Ο Άλεξ Άλμπον, έχοντας φτάσει σε μια μοναδική στιγμή στην καριέρα του στη Red Bull, επιστρέφει σε μια πίστα όπου είχε προηγουμένως αγωνιστεί ως οδηγός της Red Bull πριν 12 μήνες. Και την παραμονή του Βελγικού Γκραν Πρι, ο Ταϊλανδός οδηγός γεννημένος στη Βρετανία αφιέρωσε τη στιγμή να προβληματιστεί σχετικά με την χρονιά του rollercoaster στην ομάδα, ενώ αναλύει πού έπρεπε να βελτιωθεί περισσότερο με το αυτοκίνητό του 2020.
Μετά από μόλις 12 αγώνες γκραν πρι, ο Albon μεταγράφηκε από τον Toro Rosso στην κορυφαία ομάδα της Red Bull στη θέση του Γκασλί για το Βελγικό Γκραν Πρι του 2019, όπου κατέλαβε την 5η θέση στο ντεμπούτο του στην ομάδα.
Συγκεκριμένα ο Άλμπον δήλωσε: “Ήταν μια πολύ καλή χρονιά, πραγματικά απόλαυσα το χρόνο εδώ. Θυμάμαι που ήρθα εδώ για πρώτη φορά με τη Red Bull και ένιωσα όπως ένα παιδί την πρώτη μέρα στο σχολείο, λίγο νευρικός, αλλά πήγε καλά. Δεν νιώθω ότι έχει περάσει ένας χρόνος. Ότι έμαθα από τον περσινό αγώνα, είναι εμπειρίες που κρατάω και είναι καλό. Φυσικά είναι διαφορετικό car φέτος, αλλά υπάρχουν ακόμα παρόμοια χαρακτηριστικά, που είναι καλό για συγκρίσεις και θα μας βοηθήσει. Όπως είδαμε αυτή τη σεζόν, είχαμε κάποιους πολύ καλούς αγώνες και το Spa είναι καλό για προσπέραση, γι ‘αυτό είμαι ενθουσιασμένος που συμμετέχω. Έχω καλές αναμνήσεις από πέρυσι, οπότε ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά και φέτος.”
Πολλά έχουν γραφτεί στον Τύπο το 2020 για τον αγώνα του Albon για να φτάσει τον προκριματικό ρυθμό του συμπαίκτη του Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να τον έχει αφήσει πίσω του και στους έξι αγώνες μέχρι στιγμής φέτος. Αλλά ο Albon πιστεύει ότι άρχισε να καταλαβαίνει το Red Bull RB16, ενώ και ο Φερστάπεν υποστήριξε τη δουλειά που έκανε ο συμπαίκτης του με το 2ο Red Bull από την άποψη της ανάπτυξης.
“Νομίζω ότι δεν υπάρχει ένας τομέας συγκεκριμένα”, είπε ο Albon όταν ρωτήθηκε πού ένιωθε ότι θα μπορούσε να βελτιώσει τον προκριματικό του, “αλλά φυσικά απλά προσπαθώντας να οδηγήσω με το αυτοκίνητο αντί να προσπαθώ να το πολεμήσω, αυτό είναι το κύριο συναίσθημα. Φτάνει εκεί. Προφανώς θέλω να συμβεί γρηγορότερα και αμέσως, αλλά τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν από τη μια μέρα στην άλλη, οπότε χρειάζεται λίγο χρόνο και δουλειά και είμαι σίγουρος ότι θα έρθει τελικά”.
Ahead of the Belgian Grand Prix, Red Bull hold a comfortable second place in the constructors’ standings, 86 points adrift of Mercedes, but 72 up on nearest rivals Racing Point – although Verstappen has contributed 95 of their points so far this year.
“Από όσα έχω δει μέχρι τώρα από τον Άλεξ δουλεύουμε πολύ καλά μαζί”, πρόσθεσε ο Verstappen, όταν ρωτήθηκε αν η ομάδα θα μπορούσε να έχει καλύτερο δεύτερο οδηγό με περισσότερους από 18 μήνες εμπειρίας που έχει ο Albon. “Από τα σχόλια του Alex, νομίζω ότι η ομάδα είναι επίσης πολύ χαρούμενη, κάτι που δείχνει ότι η γνώση υπάρχει, και ότι η γενική εμπειρία στη Formula 1 είναι που βοηθά να γίνεις καλύτερος οδηγός. Αλλά νομίζω ότι από την άποψη των σχολίων, αυτό ήταν αμέσως εκεί. Εννοώ, η υπερβολή που νομίζω ότι εξηγείται πολύ εύκολα, όταν παίρνουμε νέα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο και οι δύο δείχνουμε την ίδια κατεύθυνση, οπότε νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό στο τέλος της ημέρας. Εάν έχετε δύο οδηγούς που λένε διαφορετικά πράγματα, αυτό είναι πρόβλημα”.
Πριν από το Βελγικό Γκραν Πρι, η Red Bull κατέχει άνετα τη δεύτερη θέση με 135 πόντους στην κατάταξη των κατασκευαστών. Μπορεί να απέχει 86 από τη Mercedes που έχει 221 πόντους, αλλά έχει διαφορά 72 πάνω από την Racing Point. Βέβαια ο Φερστάπεν έχει συνεισφέρει 95 πόντους μέχρι στιγμής και είναι 2ος, ενώ ο Άλμπον με 40 ισοβαθμεί στην 5η θέση με το Στρολ.