To καινούργιο Subaru Forester e-BOXER βραβεύθηκε ως “Best in Class” από τον Euro NCAP, διάκριση που είναι κορυφαία στην κατηγορία Small Off-Road/MPV. Πρόκειται για ένα βραβείο που δίνεται στο μοντέλο με τις καλύτερες επιδόσεις σε δοκιμές ασφαλείας κάθε κατηγορίας από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Euro NCAP. Είναι η δεύτερη φορά που η Subaru λαμβάνει αυτή την διάκριση, μετά από τα SUBARU XV και Impreza, που είχαν βραβευτεί με “Best in Class 2017” στην κατηγορία Small Family Car.
Το νέο Subaru Forester e-BOXER έλαβε τα μέγιστα πέντε αστέρια, με εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο και με έναν αξιοσημείωτο υψηλό συνολικό μέσο όρο.
Σε παγκόσμιo επίπεδο, αυτή η πέμπτη γενιά Forester έχει επαινεθεί με σημαντικά βραβεία: στην Ιαπωνία, το Forester κέρδισε το πρώτο βραβείο JNCAP*3 στο πρόγραμμα αξιολόγησης επιδόσεων νέου μοντέλου, στο πρόγραμμα αξιολόγησης επιδόσεων ασφάλειας σύγκρουσης για το 2018 (JNCAP). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα αξιολόγησης της ασφάλειας των οχημάτων στην Ιαπωνία, το οποίο διεξήχθη από το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομής, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT) και από τον Εθνικό Οργανισμό για την Ασφάλεια των Αυτοκινήτων και την Βοήθεια των Θυμάτων (NASVA).
Τέλος, το Forester έχει λάβει επίσης την υψηλότερη βαθμολογία του ASV +++ (Advanced Safety Vehicle Triple Plus) το 2019. Το βραβείο Grand Prix 2018-2019 στην αξιολόγηση επιδόσεων ασφάλειας σύγκρουσης JNCAP σηματοδοτεί τη δεύτερη νίκη για τη Subaru μετά το βραβείο Grand Prix για Impreza και SUBARU XV στην αξιολόγηση 2016-2017.
Πλήρως επανασχεδιασμένο μέσα και έξω, το Forester έχει φτάσει σε νέα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και ευελιξίας για να υποστηρίξει τον οδηγό στην καθημερινότητά του, ενώ ταυτόχρονα τον ενθαρρύνει να ανακαλύψει νέους δρόμους απόλαυσης. με το ανθεκτικό και συμπαγές του σώμα, το οποίο όμως είναι ευκίνητο, ευρύχωρο και άνετο.
Το Subaru Forester e-BOXER εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο υβριδικό κινητήρα boxer που αποδίδει 150 ίππους. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου φθάνει τα 188 χ.α.ω., ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. απαιτούνται 11,8”.
Tο Symmetrical AWD της Subaru κατανέμει την ισχύ σε όλους τους τροχούς για καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους. Κατανεμημένο σε οριζόντια συμμετρικό επίπεδο, το σύστημα αυτό έχει καλά ισορροπημένη σχεδίαση χαμηλού κέντρου βάρους για ένα πιο σταθερό και ασφαλές ταξίδι.
Tο Lineartronic (CVT) προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε σχέση στο εύρος του για ομαλές και χωρίς βήματα αλλαγές ταχυτήτων οι οποίες διατηρούν τον κινητήρα στην πιο αποδοτική περιοχή ισχύος για αποδοτική και ομαλή επιτάχυνση, επιδόσεις οδήγησης και καλύτερη οικονομία καυσίμου. Λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα της Subaru S-AWD Ενεργού Κατανομής Ροπής. Η προεπιλεγμένη του ροπή μπροστά και πίσω ρυθμίζεται για να ανταποκριθεί στις συνθήκες πρόσφυσης σε πραγματικό χρόνο.
Μελέτης Φουσκαρής