Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη στο 2ο αγώνα του Πρωταθλήματος Crosscar EKO Racing Dirt Games, που διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδας.
Στο πλευρό των οργανωτών βρέθηκε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, η Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας, ο Δήμος Χαλκιδέων και ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), ενώ βάσει των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων της Γ.Γ.Α. στο χώρο δεν προσήλθαν θεατές.
Στην «πρωταθληματική» κατηγορία των 600 κ.εκ. ο Νώντας Καρανικόλας (La Base RX01) με τον Σπύρο Ράπτη (Kamikaz K3) βρέθηκαν να έχουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (6:30.58), μετά από 4 περάσματα στη διαδρομή των 2.3 χιλιομέτρων! Η νίκη -σύμφωνα με τους κανονισμούς- πήγε στον οδηγό του La Base RX01 (κεντρική φωτό), που είχε ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα. Σημειώνεται ότι ο Νώντας Καρανικόλας αντιμετώπισε πρόβλημα με την κολόνα του τιμονιού στο τελευταίο πέρασμα και δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, όμως οι τρεις πρώτοι χρόνοι του ήταν αρκετοί για το συνολικό αποτέλεσμα.
Την 3η θέση στο βάθρο κατέλαβε ο Μιχάλης Τακιδέλλης (Yacar), ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Δημούσης (Semog Trophy), Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Speedcar Xtrem) και «AkisKikitsa” (SR Crosscar). Με αυτήν του τη δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες, ο Νώντας Καρανικόλας «έχτισε» ένα ισχυρό προβάδισμα στη βαθμολογία (50 β.), την ώρα που ήδη υπάρχει μάχη πίσω του, με τους Γ. Δημούση, Μ. Τακιδέλλη και Σ. Ράπη να είναι ισόβαθμοι, με 30 βαθμούς.
Στην κατηγορία των ιδιωτών, ο Σπύρος Ράπτης πήρε μια ξεκάθαρη νίκη, αφήνοντας στις επόμενες θέσεις του βάθρου τους Γιώργο Δημούση και Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη. Στους juniors, η νίκη κρίθηκε στο τρίτο πέρασμα, όπου ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης (Speedcar Xtrem), με έναν εντυπωσιακό χρόνο, κατέκτησε την νίκη έναντι του Αχιλλέα Χριστοδούλου (LaBase RX01).
Στα Crosscar 750 cc, το ντεμπούτο του στο θεσμό πραγματοποίησε ο 23χρονος Μάριος Κωνσταντάκος (φωτό πάνω) με Semog Bravo αφήνοντας αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον.
Στα αυτοκίνητα, ο Νίκος Χρέππας (Peugeot 106) επικράτησε των αντιπάλων του στην κατηγορία 1.401-1.600 κ.εκ. αφήνοντας δεύτερο τον Αριστείδη Μαυραγάνη και τρίτο τον Επαμεινώνδα Ζούρο, αμφότεροι με Toyota Corolla. Στα 1400 κυβικά εκατοστά, η μοναδική συμμετοχή ήταν του Κωνσταντίνου Παπαδά (Toyota Yaris), του 31χρονου οδηγού από την Κόρινθο, ο οποίος κινήθηκε αξιοπρεπώς!
Νικητές στην κατηγορία των 2000 κυβικών εκατοστών αναδείχθηκαν οι Ντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου! Οδήγησαν θεαματικά το Ford Escort MK2 ανεβαίνοντας παράλληλα στο πρώτο σκαλί του βάθρου! Τους ακολούθησαν οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MK2) και ο Μανώλης «Καψάσκης» Χαλιβελάκης, επίσης με Ford Escort MK2.
Τέλος, στη μεγαλύτερη κατηγορία, των 2.000+, ο Σταμάτης Παντιέρας έχοντας τη Βάσω Κουρτίδου δίπλα του, επικράτησε του Πάνου Κωνσταντάκου, ο οποίος είχε τον Δημήτρη Αμαξόπουλο στο δεξί μπάκετ. Αμφότεροι, οδήγησαν ένα Mitsubishi Lancer έβδομης γενιάς.
Ο επόμενος αγώνας του Πρωταθλήματος Crosscar ΕΚΟ Racing Dirt Games είναι προγραμματισμένος για τις 14-15 Νοεμβρίου, στο «Διαδρόμιο» Σπαθοβουνίου.
Χορηγός ονομασίας του θεσμού για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, ενώ η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί είναι χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV. Αρωγός της προσπάθειας στην Χαλκίδα ήταν και φέτος το MyKteo Όμιλος Θαλάσση.
(Από τα Δελτία Τύπου EKO Racing DIRT Games & ΑΣΜΑ)
Ιστοσελίδα: https://agonistiko.gr/index.php/dirt-games/dirt-games-2020
Facebook page: https://www.facebook.com/asma.agonistiko/