22.7 C
Ελλάδα
27 Μαΐου 2024
Motorplay.gr
Auto

Audi & FC Bayern επέκτειναν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029!

Η Audi και η Μπάγερν Μονάχου, η διάσημη ποδοσφαιρική ομάδα, συνεχίζουν τη συνεργασία τους για ακόμα περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον. Τα δύο premium brands, ηγετικές παρουσίες με παγκόσμια δημοφιλία η καθεμία στο χώρο τους, επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029.

Η Audi είναι ήδη αποκλειστικός συνεργάτης στο χώρο της αυτοκίνησης της FC Bayern από το 2002. Στην επόμενη δεκαετία, η στρατηγική συνεργασία των δύο brands θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου μάρκετινγκ και της ηλεκτροκίνησης. Πρώτη και σαφής αναφορά στο νέο πλαίσιο συνεργασίας, όλοι οι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας μπαίνουν στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης και θα οδηγούν Audi etron για το 2020.

Η συνεργασία μεταξύ Audi και FC Bayern München έχει ήδη μία άκρως επιτυχημένη ιστορία: Από το 2002, η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια υποστηρίζει την πιο επιτυχημένη γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα. Επιπλέον, η Audi είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Κοινές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες αποτελούν μέρος αυτής της συνεργασίας. Το Audi Cup, που διεξάγεται κάθε χρόνο λίγο πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν, στο Allianz Arena, κατατάσσεται στα κορυφαία τουρνουά υψηλού επιπέδου της Ευρώπης.

«Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi», λέει η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG για το Marketing και τις Πωλήσεις. Τα δύο ισχυρά εμπορικά σήματα είναι γνωστά για τις πλούσιες συγκινήσεις που προσφέρουν σε όλο τον κόσμο, το καθένα στον τομέα του. «Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες.»

Η FC Bayern, ως ένα από τα πλέον λαοφιλή διεθνή clubs στο ποδοσφαιρικό στερέωμα με περισσότερους από 650 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, θα δημιουργήσει νέες κοινές ευκαιρίες marketing και για τα δύο brands, σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως. Σε αυτές, συμπεριλαμβάνεται και η Κίνα, η σημαντικότερη αναπτυσσόμενη αγορά για την Audi, όπου η Μπάγερν έχει περίπου 135 εκατομμύρια οπαδούς!

Related posts

Δεκαεννιάχρονη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε ευρωπαϊκούς αγώνες κλασικού αυτοκινήτου

motorplayadmin

Ford Puma: έρχεται για να πρωταγωνιστήσει

motorplayadmin

Νέο ρεκόρ Γκίνες αυτόνομου οχήματος με 282,42 χλμ./ώρα!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.