Ο Βρετανός πήρε την ένατη νίκη του για το 2019 παρόλο που στο ξεκίνημα του αγώνα η Ferrari έδειχνε να έχει το πάνω χέρι.
Η εγκατάλειψη του Φέτελ από τη μία και τα αυτοκίνητα ασφαλείας από την άλλη του επέτρεψαν να κάνει την ανατροπή και να πάρει τη νίκη.
Με στρατηγική της Ferrari, όπως αποδείχτηκε με λεγόμενα του Γερμανού μετά τον αγώνα, ο Φέτελ εκκίνησε πολύ δυνατά, προσπέρασε τον Χάμιλτον και τον Λεκλέρκ και βρέθηκε στην πρώτη θέση.
Η επιλογή της Ferrari για μαλακή γόμα αποδείχθηκε καθοριστική και ο Γερμανός με το Μονεγάσκο προπορεύονταν χωρίς να απειλούνται. Το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο πότε ο Φέτελ θα αφήσει τον Λεκλέρκ να προσπεράσει, αλλά ο Γερμανός έκανε συνεχώς ταχύτερους γύρους με τον Μονεγάσκο να αδυνατεί να τον φτάσει.
Στον 23ο γύρο ο Λεκλέρκ έκανε πρώτος το πιτ και φαινόταν ότι η Ferrari θα του δώσει την 1η θέση με το πιτ του Φέτελ. Ο Γερμανός μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών στον 28ο γύρο, αλλά τελικά εγκατέλειψε και εκεί άλλαξε ο αγώνας.
Με την είσοδο του Virtual Safety Car απέκτησαν πλεονέκτημα οι Mercedes λόγω του κανονισμού (Όταν είναι το VSC εν ισχύ, απαγορεύεται η είσοδος στα πιτ, εκτός της περίπτωσης που κάποιος οδηγός θέλει να αλλάξει ελαστικά). Εκμεταλλεύτηκαν το VSC, άλλαξαν ελαστικά στα πιτ και πήραν το πάνω χέρι.
Στη συνέχεια ο Λεκλέρκ ξαναμπήκε στα πιτ για να γυρίσει ξανά σε μαλακή γόμα μήπως καταφέρει να ανατρέψει την κατάσταση. Πλησίασε τον Μπότας, προσπάθησε να τον περάσει, αλλά ο Φινλανδός οδήγησε εξαιρετικά και κράτησε τη δεύτερη θέση με τον Χάμιλτον να κερδίζει.
Ο Χάμιλτον έκανε και τον ταχύτερο χρόνο στον 51ο γύρο και πήρε άλλον ένα πόντο, παρά την προσπάθεια του Λεκλέρκ να κατεβάσει το χρόνο στον επόμενο γύρο.
Πολύ καλός αγώνας για τον Άλμπον, που εκκίνησε μέσα από τα πιτ και τερμάτισε στην πέμπτη θέση.