O Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του 1ου Γκραν Πρι του Σίλβερστόουν. Η νίκη του όμως ήρθε με επεισοδιακό φινάλε αφού στα μισά του τελευταίου γύρου κλάταρε το μπροστινό αριστερό λάστιχο! Ο Βρετανός που είχε μεγάλη διαφορά από τον Φερστάπεν κατάφερε να τερματίσει 5″ μπροστά του και ενώ είχε συνεχή ενημέρωση στο ακουστικό για το πόσο μειωνόταν η διαφορά. Ο νεαρός οδηγός της Red Bull Racing Honda θα μπορούσε να καλύψει τη διαφορά αν λίγους γύρους πριν το φινάλε δεν έμπαινε στα πιτ (έχοντας κλειδώσει τη 2η θέση) για να αλλάξει ελαστικά με στόχο να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
A dramatic final minute at Silverstone, as @LewisHamilton and his Mercedes hold on for a famous victory! 😮 🏆#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/CmD8hrz2Fw
— Formula 1 (@F1) August 2, 2020
Παρόμοιο πρόβλημα με το Χάμιλτον είχε και ο ομόσταβλός του Μπότας που ενώ κρατούσε με άνεση τη 2η θέση, κλάταρε το ελαστικό του. Πρόλαβε να μπει στα πιτ για αλλαγή, αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο και έτσι έμεινε εκτός 10αδας μόλις για 0,3″! Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Λεκλέρκ που δήλωσε ότι η 3η θέση σε αυτό το γκραν πρι ήταν κατά τύχη. Ακόμα βαθμολογήθηκαν οι Ρικιάρντο, Νόρρις, Όκον, Γκασλί, Άλμπον, Στρολ και Φέτελ σε 4η, 5η, 6η, 7η, 8η, 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
Παρά την οριακή νίκη έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας ο Χάμιλτον έκανε 2 νέα ρεκόρ! Το πρώτο είναι ότι έφτασε στις επτά νίκες στο Σίλβερστοουν. Αυτό σημαίνει ότι ξεπέρασε το ρεκόρ του Αλέν Προστ. Ο Γάλλος οδηγός είχε επικρατήσει έξι φορές στο Γκραν Πρι της πατρίδας του, αλλά πλέον το συγκεκριμένο ρεκόρ ανήκει στον Βρετανό.
Το δεύτερο ρεκόρ του εξάκις παγκόσμιου πρωταθλητή είναι ότι για 20η φορά στην καριέρα του κατάφερε να φτάσει στη νίκη ενός Γκραν Πρι χωρίς να χάσει ποτέ την πρωτοπορία. Ξεπέρασε έτσι το θρύλο Άιρτον Σένα που το είχε καταφέρει 19 φορές. Ακολουθεί εικόνα με 6 καλύτερα ρεκόρ.
Όσον αφορά τα στατιστικά της πίστας του Σίλβερστοουν, ο Φερστάπεν με τη 2η θέση του χάρισε στην Red Bull το πρώτο της πόντιουμ στη Βρετανία από το 2016. Η 4η θέση του Ρικιάρντο είναι η καλύτερή του με τη Renault και παράλληλα η καλύτερη της ομάδας από το 2016 όταν και επέστρεψε στην Formula 1, αλλά και η καλύτερη στην οποία έχει βρεθεί μονοθέσιο της Renault από το 2006 στη Βρετανία όταν ο Αλόνσο είχε πάρει τη νίκη.
Ο Λεκλέρκ ανέβηκε για 2η διαδοχική χρονιά στο βάθρο των νικητών και δεύτερη φετινή αφού ήταν 2ος στην Αυστρία. Αντίθετα απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τον Φέτελ που τερμάτισε 10ος και ενώ μέχρι φέτος δεν είχε ποτέ κατάταξη στη 10η θέση, αυτή ήταν η δεύτερη φορά για το 2020 μετά τον εναρκτήριο αγώνα στην Αυστρία.
Τέλος, ο Νόρις συνέχισε τα καλά πλασαρίσματα τερματίζοντας σε για τρίτη φορά στους τέσσερις έως τώρα αγώνες μέσα στην πρώτη πεντάδα και οι Άλμπον και Στρολ πανηγύρισαν τους πρώτους τους βαθμούς στο Σίλβερστοουν.