28.1 C
Ελλάδα
18 Σεπτεμβρίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑθήναΑυτοκινήτου

Σχόλια για τη συνάντηση οδηγών στο Royal Olympic

Η συνάντηση καταρχήν αυτή καθαυτή αποτελεί κίνηση, η οποία γίνεται έξω από το ΣΟΑΑ και σαφώς παρακάμπτοντας αυτόν. Σε επίπεδο τυπικότητας, η ομάδα των πέντε δεν έχει ουσιαστικά τη νομιμοποίηση να οργανώνει μια τέτοια συγκέντρωση.

Αν καταλαβαίνω καλά, η ομάδα των πέντε παρακάμπτει το ΣΟΑΑ που καλώς ή κακώς είναι ο φορέας που υπάρχει και εκπροσωπεί τους αγωνιζόμενους. Η παράκαμψη του ΣΟΑΑ, του ΔΣ αλλά και του προέδρου Μάριου Ηλιόπουλου είναι πράξη προσβλητική. Οι προτάσεις των πέντε και ειδικά οι ομιλίες Αυγερόπουλου και Σάκη Γιαννούλη ήταν εξαιρετικές και εύστοχες.

Όμως δε μπορεί να υπάρχει ΣΟΑΑ και κάποιοι να γράφουν και να παρακάμπτουν το θεσμικό συνδικαλιστικό όργανο των οδηγών. Γιατί ξεκίνησαν το αντάρτικο; Δεν θέλουν το ΣΟΑΑ, τον Ηλιόπουλο ή θεωρούν το ΣΟΑΑ σύμμαχο της ΟΜΑΕ;

Εγώ δεν έμαθα κάποια δυναμική αντίδραση οδηγών εις βάρος των προέδρων των λεσχών που ελαφριά τη καρδία ψήφισαν τα μέτρα δεσμεύοντας τους οδηγούς με απόλυτο εγκλωβισμό τους. Προς αυτή την κατεύθυνση απόλυτη σιωπή. Μου θυμίζει αυτό το αλαλούμ τις έριδες μεταξύ των Ελλήνων επαναστατημένων την περίοδο 1815-1821. Όταν ομονόησαν όλοι σε ένα σκοπό, τότε ο Τούρκος κατάλαβε την κόψη του σπαθιού την τρομερή.

Δε μπορεί ο κύριος Παπάζογλου Λυμπέρης να εκδιώχνει συνεργάτη μας δημοσιογράφο από την αίθουσα, γιατί ο συνεργάτης μας έδινε δωρεάν το αγωνιστικό ημερολόγιο θεωρώντας το προωθητική ενέργεια χωρίς να έχει τη σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων τεσσάρων. Επίσης, έχει κηρύξει πόλεμο στον Ηλιόπουλο λες και ο Ηλιόπουλος δεν έχει προσφέρει, αλλά και δεν κάνει κάτι για το σπορ. Ήμαρτον κύριε Παπάζογλου, τι απαξιωτική συμπεριφορά είναι αυτή προς πάσα κατεύθυνση;

Εκτός από έλλειψη λογικής και τακτ που δεν έχετε, είπατε στο γράφοντα ότι για την αποβολή του συνεργάτη μας είχατε και τη σύμφωνη γνώμη του κυρίου Γιάννη Ππαδημητρίου, την οποία ψευδώς ισχυριστήκατε. Το ιστορικό αυτοκίνητο έχει ανάγκη από ηγέτες: νηφάλιους, λογικούς, ψύχραιμους, μεθοδικούς και όχι με λογική γιούρια να τους φάμε όλους.

Ειπώθηκε ότι το μανιφέστο του έχουν υιοθετήσει – «υπογράψει» τετρακόσιοι και πλέον οδηγοί, τα στείλατε στο Μιχελακάκη. Επίσης, διεξάγατε και μια καταιγιστική αλληλογραφία, αποτέλεσμα να σας αγνοήσει. Ο Μάριος είπε ότι με μια τσεκουριά δεν κόβεται το δέντρο, επίσης πρότεινε η ισχύς εν τη ενώσει και ότι είναι υπέρ των διαπραγματεύσεων από τις οποίες κάποια δίνεις, κάποια παίρνεις. Φοβάμαι ότι βιάστηκαν να καταλάβουν ότι χαϊδεύουμε τον Ηλιόπουλο και γλείφουμε το Μιχελακάκη. Η ομιλία Καμπύλη ήταν εντός συναινετικού πλαισίου, χειροκροτήθηκε και κρατήθηκε παρόλη την ισχυρή φόρτιση που είχε.

