Οδηγώντας με σωστό τέμπο και χωρίς να ρισκάρει αναίτια, ο Εσθονός περιφρούρησε δίχως λάθη τη διαφορά που είχε φτιάξει απέναντι στον παγκόσμιο πρωταθλητή των 6 σερί ετών, κερδίζοντας απροβλημάτιστα τη δεύτερη φετινή του νίκη, με το Toyota Yaris WRC. Αυτό αυτόματα τον έφερε πάλι στην ευθεία για την μάχη του τίτλου απέναντι στους Οζιέ και Νεβίλ.
Ο Εσθονός οδηγός της Toyota, έχοντας κάνει οικονομία ελαστικών σε όλη τη διάρκεια των πρώτων τριών ειδικών διαδρομών, μπόρεσε να σφραγίσει την παρουσία του στη Χιλή με 5 βαθμούς περισσότερους, σημειώνοντας επίσης στην Power Stage τον καλύτερο χρόνο. Έτσι το ενδιαφέρον κορυφώθηκε στην εσωτερική γαλλική μάχη των δύο «Σεβαστιανών». Ο επί εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε τις διαθέσεις του, και φυσικά τις ικανότητές του πίσω από το πηδάλιο του Hyundai i20 WRC. Στην προτελευταία και σημαντική ειδική διαδρομή, ο Λέμπ πέτυχε τον καλύτερο χρόνο, με διαφορά 0,7 δλ. από τον Oζιέ φέρνοντας τον μεταξύ τους λογαριασμό στον καθοριστικό κριτή της Power Stage να είναι στα 4,6 δλ. Εκεί όμως ο Οζιέ δεν άφησε καμία επιλογή αμφισβήτησης, τόσο στον Λέμπ, όσο και στους άλλους οδηγούς, με εξαίρεση τον Τανάκ, γράφοντας στα χρονόμετρα τη δεύτερη καλύτερη επίδοση. H ομάδα της Ford φάνηκε ικανοποιημένη με το 4-5 στην κατάταξη των Έβανς και Σάνινεν, με τον Φινλανδό να διατηρεί στο τελευταίο σκέλος της αναμέτρησης το αρχικό προβάδισμα που είχε από τον συμπατριώτη του Λάπι, ο οποίος από την 6η θέση δεν μπόρεσε να γράψει δυνατούς χρόνους. Ανάλογη ήταν και η εμφάνιση για τον Μίκελσεν, ο οποίος δήλωσε ανοιχτά την λύπη του για τις επιδόσεις του αμέσως μετά το τέλος του αγώνα. Παρόλα αυτά καταφέρνοντας να κεφαλαιοποιήσει τα χθεσινά προβλήματα των Λάτβαλα (11ος) και Μίκι (8ος), ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai κατάφερε από την 7η θέση να προσφέρει στην ομάδα του πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Έτσι, ο Οζιέ τέθηκε επικεφαλής στο Πρωτάθλημα Οδηγών με 122 βαθμούς έχοντας στη πλάτη του τόσο τον Τανάκ, ο οποίος ανέβηκε στους 112 βαθμούς μετά το +30, όσο και τον Νεβίλ που κρατήθηκε στους 110 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Hyundai έχει 178 βαθμούς, η Toyota 149 και η Citroen, μια ανάσα πιο πίσω με βαθμούς! Επόμενος αγώνας στην Ιβηρική χερσόνησο με το ράλι της Πορτογαλίας, που αναμένεται καυτό και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και με αρκετές πιθανότητες να είναι ο ρυθμιστής για την συνέχεια!