26.3 C
Ελλάδα
13 Απριλίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Ο Έβανς πήρε τη νίκη στο πολύ συναγωνιστικό Ράλι Φινλανδίας 2021

Ο Έλφιν Έβανς πήρε τη νίκη στο Secto Automotive Rally Finland το απόγευμα της Κυριακής 3/10 για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για έναν παρθενικό τίτλο Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Μια εκπληκτική σειρά από πέντε συνεχόμενες νίκες σε Ειδικές Διαδρομές την Παρασκευή το βράδυ και το πρωί του Σαββάτου έσπρωξε τον Ουαλό από την πέμπτη στην πρώτη θέση. Επέζησε της έντονης πίεσης των Ott Tänak και Craig Breen σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή για να κερδίσει με 14,1 δευτερόλεπτα σε ένα Toyota Yaris. Τίποτα λιγότερο από τη νίκη δεν θα αρκούσε στην αναζήτηση του τίτλου και με τους μέγιστους πόντους για να κερδίσει το τελευταίο Wolf Power Stage, ο Ουαλός μείωσε το πλεονέκτημα του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Sébastien Ogier από 44 πόντους σε 24 με δύο αγώνες να απομένουν.

“Νιώθω καλά με τον τρόπο που καταφέραμε τη νίκη”, χαμογέλασε ο Evans, για τον οποίο ήταν η πέμπτη νίκη της καριέρας του και συνέχισε: «Δυσκολευτήκαμε πολύ στους γρήγορους δρόμους στην Εσθονία και κάναμε κάποιες αλλαγές στο αυτοκίνητο στη δοκιμή και βρήκαμε κάποια αυτοπεποίθηση από νωρίς. Πάντα έλεγα από την αρχή ότι ο στόχος ήταν να κάνουμε το καλύτερο σε κάθε ράλι που μας έχει απομείνει. Πρέπει να επικεντρωθούμε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό στον αγώνα στην Ισπανία και να ανησυχήσουμε για τους υπόλοιπους αργότερα».

Η ομάδα της Toyota Gazoo Racing εδρεύει κοντά στην πόλη διεξαγωγής Jyväskylä του αγώνα και η νίκη διατήρησε το αήττητο της ρεκόρ στο Rally Finland από τότε που επέστρεψε στο WRC το 2017. Ακόμα, αύξησε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έναντι της Hyundai Motorsport στους 61 βαθμούς.

Με φόντο τα εκπληκτικά φθινοπωρινά χρώματα στα δάση, οι πιο γρήγοροι δρόμοι του πρωταθλήματος έδωσαν τρομερή δράση και οι Tänak και Breen οδήγησαν και οι δύο την πρώτη μέρα σε μια συναρπαστική μάχη τα Hyundai i20 τους. Όμως, δεν είχαν καμία απάντηση στον ρυθμό του Έβανς μέχρι τα μέσα του Σαββάτου. Τελικά, οι βελτιώσεις στη ρύθμιση στα μέσα του Σαββάτου έδωσαν στον Τάνακ περισσότερη αυτοπεποίθηση και απομακρύνθηκε από τον Μπριν για να τερματίσει 28,1 δευτερόλεπτα μπροστά. Ο Ιρλανδός, παρά την υπέρβαση σε μια διασταύρωση το πρωί της Κυριακής, πήρε το τρίτο του βάθρο στις τρεις τελευταίες του εξόδους και ισοφάρισε το αποτέλεσμα του 2016.

Ο Esapekka Lappi, νικητής το 2017, έκανε μια αξιοσημείωτη επιστροφή στον κορυφαίο ανταγωνισμό με ένα ιδιωτικό Yaris μετά από 10 μήνες μακριά από τους αγώνες. Ο Φινλανδός βρισκόταν στη μάχη του βάθρου στο εναρκτήριο σκέλος και τελικά τερμάτισε 4ος, 16,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μπριν.

Ο Ogier τερμάτισε πέμπτος μετά από μια κακή οδήγηση με το Yaris του. Δεν είχε ποτέ τον ρυθμό να ταιριάξει με την κορυφαία τετράδα και ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο έγινε χειρότερο, όταν χτυπήθηκε με ποινή 60 δευτερολέπτων το βράδυ του Σαββάτου, επειδή δεν έδεσε σωστά το λουράκι του κράνους του νωρίτερα την ίδια μέρα.

Ο Gus Greensmith συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα με ένα Ford Fiesta, μπροστά από το Γάλλο συμπαίκτη του στη Ford, Adrien Fourmaux. Ο νικητής του WRC2, Teemu Suninen, ήταν όγδοος μπροστά από τον οδηγό της κατηγορίας υποστήριξης Mads Østberg, με τον νικητή του WRC3, Emil Lindholm να συμπληρώνει την δεκάδα στον πίνακα κατάταξης.

Το WRC επιστρέφει στην άσφαλτο για τον προτελευταίο γύρο στο RallyRACC Rally de España στις 14 – 17 Οκτωβρίου. Τα πιτ θα εδρεύουν στο Salou.


Related posts

Έφτασε η ώρα για το Διεθνές Historic Acropolis Regularity Rally

motorplayadmin

Ανάβαση Τσακώνας-Καλαμάτας 2021

motorplayadmin

Διεξήχθη το Σαββατοκύριακο το Arcadia Classic Tour 2020

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.