19 C
Ελλάδα
30 Μαΐου 2024
Motorplay.gr
AutoAutoΠαρουσιάσεις

Honda CR-V 1.5 Comfort – Με σύγχρονη σχεδίαση και προηγμένη τεχνολογία

Ένα από τα πιο δημοφιλή SUV σε παγκόσμιο επίπεδο, το Honda CR-V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη σημερινή του μορφή πριν από 2 χρόνια στη Γενεύη. Ανανεωμένο και επανασχεδιασμένο, αποτελεί έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό τολμηρής εμφάνισης και προηγμένης μηχανικής.

Το νέο CR-V υιοθετεί μία φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, μυώδεις θόλους τροχών, πιο τολμηρές καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά τμήματα και τη νέα ταυτότητα της οικογένειας Honda με το χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Πιο λεπτές κολώνες, ανάγλυφοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, και ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα διαμορφώνουν το νέο CR-V σε ένα από τα πιο αεροδυναμικά οχήματα στην κατηγορία του

Το CR-V έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του CR-V φθάνει τα 4,600 μ., το πλάτος τα 1,932 μέτρα με αναδιπλωμένους τους καθρέφτες, ενώ το ύψος φθάνει τα 1,679 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 2,663 μέτρα.

Ένα νέο πάτωμα δύο θέσεων δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια για τη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ η Hands-Free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση.

Έξυπνα χαρακτηριστικά κάνουν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να μην  έρχεται σε επαφή με χαμηλά ταβάνια, ενώ ιδιαίτερη είναι και η ευελιξία της καμπίνας με τα τρία προγράμματα αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας.

Όπως τονίζει η εταιρία, το πλαίσιο είναι το πιο προηγμένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για CR-V και εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα άνεσης και γνήσιες ικανότητες off-road. Στόχος της Honda ήταν να προσφέρει ένα αυτοκίνητο που να ανεβάζει τον πήχη όσον αφορά στην ποιότητα του εσωτερικού, την πολιτισμένη λειτουργία και την ευρυχωρία, ενώ για πρώτη φορά τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με επτά καθίσματα.

Η έκδοση 1.5 Comfort είναι η “βασική” της γκάμας. Κάτω από το καπώ βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης 1.498 κ.εκ. που αποδίδει 173 ίππους στις 5.600 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή στρέψης φθάνει τα 220 Nm σε ολόκληρο το φάσμα ανάμεσα στις 1.900 και τις 5.000 σ.α.λ. (!). Όσο για τις επιδόσεις, η τελική του αυτοκινήτου φθάνει τα 211 χ.α.ω., με τα πρώτα 100 χ.α.ω. από στάση να έρχονται σε 9,3 δευτερόλεπτα.

Στη νέα σχεδίαση εσωτερικού κυριαρχεί η οριζόντια έμφαση αναφορικά με τη διάταξη του ταμπλό, επιλογή που κάνει την καμπίνα να δείχνει πιο ευρύχωρη. Το ταμπλό φέρει δύο οθόνες 7 ιντσών, ενώ η διάταξη των χειριστηρίων έχει πιο συμμετρική, με μία ομάδα διακοπτών για τη διαχείριση του συστήματος A/C κάτω από την κεντρική οθόνη αφής.

Ακόμη, το κεντρικά τοποθετημένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda CONNECT με την πλήρως έγχρωμη οθόνη αφής 7’’, μπορεί να συνδεθεί με το smartphone για πρόσβαση σε εφαρμογές, τηλεφωνικές επαφές, emails, μουσική και περισσότερα.

Η τιμή της βασικής έκδοσης 1.5 Comfort με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ξεκινά από τα 33.650 ευρώ.

Μελέτης Φουσκαρής

Related posts

Εικόνες του πρώτου ηλεκτρικού Dacia, του Dacia Spring

motorplayadmin

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μέρος της περιβαλλοντικής προσέγγισης της Renault

motorplayadmin

Καμπάνια της Ducati “END OF SEASON με προσφορές υψηλών ταχυτήτων”

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.