28.4 C
Ελλάδα
5 Οκτωβρίου 2024
Motorplay.gr
AutoΠαρουσιάσεις

Η Audi αποκαλύπτει τα νέα ηλεκτρικά compact SUV: Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron

Marketing, εξωτερική σχεδίαση και τεχνολογία φωτισμού

  • Πρώτη παρουσία της Audi στα ηλεκτρικά compact SUV, ως εκ τούτου ένα σημαντικό στοιχείο της ηλεκτρικής στρατηγικής της μάρκας
  • Υψηλό μέτωπο, δυναμικό αμάξωμα, εκφραστικό πίσω μέρος. Επίπεδες κολόνες Α, ακριβείς γραμμές, και καθαρές επιφάνειες, κοντοί πρόβολοι εμπρός και μεγάλοι τροχοί
  • Q4 Sportback e-tron με δυναμική γραμμή οροφής και αεροτομή στο διαχωρισμένο πίσω παράθυρο
  • Εξελιγμένες και ακριβείς λεπτομέρειες του σχεδιασμού βρίσκουν εφαρμογή χάρη στην τεχνογνωσία των ειδικών της Audi στην κατεργασία μετάλλου
  • Ανάγλυφο e-tron στο Singleframe και στον πίσω προφυλακτήρα
  • Και για τα δύο μοντέλα οκτώ χρώματα και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: basic, advanced και S line
  • Προαιρετικοί προβολείς Matrix LED, φώτα ημέρας με τέσσερις ξεχωριστές επιλέξιμες υπογραφές, παγκόσμια πρεμιέρα. Υπογραφή οπίσθιου φωτισμού με συνεχή λωρίδα φωτισμού

Καθημερινή χρηστικότητα

  • Αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα (WLTP) ανάλογα με την έκδοση του κινητήριου συστήματος και το μέγεθος της μπαταρίας. Με φόρτιση συνεχούς ρεύματος υψηλής ισχύος (HPC) με χωρητικότητα 125 kW σε ιδανικές συνθήκες, απαιτούνται μόλις δέκα λεπτά για αυτονομία περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP)
  • Φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος με έξοδο ισχύος έως 11 kW
  • App εφαρμογή myAudi για φόρτιση και έλεγχο κλιματισμού μέσω smartphone
  • Μακρύ μεταξόνιο 2,76 μέτρων, συνολικό μήκος 4,59 μέτρα. Το κινητήριο σύστημα καταλαμβάνει μικρό χώρο
  • Μήκος εσωτερικού που ταιριάζει με αυτό ενός SUV κατηγορίας μεγάλου μεγέθους, μεγάλος αριθμός αποθηκευτικών χώρων (περίπου 25 λίτρα) και γενναιόδωροι χώροι για τα γόνατα στο πίσω μέρος. Ο χώρος αποσκευών με όγκο άνω των 520 λίτρων. Το Sportback με ηλεκτρική πίσω πόρτα στάνταρ
  • Κύκλος περιστροφής μόλις 10,2 μέτρα (μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς), προαιρετικός κοτσαδόρος για ικανότητα ρυμούλκησης έως 1,2 μετρικούς τόνους (μοντέλο με κίνηση quattro)
  • Audi Q4 e-tron με ράγες οροφής, φορτίο οροφής έως 75 κιλά

Εσωτερική διακόσμηση και εσωτερικό

  • Προοδευτικό πιλοτήριο στραμμένο προς τον οδηγό, δάπεδο χωρίς κεντρική σήραγγα. Ευάερη, ευρύχωρη αίσθηση, κεντρικό πάνελ με μοχλό αλλαγής ταχυτήτων σε μαύρη εμφάνιση
  • Ένθετα και επιφάνειες για το ταμπλό, με καινοτόμο τεχνητό ύφασμα προαιρετικά
  • Νέα γενιά τιμονιού με επιφάνειες αφής για ολίσθηση και κύλιση, με οπίσθιο φωτισμό, πεπλατυσμένο τιμόνι προαιρετικά τόσο στο κάτω όσο και στο πάνω τμήμα, παγκόσμια πρωτιά

Επίδειξη λειτουργίας και επαυξημένης πραγματικότητας

  • Πλήρως ψηφιακό concept λειτουργίας και οθόνης. Οθόνη 10,25 ιντσών για τον οδηγό ως στάνταρ, Audi virtual cockpit σε δύο επίπεδα διαμόρφωσης προαιρετικά
  • Στάνταρ οθόνη αφής MMI (10,1 ίντσες), επίσης διαθέσιμη σε έκδοση 11,6 ιντσών (προς το τέλος του έτους)
  • Head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας ως πρωτοποριακή καινοτομία. Τα σύμβολα πλοήγησης που «επιπλέουν» στο δρόμο διευκολύνουν την καθοδήγηση διαδρομής, οι δυναμικές επικαλύψεις των συστημάτων υποβοήθησης υπερτίθενται στον πραγματικό κόσμο έξω και διευκολύνουν την προβολή ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας
  • Φυσικός έλεγχος φωνής, επίσης, με δυνατότητα λειτουργίας στο διαδίκτυο

