4 Δεκεμβρίου 2024
Motorplay.gr
Αυτοκινήτου

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Σουηδίας

2ος γύρος ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ, Tα(να)κ Τα(να)κ Σουηδικό!

Ο οδηγός της Toyota, Ott Tanak, κλείδωσε με νίκη την άψογη του εμφάνιση στις χιονισμένες ειδικές της Σκανδιναβικής χώρας, καθώς τερμάτισε άνετα 49 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο, ενώ κέρδισε και την Power Stage των 9 χλμ. και έφυγε από την Σουηδία με το επικό 30άρι σε βαθμούς, κάτι που τον έφερε στην κορυφή του πίνακα της βαθμολογίας των οδηγών.

Αυτή ήταν η έβδομη νίκη του, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί που είχε πριν τον αγώνα. Ο Εσθονός μόνο την Παρασκευή δεν μπόρεσε να δείξει την ταχύτητα του, καθώς “καθάριζε” τον δρόμο, αλλά μπόρεσε να μείνει σε απόσταση αναπνοής από την κορυφή. Το Σάββατο ήταν ταχύτατος, κερδίζοντας ειδικές και δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας, την οποία κατέκτησε μετά το λάθος του Teemu Suninen, o οποίος είχε έξοδο με το Fiesta WRC του. Δεύτερος, τερμάτισε έπειτα από σκληρή μάχη με τον Thierry Neuville ο Esapekka Lappi με το Citroen C3 WRC του. Τελευταία ημέρα με 50 χλμ. ειδικών διαδρομών, ο Lappi με τον Mikkelsen είχαν την ίδια απόσταση από τον Tanak (55 δευτ.), με τον Neuville να είναι μόλις 2,4 δευτ. πιο πίσω τους. Το πρόγραμμα περιελάμβανε δύο περάσματα από την ειδική Likenas των 22 χλμ. και τελευταία ήταν η Power Stage Torsby των 8 χλμ. Ο Εσθονός έδειξε τις πραγματικές του δυνατότητες στην τελευταία Power-Stage με την οποία έπεσε η αυλαία στο εφετινό Ράλι Σουηδίας, πετυχαίνοντας τον καλύτερο χρόνο. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που ανεβαίνει στο πόντιουμ ο Lappi, και η πρώτη με τη Citroen. Ο Neuville προσπάθησε πολύ να περάσει τον Lappi, αλλά δεν τα κατάφερε, καθώς δυσκολεύτηκε πολύ στις τελευταίες ειδικές, με το i20 WRC να μην ήταν σωστά ρυθμισμένο. Ο Neuville, όμως, πήρε τους 4 βαθμούς της δεύτερης θέσης στην Power Stage. Ο έτερος οδηγός της Hyundai, Andreas Mikkelsen, δεν μπόρεσε να κοντράρει τους Lappi και Neuville και στο παρά πέντε ίσως έχανε και την τέταρτη θέση από τον Elfyn Evans, καθώς ο Mikkelsen δεν είχε στη διάθεση του καινούργια ελαστικά. Ο Evans οδήγησε άριστα το Fiesta WRC της M-Sport Ford, δείχνοντας πως το αυτοκίνητο παραμένει γρήγορο. Ακόμα μία τιτανομαχία “παίχτηκε” και για την έκτη θέση, ανάμεσα στους Kris Meeke και Sebastien Loeb, με τον εννιά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να την κερδίζει αποδεικνύοντας ότι παραμένει μέσα στο παιχνίδι. Ο Sebastien Ogier καταποντίστηκε τερματίζοντας στην 29η θέση της γενικής. Ο οδηγός της Citroen άνοιξε τον αγώνα ξεκινώντας πρώτος, γλίστρησε και βγήκε εκτός, οπότε έχασε νωρίς κάθε ελπίδα για μία από τις πρώτες θέσεις. Όμως και ο θρυλικός Marcus Gronholm είχε ονειρευτεί πιο πλούσια την σύντομη επανεμφάνισή του στο WRC. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC είχε ήδη την Παρασκευή μία έξοδο στο παχύ χιόνι, ενώ το Σάββατο είχε προβλήματα με τα φρένα και την κακή σειρά εκκίνησης. Τελικά τερμάτισε στην 37η θέση με πάνω από 40 λεπτά διαφορά από τον νικητή Τάνακ, ενώ απέκλεισε κάποια νέα συμμετοχή σε αγώνα του WRC. Επόμενος αγώνας, και ο πρώτος χωμάτινος της χρονιάς, θα γίνει στις ειδικές διαδρομές του Μεξικού, στις 7-10 Μαρτίου. Vamonos!!

Related posts

ΣΟΚ στο WRC: Νεκρός σε δυστύχημα σε δοκιμές του Ράλι Κροατίας ο 33χρονος Craig Breen της Hyundai

motorplayadmin

Η ΟΜΑΕ ανακοίνωσε τα προγράμματα των Αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του δεύτερου εξαμήνου 2021

motorplayadmin

Πρόταση για φωτογραφίες οδηγών στο Αγωνιστικό Ημερολόγιο 2022

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.