Είναι γεγονός ότι λίγο ο κορωνοϊός και λίγο η οικονομική κατάσταση μαζί με την τάση για πολυδιάσπαση στο χώρο των μηχανοκίνητων σπορ έχουν θέσει σε μεγάλη επισφάλεια όχι μόνο το πρόγραμμα που εξήγγειλαν, αλλά και κάθε τι που σχετίζεται με τα μηχανοκίνητα σπορ.
Δεν αντιλαμβανόμαστε βέβαια αυτό το υπερβολικά αισιόδοξο σενάριο περί πραγματοποιήσεως του Ακρόπολις. Το Ακρόπολις είναι ένας στόχος πλην όμως οι προϋποθέσεις που απαιτούνται δεν είναι εύκολο να εξασφαλιστούν. Η βασική προϋπόθεση είναι το οικονομικό μέρος που υπό τις παρούσες συνθήκες χορηγοί δεν υπάρχουν και το κράτος μη έχοντας ένα ΔΣ της ΟΜΑΕ φίλα προσκείμενο στην κυβέρνηση δεν πρόκειται να ανοίξει την τσέπη.
Κι ας υποθέσουμε ότι βρίσκαμε τα χρήματα, με ποια στελέχη θα κάναμε τον αγώνα; Τώρα οι μνηστήρες για την προεδρία της ΟΜΑΕ είναι τέσσερις και ο καθένας προσπαθεί να βγάλει το μάτι του απέναντι. Χωρισμένοι, λοιπόν, σε τέσσερις παρατάξεις και ακόμα με μερικούς αηδιασμένους και αποστασιοποιημένους από τα τεκταινόμενα, δε μπορεί να γίνει κανένα Ακρόπολις.
Εδώ ακούγονται φωνές που μιλάνε και για το πρωτάθλημα, ότι δηλαδή η υπόθεση να μείνει στα χαρτιά και στην πράξη δεν θα πραγματοποιηθούν ούτε το 50%, εξαιρουμένων των αναβάσεων. Το πρόβλημα θα είναι στις συμμετοχές, επειδή δεν υπάρχουν χρήματα για αγώνες. Έτσι, οι λιγοστές συμμετοχές δε θα μπορούν όχι να αφήσουν ένα κέρδος στη λέσχη, αλλά και να καλύψουν τα έξοδα της οργάνωσης. Γι’ αυτό θα έχουμε αναβολές επί αναβολών αλλά και ματαιώσεις επί ματαιώσεων.
Για να επιβιώσει στοιχειωδώς το πρωτάθλημα πρέπει να δώσει η Γ.Γ.Αθλητισμού τουλάχιστον 5000€ σε κάθε πρωταθληματικό αγώνα που θα συγκεντρώνει 20-25 συμμετοχές.
Η φωτογραφία είναι από το prth.gr
Υγ. Για τις εκλογές ένα ψηφοδέλτιο και μόνο ένα, αδέλφια ομονοήστε γιατί χανόμαστε.
ΚΠ