Ξαφνιάζοντας τους πάντες η Γερμανική εταιρεία παρουσίασε την ελαφριά «πολεμική» έκδοση του δημοφιλούς Corsa της σειράς Gsi, το οποίο διαθέτει πιπεράτες επιδόσεις ( 0-100 σε 8,9 sec) από ένα 1400αρη τούρμπο κινητήρα, που αποδίδει 150 ίππους και 22 κιλά ροπής, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα! Εξωτερικά τώρα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα του χαρίζουν μια άγρια ομορφιά, με το σασί να πατάει σε αλουμινένιους τροχούς διαστάσεων 215/40/18, που υποστηρίζονται ιδανικά από σφικτή σπορ ανάρτηση! Εσωτερικά, τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και το κοφτό σπορ τιμόνι, προσδίνουν αγωνιστική αίσθηση στον οδηγό, που θα απολαύσει σίγουρα καυτές βόλτες! Τα 1135 κιλά δεν του χαρίζουν εκρηκτικές ρεμπρίζ στις επιδόσεις, αλλά σίγουρα το χαμόγελο δεν θα λείψει από τα χείλη του οδηγού του, αφού η μικρή ρουκέτα με το βαρύ λογότυπο, κινείται ταχύτατα και με γραμμική επιτάχυνση σε όλο το φάσμα των στροφών, κάτι που είναι αποτέλεσμα συνάρτησης τόσο του τούρμπο κινητήρα του, όσο και του πυκνού σε διάταξη σασμάν των 6 σχέσεων! Το στιβαρό γερμανικό σε ακαμψία σασί βασισμένο πάνω στο ίδιο του αντίστοιχου OPC, η σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση οι 17άρηδες τροχοί προαιρετικά 18’’καθώς και τα δυνατά φρένα υποστηρίζουν το ξεχωριστό dna του Γερμανικού hotmini, που καλύπτει την τρύπα ανάμεσα στην απλή έκδοση και στην καθαρόαιμη OPC που αναμένεται! Τόσο το πλαίσιο όσο και τα φρένα, έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική αγωνιστική πίστα του Nürburgring υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Με την μέγιστη ροπή των 22 κιλών να είναι παρούσα από τις 3000 έως τις 4500 σ.α.λ, ο κινητήρας δεν κρεμάει πουθενά, δίχως να χρειάζεται να δουλεύει στην κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου για να κινεί το αυτοκίνητο σβέλτα και ξεκούραστα. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής, τα κόκκινα βαμμένα δισκόφρενα και η σπορ, νίκελ απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από την εντυπωσιακή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος. Γνήσια σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του, όπου ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια σπορ πεντάλ και το προαιρετικό, σπορ κάθισμα της Recaro. Σίγουρα το νέο Corsa δεν φτιάχτηκε για την πίστα, αλλά αποτελεί ένα δυνατό παιχνίδι για μεγάλα παιδιά που εξακολουθούν να δηλώνουν εραστές της αδρεναλίνης.. Η τιμή του στα 17.500 χιλιάρικα, αποτελεί μια αξιόπιστη δελεαστική πρόταση για όσους αγαπούν τα καυτά σουπερμίνι με τις ιδιαίτερες πινελιές που τα κάνουν να ξεχωρίζουν και να γυρίζουν αρκετά κεφάλια στο δρόμο!
OPEL CORSA GSi 150 PS – Καυτό Hatchback
προηγούμενη άρθρο