Η βόρεια πλευρά του Nürburgring θεωρείται καθοριστικό πεδίο για τα γρήγορα οχήματα. Εάν ένα αυτοκίνητο εντυπωσιάσει εδώ, θα εντυπωσιάσει σε οποιονδήποτε δρόμο. Η Sabine Schmitz έκανε ρεκόρ στο Green Hell σε 9,29,84 με το Kodiaq RS Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα με δίδυμους υπερσυμπιεστές. Ολόκληρα 240 άλογα (176 kW) και μέγιστη ροπή 500 Nm Ο απόλυτος καλύτερος χρόνος για ένα επταθέσιο SUV
Η καλύτερη πλατφόρμα για τους μηχανικούς της ABT που προσφέρει μια αναβάθμιση απόδοσης για το γρήγορο Skoda, αυξάνοντας τα άλογα σε 270 (199 kW) με την μέγιστη ροπή σε 540 Nm Αυτό γίνεται εφικτό με την μονάδα ελέγχου υψηλής τεχνολογίας ABT Engine Control (AEC) Μετά τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, το αποκλειστικά αυτόματο Kodiaq RS (7 Speed DSG) επιταχύνει τώρα από 0 σε 62 mph σε 6,8 αντί για 7,0 δευτερόλεπτα.
Οι οδηγοί που κατέχουν παραλλαγές του Kodiaq που δεν είναι RS έχουν επίσης τη δυνατότητα να προσβλέπουν σε ένα SUV που είναι αρκετά ισχυρό ως ντίζελ καθώς και ως βενζίνη χάρη στην ABT SportsLine. Η ενίσχυση ισχύος παρέχεται από τη μονάδα ελέγχου κινητήρα ABT (AEC) Η αναβάθμιση παρέχει στο 2.0 TSI για παράδειγμα, 216 άλογα (159 kW) και έως 360 Nm μετατρέποντάς το σε πραγματικά δυνατό μοντέλο. Αλλά και το 2.0 TDI με 190 άλογα (140 kW) ή 150 άλογα (110 kW) στο μοντέλο παραγωγής μπορεί επίσης να φτάσει τα 220 άλογα (162 kW) ή 180 άλογα (132 kW) μέσα από τον πετρελαιοκινητήρα, αυξάνοντας τη μέγιστη ροπή στα 440 ή 380 Nm
Κωνσταντίνος Αγραφιώτης