Διασκέδαση και συνδεσιμότητα

  • Τρία επίπεδα με διαφορετικές ενότητες: MMI ως στάνταρ, MMI plus και MMI pro προαιρετικά
  • Πλοήγηση με πρόσθετες λειτουργίες σε MMI plus και MMI pro. Διαθέσιμο το Audi connect με διαδικτυακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού διαδρομών e-tron με έξυπνο προγραμματισμό με συνυπολογισμό σημείων φόρτισης
  • Προαιρετικό premium σύστημα ήχου από την εταιρεία Sonos. Διεπαφή smartphone Audi για ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto

Αμάξωμα και αεροδυναμική

  • Στρεπτικά άκαμπτο σώμα με υψηλή αναλογία χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής στην καμπίνα επιβατών. Πλαϊνά πάνελ σε υβριδική κατασκευή με αλουμίνιο. Υψηλή ακουστική άνεση
  • Προηγμένη ιδέα αεροδυναμικής: συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,28 (ή 0,26 στο Sportback). Ρυθμιζόμενες είσοδοι αέρα και δάπεδο καλυμμένο με πάνελ εξωτερικά με τρισδιάστατες αεροτομές τροχών
  • Αεροδυναμικά σχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέφτες για αποφυγή στροβιλισμών και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και αερακουστική

Ηλεκτρικοί κινητήρες και ηλεκτρική τετρακίνηση quattro

  • Τρεις παραλλαγές κίνησης για διαφορετικές ομάδες πελατών: ισχύς 125 kW (170 PS) και κίνηση στους πίσω τροχούς, μεσαία έκδοση με 150 kW (204 PS), κορυφαία με μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS) μόνιμα διεγερμένος σύγχρονο κινητήρας (PSM) στον πίσω άξονα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης
  • Ηλεκτρική τετρακίνηση quattro με ασύγχρονο κινητήρα στον μπροστινό άξονα (ASM) που ενεργοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες. Το Q4 50 e-tron quattro επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα
  • Concept ανάκτησης ενέργειας με λειτουργία ελεύθερου τροχασμού (coasting) για μέγιστη ενεργειακή απόδοση. Λειτουργία τριών σταδίων χρησιμοποιώντας προαιρετικά paddles στο τιμόνι. Ανάκτηση ενέργειας στην επιβράδυνση είτε με το φρένο ή με τον επιλογέα στη θέση Β

Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

  • Δύο μεγέθη μπαταρίας: καθαρό 52 kWh (ακαθάριστο 55 kWh) και καθαρό 77 kWh (ακαθάριστο 82 kWh), μπαταρία με 9 ή 12 modules (κυψέλες)
  • Ενεργή θερμική διαχείριση της μπαταρίας με εξωτερική ψύξη, ψυκτικά κυκλώματα που μπορούν να συνδυάζονται με ευελιξία μεταξύ τους
  • Προαιρετικά, διαθέσιμη αντλία θερμότητας με τεχνολογία CO2 για αποτελεσματικό έλεγχο του κλίματος στο εσωτερικό, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές

Ανάρτηση

  • Ισορροπημένος χαρακτήρας. Χαμηλό κέντρο βάρους και ομοιόμορφη κατανομή φορτίων στους άξονες λόγω της εγκατάστασης των στοιχείων του κινητήριου συστήματος σε χαμηλή και κεντρική θέση
  • Μπροστινός άξονας McPherson, πίσω ανάρτηση σε εκλεπτυσμένη σχεδίαση πέντε συνδέσμων
  • Ζάντες από 19 έως 21 ίντσες, με αεροδυναμικό σχεδιασμό. Ελαστικά μικτού μεγέθους με ελαφρώς φαρδύτερα τα πίσω για υψηλή σταθερότητα οδήγησης και σπορ αίσθηση
  • Προαιρετική σπορ ανάρτηση (στάνταρ στην S line), προοδευτικό τιμόνι (στάνταρ σε μοντέλα quattro), Audi drive select (στάνταρ στο Sportback) και ανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης (επιλογή διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα). Στενή δικτύωση μεταξύ των συστημάτων ελέγχου

Αειφορία

  • Κατασκευή με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο εργοστάσιο του Zwickau που χρησιμοποιεί οικολογικό ηλεκτρισμό. Οι όποιες αναπόφευκτες εκπομπές αντισταθμίζονται από μέτρα προστασίας του κλίματος πιστοποιημένα με το “The Gold Standard” ή το “Verified Carbon Standard”
  • Υποχρεωτική βαθμολογία αειφορίας για τους προμηθευτές της Audi προκειμένου να διασφαλιστούν φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες παραγωγής και δίκαιες συνθήκες εργασίας
  • Προαιρετικά, ταπετσαρία καθισμάτων και διακοσμητικά με υψηλή περιεκτικότητα σε ανακυκλωμένο πολυεστέρα από φιάλες PET. Συνολικά, 27 εξαρτήματα όπως επένδυση δαπέδου και πατάκια περιέχουν ανακυκλωμένο υλικό

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Έναρξη πωλήσεων  

  • Έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2021

Related posts

Η εξέλιξη της αεροδυναμικής του Battista των 1900 ίππων

motorplayadmin

Λέτε να γεμίσουν οι πόλεις με τέτοια οχήματα;

motorplayadmin

Όλοι οι προβολείς στην αποκάλυψη του νέου SKODA ENYAQ iV σήμερα 1η Σεπτεμβρίου

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.