14.4 C
Ελλάδα
26 Φεβρουαρίου 2024
Motorplay.gr
Αθήνα

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να μας μάθουν σε άλλα κόλπα και μας τα χρεώνουν με το ζόρι

Μια νέα έρευνα της J.D. Power εξετάζει την εμπειρία ιδιοκτητών νέων μοντέλων αυτοκινήτων με τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και άλλες τεχνολογίες που ανήκουν πλέον στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων εκδόσεων. Άραγε πόσο ενοχλητικά είναι τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού στα ΙΧ;

Στην έρευνα η οποία γίνεται για τέταρτη χρονιά, συμμετείχαν πάνω από 16.400 οδηγοί κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας καινούριων αυτοκινήτων. Αντικείμενο ήταν να εξεταστεί η σχέση και η αλληλεπίδραση των οδηγών με 38 διαφορετικές τεχνολογίες που περιλαμβάνουν συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συνδεσιμότητα, προστασία από συγκρούσεις, άνεση κ.α.

Στην έρευνα η οποία γίνεται για τέταρτη χρονιά, συμμετείχαν πάνω από 16.400 οδηγοί κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας καινούριων αυτοκινήτων. Αντικείμενο ήταν να εξεταστεί η σχέση και η αλληλεπίδραση των οδηγών με 38 διαφορετικές τεχνολογίες που περιλαμβάνουν συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, συνδεσιμότητα, προστασία από συγκρούσεις, άνεση κ.α.

Για παράδειγμα, το 23% των οδηγών δήλωσε πως βρίσκει ενοχλητικό το σύστημα διατήρησης λωρίδας, με το 61% από αυτούς να τα απενεργοποιούν. Επιπλέον, το 21% όσων δεν θεωρούν τα συστήματα τόσο ενοχλητικά επιλέγει να τα απενεργοποιεί κατά την οδήγηση.

Το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων ήταν το πιο αποδεκτό από όλα ανάμεσα στους ιδιοκτήτες με σκορ 813/1.000 δείχνοντας πως ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητά του. Ενδεικτικά, το μέσο σκορ για τα συστήματα ήταν 781/1.000, κερδίζοντας 15 μονάδες σε σύγκριση με την περσινή έρευνα.

Όσο για τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δεν χρησιμοποιεί τις εφαρμογές τους με το 46% από αυτούς να δηλώνει πως δεν τις χρειάζεται και το 18% να υποστηρίζει πως έχει άλλη συσκευή που πραγματοποιεί τις ίδιες λειτουργίες καλύτερα.

Το αυτοκίνητο με το υψηλότερο σκορ ήταν το Kia Stinger με 834/1.000, χάρη στο πρακτικό head-up display, τα συστήματα υποβοήθησης, την εύκολη σύνδεση με smartphone και τον πίνακα οργάνων που ικανοποίησαν τους περισσότερους ιδιοκτήτες του. Ακολούθησαν με υψηλά σκορ τα Hyundai Kona, Toyota C-HR, Kia Forte, Chevrolet Blazer, Porsche Cayenne και Ford Expedition.

Αυτή η έρευνα μας μυρίζει λίγο έως πολύ Κορέα και ευκαιρία για προβολή. Εμείς έχουμε άλλη γνώμη για το ποιος και πόσο αξίζουν την πρωτιά.

ΚΠ

Related posts

6 σύντομες συμβουλές για να πετύχετε μια πραγματικά φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου

motorplayadmin

Εκπτώσεις Toyota: Για τον Ιούνιο

motorplayadmin

Τον Μάιο η πρεμιέρα του κορυφαίου Grand Tourer

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.