18.9 C
Ελλάδα
2 Μαΐου 2024
Motorplay.gr
AutoAutoΠαρουσιάσεις

Citroen C-Elysee 1.2 Pure Tech 82 – Ένα έντιμο οικογενειακό σε προσιτή τιμή

Σε μια εποχή που φαίνεται ότι τα SUV, τα crossover και τα χάτσμπακ κυριαρχούν στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, υπάρχουν ακόμη αρκετοί αγοραστές που ζητούν ένα κλασικό σεντάν. Αν στα ζητούμενα προστεθεί και η προσιτή τιμή, οι επιλογές δεν είναι πολλές και το Citroen C-Elysee 1.2 Pure Tech 82 είναι αναμφίβολα μία από αυτές.

Το στυλ και οι αρμονικές γραμμές του C-Elysée αποκαλύπτουν αμέσως την προσωπικότητά του, δηλαδή ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο και ευρύχωρο σεντάν.

Με αρμονικές γραμμές και καλά ισορροπημένο αμάξωμα, με φαρδιά μετατρόχια, ψηλή μεσαία γραμμή και τονισμένα φτερά, η παρουσία ενός C-Elysée στο δρόμο, κάθε άλλο παρά θα περάσει απαρατήρητη. Το μήκος του αυτοκινήτου φθάνει τα 4,427 μ., το πλάτος τα 1,748 μ. με κλειστούς καθρέφτες (1,950 μ. με ανοιχτούς), ενώ το ύψος φθάνει τα 1,466 μέτρα. Πιστό στις παραδοσιακές αξίες της Citroën, το C-Elysée διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο που φθάνει τα 2,652 μέτρα και φαρδιά εμπρός και πίσω μετατρόχια, που εξασφαλίζουν ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας.

Το C-Elysée είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης 1.2 PureTech 82 και τον Diesel 1.5 BlueHDi 100 S&S BVM6. Στην περίπτωση του 1.2 Pure Tech 82 που παρουσιάζουμε εδώ, έχουμε ένα 3-κύλινδρο σε σειρά σύνολο που αποδίδει 82 ίππους στις 5.750 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φθάνει τα 118 Nm στις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, μπροστά βρίσκουμε τα κλασικά γόνατα McPherson με τριγωνικά ψαλίδια & αντιστρεπτική ράβδο, ενώ πίσω το C-Elysee διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα. Τα φρένα είναι δίσκοι εμπρός, ενώ πίσω θα πρέπει να αρκεστούμε σε ταμπούρα, επιλογή που προφανώς έχει γίνει για λόγους οικονομίας. Το ABS και το ESP ανήκουν βεβαίως στον στάνταρ εξοπλισμό.

Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και σε συνάρτηση με τη χαμηλή σχετικά ιπποδύναμη, χωρίς βεβαίως να «βάζουν φωτιά στο δρόμο». Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 168 χ.α.ω., ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. απαιτούνται 13,1 δευτερόλεπτα.

Το επίπεδο εξοπλισμού στη βασική έκδοση Live είναι σίγουρα επαρκέστατο για την κατηγορία τιμής του αυτοκινήτου και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ABS & Brake Assist, ESP, αερόσακους οδηγού, συνοδηγού και πλαϊνούς, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, φώτα ημέρας LED, περιοριστή και ρυθμιστή ταχύτητας, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, εμπρός ζώνες ασφαλείας με πυροτεχνικούς προεντατήρες & σύστημα περιορισμού δύναμης, πίσω ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, προσκέφαλα εμπρός ρυθμιζόμενα σε ύψος, υποδοχές ISOFIX στο πίσω κάθισμα, παιδικές ασφάλειες, αυτόματο κλείδωμα κατά την εκκίνηση, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, air condition, ράδιο CD MP3 monotuner Bluetooth με θύρα USB και 4 ηχεία, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ποτηροθήκες εμπρός και πίσω, πίσω κάθισμα monobloc, εταζέρα χώρου αποσκευών, τροχούς με διακοσμητικό τάσι 15″, ένδειξη αλλαγής σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, κ.α.

Η τιμή της έκδοσης Live ξεκινά από 13.090 €, ενώ αν ο αγοραστής επιθυμεί πιο πλούσιο εξοπλισμό, υπάρχει η έκδοση Feel από 13.690 € και η έκδοση Shine στα 14.510 ευρώ.

Μελέτης Φουσκαρής

Related posts

Αναβολή μέχρι νεωτέρας του 1ου Racing Gala – Θα γίνει σε νέα ημερομηνία

motorplayadmin

SUZUKI SWIFT GTi: Κοφτερό Κατάνα!

motorplayadmin

Η Honda παρουσιάζει την πρόοδό της προς την ηλεκτροκίνηση και τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό της για το μέλλον

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.