Ξεχάστε τα νίτρα, τις τουρμπίνες, τα τσαφ τσουφ από τις σκάστρες, τα καμένα λάστιχα το κροτάλισμα από τις ελεύθερες εξατμίσεις, τους σπασμένους κόφτες και όλα αυτά που διαβάζετε σε extreme βελτιώσεις. Το ραλάκι ζει και βασιλεύει και τους δρόμους κυριεύει και στο πρώτο στάδιο βελτίωσης του δείχνει αρκετά ζωηρό και το βασικότερο βάζει όλη τη δύναμη στο δρόμο κάτι που είναι το ζητούμενο σε όλες τις αναβαθμίσεις!
Έγραψε την δική του ιστορία από το ΄97 και μετά τόσο στην ροπάτη 8v έκδοση του με τους ονομαστικούς 105 ίππους όσο και στην αναβαθμισμένη 16v με τους 122 (έχουμε δει και 118). Σημείο αναφοράς σε στρίψιμο, τιμόνι, κρατήματα και διασκέδαση στην οδήγηση, το 106 rallye κατάφερε μέσα από τους αγώνες αυτοκινήτου με τα 205 1.300, 106 1.300 και 106 1.600, να καθιερωθεί στους γνώστες της αυτοκίνησης σαν το μικρό χάτσμπακ που μοιράζει χαμόγελα αδρεναλίνης, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις μια περιουσία. Το μαύρο ραλάκι που βάλαμε στο χέρι «φοράει» το πρώτο στάδιο βελτίωσης για κάποιον που θέλει να κινείται πολύ γρήγορα αλλά αυστηρά αξιόπιστα. Το εργοστασιακό χάρτινο φίλτρο αέρα πήγε στα σκουπίδια και τη θέση του πήρε μια τεράστια καρμπονάτη «σκούπα» εισαγωγής αέρα της DEFSTA, που κρύβει στο εσωτερικό ένα φίλτρο ελεύθερης ροής της GREEN. Σειρά είχε το πρόγραμμα που αναβαθμίστηκε σε καύσιμο και αβάνς από την TSERTOS RACING, ενώ και η πίεση βενζίνης ρυθμίστηκε αναλογικά λίγο ψηλότερα από την εργοστασιακή! Τελευταία αλλαγή η εξάτμιση η οποία αφαιρέθηκε ολοσχερώς μετά το δίχαλο και την θέση της πήρε μια ολόσωμη ανοξείδωτη με 50άρα σωλήνα που διαθέτει ελεύθερο μεσαίο καζανάκι και τελικό τύπου GR.N. Με τα παραπάνω η απόδοση του κινητήρα μετρήθηκε στους 135 PS αλλά αυτό σαν νούμερο δεν αποτυπώνει την αίσθηση στο δρόμο που άλλαξε άρδην σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου προς το καλύτερο. Το μοτέρ τώρα τραβάει γραμμικά από τις 3.500 σ.α.λ μέχρι τις 7.000 σ.α.λ δίχως κομπιάσματα από χαμηλά και με ζωντάνια στις ρεμπρίζ ακόμα και με 4η στο κιβώτιο! Το ραλάκι φοράει μπροστά ελατήρια χαμηλώματος της EINBACH που συνεργάζονται με ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα αμορτισέρ της KONI (κίτρινα) ενώ πίσω τα χοντρομπούκαλα αμορτισέρ GR.N της BILSTEIN, συνεργάζονται άψογα με τις εργοστασιακές ράβδους στρέψης των 21 χλστ. Μας άρεσε, μας έφτιαξε την διάθεση, μας έκανε να νιώσουμε πάλι παιδιά κ αυτό μας αρκεί! Τι θα αλλάζαμε; Μόνο το κορωνοπήνιο αν μπορούσαμε με άλλο κοντύτερο γύρω στο 4,5 και τότε.. ουαί τοις ηττημένοις!