνοδηγό του το Φερμ.
Στην 4η και 5η θέση με Yaris ήταν ο Βρετανός Έβανς και ο Φινλανδός Ροβάνπερα αντίστοιχα σε ένα πολύ καλό αγώνα για την Toyota.
Στην 6άδα βρέθηκε ο Σουηδός Τίντεμαντ με Skoda Fabia της WRC2.
Παράξενος αγώνας για το Βέλγο Νεβίλ με Hyundai i20, που λόγω μηχανικών προβλημάτων δεν αγωνίστηκε την Παρασκευή, αλλά επέστρεψε το Σάββατο που πήρε 5 εντυπωσιακές νίκες στα stage. Όμως λόγω της απουσίας έμεινε μόλις στην 16η θέση.