28.4 C
Ελλάδα
5 Οκτωβρίου 2024
Motorplay.gr
Αθήνα

Υπό πίεση η Pirelli από τις ομάδες στην F1 για τα ελαστικά του 2020

Ποιες θα είναι οι προδιαγραφές των ελαστικών για το επόμενο πρωτάθλημα της F1 της αγωνιστικής περιόδου 2020;

Η Pirelli βρίσκεται σε αναμμένα κάρβουνα και ζητά από τις ομάδες να συμφωνήσουν ποιες θα είναι οι προδιαγραφές το αργότερο έως το Γκραν Πρι Ουγγαρίας στις 4 Αυγούστου, επειδή ο χρόνος πιέζει αφόρητα. Αρχικά αναμένει το λεγόμενο ‘’Target Letter’’, όπου εκφράζει κάθε ομάδα χωριστά τις επιθυμίες της για το 2020 παίρνοντας υπόψη της και τις απόψεις των οδηγών της. Ακολούθως πρέπει να καθίσουν όλες μαζί οι ομάδες στο περιθώριο του Γκραν Πρι Ουγγαρίας και να αποφασίσουν ομόφωνα για τα νέα ελαστικά.

Ο χρόνος πιέζει, επειδή η Pirelli έχει στη διάθεσή της μόνον μία δυνατότητα δοκιμών για την αξιολόγηση των νέων ελαστικών και πιο συγκεκριμένα το διήμερο 12 και 13 Σεπτεμβρίου στο Λε Καστελέ σε συνεργασία με την ομάδα της Mercedes. Στη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς έχουν γίνει ήδη τέσσερα τέτοια τεστ ελαστικών με τη συμμετοχή 9 ομάδων και πιο συγκεκριμένα μετά τα Γκραν Πρι στο Σαχίρ, στη Βαρκελώνη, στο Σπίλμπεργκ και στο Σίλβερστοουν.

Ωστόσο, οι τελευταίες δοκιμές στο Σίλβερστοουν ανέτρεψαν τα δεδομένα και θα δυσκολέψουν τη ζωή των μηχανικών της Pirelli. Aιτία είναι το σοβαρό ατύχημα του δοκιμαστή οδηγού της Red Bull, Σεμπάστιαν Μπέμι, στη βρετανική πίστα. Εξαιτίας του συγκεκριμένου περιστατικού άλλαξαν οι απαιτήσεις των ομάδων για τα νέα ελαστικά και προστέθηκε στις ήδη υπάρχουσες και μία καινούρια. Ετσι δεν ζητούν μόνον ένα μεγαλύτερο παράθυρο θερμοκρασίας και να μην υπερθερμαίνονται τα νέα ελαστικά τόσο γρήγορα, αλλά δίνουν πλέον έμφαση και σε μία πιο αργή φθορά τους.

«Η γενικότερη άποψη είναι να μη φθείρονται τα νέα ελαστικά τόσο γρήγορα», αναφέρει ο Μάριο Ιζόλα που είναι υπεύθυνος της Pirelli για το project Formula 1. «Όμως το ‘’τόσο γρήγορα’’ δεν μας αρκεί. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει για τον έναν κάτι διαφορετικό από ό,τι για έναν άλλον. Γι αυτό χρειαζόμαστε ακριβή νούμερα, πόσο γρήγορα πρέπει να φθείρονται τα λάστιχα. Επίσης χρειαζόμαστε τις προδιαγραφές σχετικά με τις αποστάσεις επιδόσεων ανάμεσα στις διαφορετικές γόμες», συμπληρώνει ο Ιζόλα.

Καταληκτική ημερομηνία για την παράδοση των νέων ελαστικών από την Pirelli στις ομάδες είναι το Νοέμβριο πριν το Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι.

Μέχρι τότε προμηνύεται ένας αγώνας δρόμου για τους Ιταλούς. Από εμάς και το σύνολο της πλευράς των θεατών επιθυμία είναι τα ελαστικά να είναι ασφαλή αλλά και ικανά να προσφέρουν περισσότερες προσπεράσεις για πιο ενδιαφέροντες αγώνες.

Related posts

Νέα στο ξεκίνημα του 2020

motorplayadmin

Η Audi συνεργάζεται με την 4.screen για να προσφέρει μια απρόσκοπτη νέα ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες της

motorplayadmin

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να μας μάθουν σε άλλα κόλπα και μας τα χρεώνουν με το ζόρι

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.