Η νέα Bentley Continental GT3 Pikes Peak είναι το πιο ακραίο μοντέλο που σχεδιάστηκε ποτέ από τον κατασκευαστή του Crewe, με έναν συγκεκριμένο στόχο: το κυνήγι για το ρεκόρ στη διάσημη Αμερικανική ανάβαση.
Μια βελτιστοποιημένη έκδοση σε όλα τα επίπεδα του Continental GT3 που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το Pikes Peak, την πιο διάσημη ανάβαση, στις απότομες πλαγιές των Rockies, στο Αμερικανικό Κολοράντο.
Θα τρέξει με ανανεώσιμα καύσιμα και αποτελεί το καλύτερο εργαστήριο πριν από την πιθανή εμπορευματοποίηση τους σε μεγαλύτερη κλίμακα. Επί του παρόντος, δοκιμάζονται και αξιολογούνται διάφορα μείγματα καυσίμων από την Bentley, με πιθανές μειώσεις αερίων έως και 85% σε σύγκριση με τα τυπικά ορυκτά καύσιμα. Αυτό το πρώτο βήμα σηματοδοτεί την έναρξη ενός μακρύτερου προγράμματος που θα μελετά βιοκαύσιμα.
Αυτό το πρόγραμμα ταιριάζει φυσικά στη νέα στρατηγική της μάρκας, Beyond 100 η οποία στοχεύει να γίνει τελικά ο παγκόσμιος ηγέτης στην αειφόρο πολυτελή κινητικότητα. Μέχρι το 2023 ολόκληρη η γκάμα θα προσφέρεται σε υβριδική έκδοση και έως το 2030 η Bentley θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα.
Η Bentley έχει υψηλές φιλοδοξίες για την επιστροφή της στο Race To The Clouds, που έχει προγραμματιστεί για την 27η Ιουνίου 2021 Ήδη κάτοχος των ρεκόρ της ανάβασης για SUV παραγωγής (το 2018 με Bentayga W12) και αυτοκίνητο παραγωγής (2019 με Continental GT) η Βρετανική μάρκα θα στοχεύσει το Time Attack 1 αυτή τη σεζόν. Για να σπάσει αυτό το ρεκόρ, το αυτοκίνητο θα πρέπει να ανέβει 156 στροφές με μέση ταχύτητα πάνω από 125 km/h για να περάσει τη γραμμή τερματισμού σε λιγότερο από 9 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα.
Το νέο Continental GT3 θα οδηγηθεί από τον τριπλό Πρωταθλητή στο Pikes Peak Rhys Millen, στον οποίο η Bentley οφείλει τις δύο προηγούμενες επιτυχίες της.
Το σκληρό περιβάλλον του Pikes Peak, με μια πορεία που ανεβαίνει στα 4300 μέτρα και ο αέρας είναι 1/3 λιγότερο πυκνός από ότι στο επίπεδο της θάλασσας, απαιτεί από την Bentley να κάνει αλλαγές τόσο στην αεροδυναμική όσο και στον κινητήρα του Continental GT3 Είναι το πιο ακραίο Bentley που έχει σχεδιαστεί ποτέ σε περισσότερα από 101 χρόνια ιστορίας.
Στο πίσω μέρος, η αεροτομή, η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Bentley, θα συνεργαστεί με τον διαχύτη, για να κολλήσει το αυτοκίνητο στην άσφαλτο. Η Continental Pikes Peak θα τροφοδοτείται από μια αναβαθμισμένη έκδοση του δοκιμασμένου σε αγώνες 4.0L Turbo V8 από το Continental GT V8 Οι τροποποιήσεις που έγιναν στον κινητήρα καθώς και η χρήση βιοκαυσίμου θα επιτρέψουν την ανάπτυξη σημαντικής ισχύος.
Οι πλαϊνές και κοντές εξατμίσεις θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να ακούγεται τόσο εντυπωσιακό όσο φαίνεται. Άλλες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν εγκοπές για ψύξη στη θέση των πίσω παραθύρων και το χρονόμετρο, που είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να επιτρέψει στον Rhys Millen να παρακολουθεί τι συμβαίνει με τους χρόνους του.
Το Bentley Continental GT3 Pikes Peak μπαίνει τώρα στη φάση δοκιμών και ανάπτυξης, αρχικά με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, πριν αποσταλεί στις ΗΠΑ για δοκιμή σε υψόμετρο.
Κωνσταντίνος Αγραφιώτης