28.4 C
Ελλάδα
5 Οκτωβρίου 2024
Motorplay.gr
ΑγώνεςΑυτοκινήτου

Αναλυτικό άρθρο και βίντεο για το 41o Ολυμπιακό Ράλλυ: Σαν άνεμος ο κυρ Γιάννης!

Νίκη και πρωτάθλημα για τον Γιάννη Παπαδημητρίου!

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης κέρδισαν το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Οκτωβρίου στις ειδικές διαδρομές του Λάλα και της Φολόης! Παρά τη δύσκολη συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας, τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα της ΓΓΑ τηρήθηκαν και όλα κύλησαν ομαλά στον αγώνα που αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.

Στην τέταρτή του επίσκεψη στον αγώνα, ο Γιάννης Παπαδημητρίου οδηγώντας ένα Skoda Fabia Rally2 Evo, δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του. Πέτυχε την καλύτερη επίδοση σ όλες τις διαδρομές του αγώνα και με σχεδόν τρία λεπτά διαφορά από τους διώκτες του, πανηγύρισε την Τρίτη συνεχή νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύεται και μαθηματικά Πρωταθλητής Ελλάδος για το 2020, για δεύτερη φορά στην καριέρα του, έπειτα από 21 χρόνια! Συνοδηγός του Παπαδημητρίου ήταν ο Γιώργος Πολυζώης που τον καθοδήγησε άψογα σε άλλον ένα αγώνα.

Οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) είχαν ωραία κόντρα για τη δεύτερη θέση με τους τοπικούς και νικητές του αγώνα από το 2017 έως και πέρυσι, Γιάννη Μπαντούνα-Κωνσταντίνο Σούκουλη. Αν και δυσκολεύτηκε στο πρωινό loop ειδικών, ο κάτοχος του WRC Trophy το 2017, ανέβασε ρυθμό στη συνέχεις και ήταν αυτός που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην πρώτη του επίσκεψη στον Πύργο. Ο Γιάννης Μπαντούνας οδηγώντας ένα σαφώς παλαιότερης γενιάς Mitsubishi Lancer Evo VI παρά την πολύμηνη αποχή του κινήθηκε ταχύτατα και μόνο επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί η τρίτη θέση που κατέλαβε!

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας στην τρίτη τους εμφάνιση με το Ford Fiesta R5. Το πλήρωμα βελτίωσε τις επιδόσεις του στο δεύτερο loop ειδικών και δείχνει να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με το νέο του απόκτημα! Μια θέση πίσω βρέθηκαν οι νικητές της Ομάδας Ν, Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης. Οδήγησαν συνετά και χωρίς περιττά ρίσκα το Mitsubishi Lancer Evo IX και μάζεψαν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος της Ν. Εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε ο «ΙΑΙΝ» που οδήγησε για δεύτερο αγώνα ένα τετρακίνητο Lancer ένατης γενιάς. Με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα και με τη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν απέδειξαν πως η επίδοσή τους στη Λαμία μόνο πυροτέχνημα δεν ήταν! Το βάθρο στην Ομάδα Ν συμπλήρωσαν οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης που ταλαιπωρήθηκαν αρκετά στον αγώνα. Το δίδυμο του Mitsubishi Lancer Evo IXαντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει να φύγει από το service και να χρεωθεί ποινή 70 δευτερολέπτων.

Την πρώτη τους φετινή νίκη στην F2 πραγματοποίησαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1T19). Στον μόλις τρίτο αγώνα της καριέρας του, ο Καρανικόλας κινήθηκε περίφημα και με αυτή του την επίδοση σκαρφάλωσε στην κορυφή της F2 στο φετινό πρωτάθλημα! Δεύτεροι στα δικίνητα τερμάτισαν οι «Pazonen»-Απόστολος Κοτρωνής με Toyota Yaris που εντυπωσίασαν για άλλη μια φορά με τα περάσματά τους, αφήνοντας στην Τρίτη θέση τους Θοδωρή Μούγιο-Ευάγγελο Παναρίτη με BMW E30. Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική C6, πίσω από τους Καρανικόλα-Βασιλάκη και «Pazonen»-Κοτρωνή, τερμάτισαν οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος με Toyota Starlet EP91.

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, οι πρωτοπόροι του Πρωταθλήματος της Ν, «Panagiotiw Roustemis»-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) αν και ξεκίνησαν δυνατά, αντιμετώπισαν πρόβλημα με την υποβοήθηση του τιμονιού με αποτέλεσμα να τεθούν πρόωρα εκτός αγώνα. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στον Πύργο ούτε φέτος οι «Backo»-«Άρης Ιαβέρης» (Ford Fiesta R2), καθώς είχαν έξοδο στην τελευταία διαδρομή. Από σπασμένο ημιαξόνιο αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν δύο ειδικές πριν το τέλος οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Λάμπρος Ζωγράφος (Subaru Impreza GT Turbo). Από την ίδια αιτία εγκατέλειψαν στην πρώτη Φολόη και οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου (MG ZR 105).

Πλάνα από τον αγώνα από το youtube του elias rally:

Σχόλιο: Στα γήπεδα ναι, μέχρι τις 12 ναι, όχι μόνο στα μηχανοκίνητα σπορ. Κύριε Αυγενάκη ακούς;

 

Related posts

Αντίστροφη μέτρηση για την ΕΚΟ Super Special Stage – Πώς θα φτάσετε στην Πλατεία Νερού

motorplayadmin

10 + 5 «μυστικά» για έναν επιτυχημένο αγώνα (ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024)

motorplayadmin

Formula 1 Drive To Survive: Στο Netflix από το πρωί της Παρασκευής η τρίτη σεζόν του ντοκιμαντέρ!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.