F1: Ο Verstappen κέρδισε το πρώτο Grand Prix που έγινε ποτέ στο Μαϊάμι απέναντι στον Leclerc

Ο Max Verstappen κέρδισε το πρώτο Grand Prix του Μαϊάμι, έχοντας κερδίσει το προβάδισμα από τον poleman της Ferrari Charles Leclerc νωρίς στον αγώνα και το υπερασπίστηκε σε μια συναρπαστική μάχη στο τέλος του αγώνα.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull πήρε τη 2η θέση από τον Carlos Sainz μόλις στην 1η στροφή και σύντομα άρχισε να κλείνει τον Leclerc. Ο οδηγός της Ferrari έχασε το προβάδισμα από τον αντίπαλό του στην κύρια ευθεία στην αρχή του 9ου γύρου και έκανε pit για να αλλάξει από μεσαία σε σκληρή γόμα στον 24ο γύρο, προκαλώντας τον Verstappen να αντιδράσει, πράγμα που συνέβη δύο γύρους αργότερα. Έτσι, φαινόταν ότι ο Verstappen θα έφτανε στη νίκη μπροστά στη μαρίνα του Miami Gardens… αυτό όμως ήταν μέχρι τον 41ο γύρο, όπου ένα Safety Car μπήκε στην πίστα εξαιτίας μιας σύγκρουσης που προκλήθηκε μεταξύ του Pierre Gasly και του Lando Norris, η οποία οδήγησε τον οδηγό της McLaren σε περιστροφή καθώς το πίσω δεξιό ελαστικό του σκίστηκε. Ο Perez άδραξε την ευκαιρία να κάνει pit για να βάλει μια νέα μεσαία γόμα όντας στην 4η θέση, ενώ Verstappen, Leclerc και Sainz μπροστά συνέχισαν με τη σκληρή γόμα.

Η επανεκκίνηση στον 47 γύρο βρήκε τον Verstappen να προηγείται, αλλά να δυσκολεύεται να δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας από τον Leclerc, όπως εξίσου δύσκολο ήταν για τον Sainz, τον οποίο κυνηγούσε με τη μεσαία γόμα ο Sergio Perez για την τελευταία θέση στο βάθρο. Ο Perez προσπάθησε να περάσει τον Sainz στον 52ο γύρο αλλά κλείδωσε και οι δύο οδηγοί απέφευγαν την επαφή, ενώ πλέον ο Leclerc ήταν λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Verstappen στο κυνήγι για το προβάδισμα. Βέβαια ούτε ο Perez ούτε ο Leclerc μπόρεσαν να καταφέρουν την προσπέραση και η νίκη, παρά το στενό μαρκάρισμα των Ferrari, κατέληξε στον Verstappen.

Την πρώτη πεντάδα ολοκλήρωσε ο George Russell, ο οποίος ξεκίνησε 11ος και έκανε pit κατά τη διάρκεια του Safety Car, χρησιμοποιώντας το πλεονέκτημα των νεότερων ελαστικών για να περάσει τον teammate του Lewis Hamilton στον 54ο γύρο. Ο Χάμιλτον ήταν απαρηγόρητος για το γεγονός ότι δε μπόρεσε να μπει στο pit κατά τη διάρκεια του Safety Car, αλλά ανέβηκε στην 6η θέση όταν ο Valtteri Bottas βγήκε έξω στη στροφή 17 στον 49ο γύρο. Ο οδηγός της Alfa Romeo φαινόταν προορισμένος για την 5η θέση έχοντας ξεκινήσει από εκεί, αλλά το λάθος του τον άφησε έβδομο. Οι Alpine Renault ήταν οι επόμενες με τον Esteban Ocon να τερματίζει όγδοο και τον Fernando Alonso ένατο, αλλά ο Ισπανός τιμωρήθηκε με πέντε δευτερόλεπτα εξαιτίας επαφής με τον Gasly. Καταδικάστηκε και σε μια επιπλέον ποινή πέντε δευτερολέπτων επειδή εγκατέλειψε την πίστα και κέρδισε πλεονέκτημα στον προτελευταίο γύρο. Συνέπεια ήταν να χάσει τους 2 βαθμούς και να βρεθεί στην 11η θέση. Από την ποινή του Alonso επωφελήθηκε ο Alex Albon που ανέβηκε στην 9η θέση ενώ τερμάτισε 10ος και ο Lance Stroll που ανέβηκε από 11ος στη δέκατη θέση κλείνοντας τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις, ο Kevin Magnussen αποσύρθηκε μόλις ένα γύρο πριν τον τερματισμό μετά από επαφή με τον Lance Stroll, όπως και ο Sebastian Vettel που ξεκίνησε από τα pits και αποκλείστηκε από τον αγώνα εξαιτίας του Mick Schumacher (τερμάτισε 15ος). Ακόμα, ο Pierre Gasly (εγκατάλειψη στον 46ο γύρο) δεν τερμάτισε μετά την επαφή του με τον Lando Norris (εγκατάλειψη στον 40ο γύρο), ενώ ο Zhou Guanyu ήταν ο πρώτος που βγήκε εκτός αγώνα, έχοντας τραβηχτεί στα pit μόλις στον 7ο γύρο.

Ακολουθεί εικόνα με τα αποτελέσματα  των οδηγών που τερμάτισαν και με τους βαθμούς που πήραν:

Εν κατακλείδι, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την πρώτη σειρά, η Ferrari δε μπόρεσε να μετατρέψει το πλεονέκτημά της σε νίκη στο Grand Prix του Μαϊάμι με τον Max Verstappen να έχει πλέον δύο νίκες στη σειρά.

Related posts

Leave a Comment