Ο Γιάννης Παπαδημητρίου θα έπρεπε να είναι ο πρόεδρος της ομοσπονδίας και τώρα όλοι καταλαβαίνουν πόσο αναγκαίος είναι σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που είναι ο χώρος. Επίσης, ο κύριος Γιάννης είναι ο μόνος που ξέρει και μπορεί να εκτοξεύσει το σπορ από αυτή τη μιζέρια και την κακοδιαχείριση. Το κυριότερο είναι πάνω από όλα ανιδιοτελής, τίμιος, μαχητικός, λογικός και με ιδέες και όραμα. Κρίμα που επικράτησε το συμπαγές κατεστημένο. Ελπίζουμε στο μέλλον να αλλάξουν τα πράγματα και ο Μιχελακάκης να τρέχει στους αγώνες να κάνει και μια λέσχη να διοργανώνει αγώνες. Σε αυτό τον τομέα τα καταφέρνει πολύ καλά, στη διαχείριση όχι και τόσο.

Άκουσα ότι η οργάνωση του Rally Greece Offroad 4χ4 στο Άργος Ορεστικό χρειάζεται μεγαλύτερο οικονομικό προϋπολογισμό από το Ακρόπολις. Το γεγονός αυτό συνδιοργανώνουν δύο λέσχες, η Ελλάδα και το ΑΣΜΑ. Υπάρχει βέβαια και ένας ιδιωτικός οργανισμός στον οποίο χαρίστηκαν πολλά χρήματα. Το γιατί ποτέ δεν μάθαμε. Ο κύριος Αυγενάκης πολύ αγαπά το σπορ, εντυπωσιάζομαι.

Σχετικά με το γεγονός της συνάντησης, οι 4τροχοί έγραψαν ένα σημαντικό άρθρο το οποίο προσυπογράφουμε. Τα αντάρτικα κινήματα πολλές φορές απέτυχαν. Οι συνομιλίες όλες τις φορές δεν έφεραν ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά δε μάτωσε κανείς.

Εμείς σε επίπεδο προσώπων θεωρούμε ότι η πενταμελής επιτροπή έχει αξιολογότατα πρόσωπα, ακόμα και ο κύριος Παπάζογλου, αλλά αυτή την αγανάκτησή τους εγώ θα έλεγα να την θέσουν εντός γραμμής ΣΟΑΑ. Κάποιος πρέπει να ενώσει αυτές τις «δύο» πλευρές οπωσδήποτε και άμεσα για το κοινό όφελος. Θα ευχόμουν βέβαια να μην υπήρχαν αυτές οι διαφορές, γιατί τώρα γκρεμίζουμε το κάστρο, ενώ θα έπρεπε να εργαζόμαστε για το χτίσιμο και το μεγάλωμα.

Ο Γιάννης Παπαδημητρίου είπε ότι περιθώρια για την ανάπτυξη του χώρου υπάρχουν τεράστια αρκεί να βρεθεί ο φορέας και τα πρόσωπα που θα το κάνουν πράξη. Στο τέλος της εκδήλωσης ο Σάκης Γιαννούλης έκανε μια συγκλονιστική και ενωτική τοποθέτηση. Απάντησε ο Μάριος Ηλιόπουλος και κανονίστηκε συνάντηση για τις 7/4/22 στα γραφεία του ΣΟΑΑ.

Οι πέντε έδωσαν την εντύπωση ότι για αυτό που αγωνίζονται και επιθυμούν είναι το καλό και η πρόοδος του σπορ. Αυτή η συνάντηση θα μείνει ιστορική και το μήνυμα που δόθηκε είναι ότι οι λέσχες πουλάνε τα μέλη τους για χάρη του θώκου. Ξηλώστε τους ριψασπείς εφιάλτες προδότες των οδηγών.

ΚΠ

Related posts

FIAT 131 ABARTH RALLY: Το «τούβλο» που έγραψε ιστορία!

motorplayadmin

Ο Dovi ντεμπούτο του στο DTM με Audi

motorplayadmin

Επιτέλους απεγκλωβίζονται 150.000 νέοι υποψήφιοι οδηγοί – Τι θα γίνει με τους ηλικιωμένους κύριε Κώστα Καραμανλή;

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.