22.7 C
Ελλάδα
27 Μαΐου 2024
Motorplay.gr
FormulaΑγώνες

F1 GP Αζερμπαϊτζάν

Who will stop Mercedes?

 

Η Mercedes έκανε το τέταρτο φετινό της 1-2 σε ισάριθμους αγώνες χωρίς καν να απειληθεί ουσιαστικά από τη Ferrari, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι δύσκολα θα χάσουν τον τίτλο του πρωταθλητή κατασκευαστών και αυτή τη φορά! Ο Βάλτερι Μπότας πιθανότατα έφυγε από το Μπακού με ζωντανές τις ελπίδες να πετύχει το κατόρθωμα του Νίκο Ρόσμπεργκ πριν τρία χρόνια, να κερδίσει δηλαδή ένα πρωτάθλημα από τον  ΛούιςΧάμιλτον! Αντέχοντας εντυπωσιακά την πίεση του τελευταίου, είχε τον έλεγχο του αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι την καρό σημαία. Έτσι ρεφάρισε την περσινή πικρή απώλεια της νίκης στην ίδια πίστα τρεις γύρους πριν το τέλος, όταν πάτησε σε θραύσματα και είχε κλατάρισμα. Ο Σαρλ Λεκλέρκ που εκκίνησε από τη 10η θέση μετά το λάθος στο Q2 των κατακτήριων δοκιμών προσπάθησε να ρισκάρει με έξυπνη αλλά όχι αποτελεσματική στρατηγική. Έβαλε στην εκκίνηση τη μεσαία γόμα, την έκανε να ζεσταθεί γρήγορα αφού είχε τη δυνατότητα να πιέσει με το βαρύ φορτίο του καυσίμου δεδομένης της μεγαλύτερης σκληρότητας των ελαστικών, όντας στους πρώτους γύρους αρκετά  εντυπωσιακός, ανεβαίνοντας «τραίνο» στην 4η θέση. Αντίθετα οι Μπότας, Χάμιλτον, Φέτελ και Μαξ Φερστάπεν, είχαν σχεδόν ταυτόσημη στρατηγική. Πήραν εκκίνηση με τα μαλακά ελαστικά του Q2 και έκαναν ένα πιτ-στοπ περίπου την ίδια χρονικά στιγμή, με μια μικρή αργοπορεία του Φερστάπεν. Αυτή ήταν και η τελική σειρά με την οποία τερμάτισαν, χωρίς να αλλάξει τίποτα μεταξύ τους σε όλο τον αγώνα αν και μερικές φορές οι διαφορές μειωνόταν αρκετά. Εν τω μεταξύ ύστερα από το πιτ-στοπ των Mercedes, του Φέτελ και του Φερστάπεν, από τον 11ο ως τον 15ο γύρο, ο Μονεγάσκος Λεκλέρκ παρέμεινε στην πίστα με τη φθαρμένη μέση γόμα με την οποία ξεκίνησε τον αγώνα μέχρι τον 34ο γύρο. Το αποτέλεσμα ήταν σχετικά προβλέψιμο, αφού με δεδομένα τα φρέσκα ελαστικά των άλλων σε όλους αυτούς τους γύρους απώλεσε τη διαφορά του ενός πιτ-στοπ και μέχρι τον 34ο γύρο τον είχαν περάσει οι Μπότας και Χάμιλτον. Με ένα παράδοξα μεσαίου ρυθμού  πιτ-στοπ της Φερράρι, ο Λεκλέρκ επανήλθε  στην πίστα στην 6η θέση, πίσω από τον Πιέρ Γκασλύ  τον οποίο πέρασε, μιας και ο τελευταίος εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα αρκούμενος έτσι στην 5η θέση! Ο Μονεγάσκος στο τέλος της αναμέτρησης και με όλες τις τακτικές που δοκίμασε κατέκτησε έντιμα ό,τι του επέτρεψε η 10η θέση της εκκίνησης,. Το μόνο που κατάφερε για την τιμή των όπλων της Σκουντέρια, ήταν να βάλει νέο σετ μαλακής γόμας στο τέλος και έτσι να κερδίσει το βαθμό του ταχύτερου γύρου. Μετά τα «διηπειρωτικά» ταξίδια του ο μηχανοκίνητος θίασος της F1 επιστρέφει στην Ευρώπη με το Γκραν Πρι της Ισπανίας και ο γρίφος παραμένει ανοικτός για το ποια ομάδα θα μπορέσει να καταφέρει να ανατρέψει το μονοπώλιο από το 1-2 και τις νίκες από τα «ασημένια βέλη» που μέχρι στιγμής δείχνουν να είναι άπιαστα!

Related posts

Ανακοίνωση της ΟΜΑΕ για τα αυτοκίνητα Sporting του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις

motorplayadmin

Χορηγοί οδικής ασφάλειας & προστασίας του περιβάλλοντος στο Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι Νέα & Κεντρική Οδός

motorplayadmin

Λίγα λόγια για το χαμό του Γεράσιμου Φιλιππάτου

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.