18 Μαρτίου 2025
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ 5ος ΓΥΡΟΣ: ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

1-2 για την HYUNDAI!..

Θρίαμβος για την Κορεάτικη εταιρεία που είδε τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα να κάνουν το 1-2 στον αγώνα και στο βάθρο του νικητή, αποδεικνύοντας τόσο την ταχύτητα αλλά και την αξιοπιστία τους στο συγκεκριμένο αγώνα, όπου οι λασπωμένες ειδικές του βροχερού πρώτου σκέλους έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για τη συνέχεια. Ο Τιερί Νεβίλ μεγάλωσε την  βαθμολογική απόσταση από τους διώκτες του στην κορυφή του WRC στους 10 από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και στους 28 από τον Οττ Τάνακ, μετά και από αυτή τη νίκη δεύτερη στη σειρά  που πέτυχε στο 5ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος. Ο Βέλγος είχε την οδηγική ισορροπία σε έναν αγώνα που ήταν εξαιρετικά δύσκολος και στον οποίο στην αρχή του, στις λασπωμένες ειδικές, τα Toyota Yaris WRC αποδείχτηκαν ταχύτερα αλλά και  πιο ευάλωτα. Ο Νεβίλ άδραξε την ευκαιρία χρησιμοποιώντας την αξιοπιστία και το καλό στήσιμο του i20 WRC, πήρε κεφάλι στον αγώνα, και μεγάλωσε στη συνέχεια την απόσταση χτίζοντας διαφορά ασφαλείας, καθώς ο Οττ Τανάκ εγκατέλειψε το απόγευμα του Σαββάτου απο σπασμένο ημιαξόνιο. Από την άλλη πλευρά στο Γαλατικό στρατόπεδο, ο Σεμπαστιάν Οζιέ ταλαιπωρήθηκε αρκετά με το Citroen C3 WRC στη λάσπη της πρώτης ημέρας, αλλά η ταχύτητά του ανέβηκε σημαντικά στο στεγνό τερέν του Σαββάτου. Ο Γάλλος έμεινε πίσω όταν έσπασε το σύστημα σέρβο του τιμονιού χτυπώντας στην κολώνα μιας πύλης, αλλά στο τέλος κατάφερε και ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου και μαζί «τσέπωσε» και τους πέντε βαθμούς της νίκης στην Power Stage μπροστά από τους Λάτβαλα, Νέβιλ, Σόρδο και Τάνακ.  Νεβίλ «Δεν μπορώ να ζητήσω περισσότερα, μετά τη δεύτερη διαδοχική μου νίκη. Το αυτοκίνητο ήταν σπουδαίο όλο το τριήμερο και η πρόοδός του είναι ορατή. Αισθάνομαι υπέροχα, και περήφανος για ό,τι πετύχαμε. Το αποτέλεσμα είναι καλό για το πρωτάθλημα, αλλά οι επόμενοι αγώνες μπορεί να είναι σκληρότεροι, όταν γυρίσουμε στην Ευρώπη». Ο  Αντρέας Μίκελσεν  πλασάρισε το έτερο Hyundai στην προνομιούχα και πολύτιμη για την εταιρεία δεύτερη θέση, αποδεικνύοντας ότι είναι ένας ακόμα υποσχόμενος υπολογίσιμος Σκανδιναβός πιλότος, που μπορεί να πάρει το αποτέλεσμα! Ο Κρις Μικ, Οττ Τάνακ και Μαντς Όστμπεργκ έπειτα από επισήμανση και ένσταση της Citroen, δέχθηκαν ποινή 10 δευτερολέπτων, διότι παρέκκλιναν από το road book στην 11η Ειδική σε μια διακλάδωση του δρόμου που κατέληγε στην ίδια δεξιά στροφή. Ο Μικ αν και ξεκίνησε την τελευταία μέρα 7,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γάλλο, πείσμωσε και κατάφερε το πρωί της Κυριακής να τον ξαναπεράσει για την 3η θέση. Όμως ο Οζιέ την έκλεψε και πάλι στο νήμα, κερδίζοντας την Power Stage αφού το κλατάρισμα του Μικ στον εμπρό αριστερό τροχό στα τελευταία 5 χιλιόμετρα ήταν ένα αναπάντεχο δώρο! Την πεντάδα του αγώνα έκλεισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα που αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα με σκασμένα λάστιιχα και με ένα απρόσεχτο χτύπημα σε έναν βράχο, περνώντας στην προτελευταία ειδική τον Ντάνι Σόρδο που σε αυτόν τον αγώνα ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό και ρυθμό.

Related posts

Ο Οζιέ κέρδισε στην Κροατία σε ένα αγώνα με συναρπαστικό φινάλε

motorplayadmin

Κοπή πίτας 2020 του ΣΟΑΑ (pics)

motorplayadmin

Φωτογραφικό υλικό από τεχνικό έλεγχο Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2024

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.