Ο 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift διοργανώθηκε στις 10-11/05 στον Μαραθώνα από το Αθλητικό Σωματείο Corfu Racing Club με 61 οδηγούς να ρίχνονται στην μάχη για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν αρχικά ελεύθερα περάσματα για όλες τις κατηγορίες και το απόγευμα βαθμολογημένα της D1. Την Κυριακή, λόγω της καθυστερημένης προσέλευσης στο χώρο του ασθενοφόρου αλλά και του πυροσβεστικού, το πρόγραμμα ξεκίνησε με αρκετή καθυστέρηση με την οργάνωση να προσπαθεί να «τρέξει» την διαδικασία. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με ελεύθερα περάσματα, ενώ μετά ακολούθησαν τα βαθμολογημένα για τις κατηγορίες D2 και D3, ενώ αμέσως μετά διπλά ελεύθερα περάσματα της κατηγορίας D1.
Οι τελικές μάχες ξεκίνησαν με παρουσίαση όλων των πληρωμάτων και των υποστηρικτών τους, εμπρός από την κερκίδα των θεατών. Στήθηκαν οι «σχάρες», με τις μάχες να προμηνύουν έναν πολύ δυνατό αγώνα, που δυστυχώς δεν τον είδαμε να ολοκληρώνεται. Η πρωινή καθυστέρηση έπαιξε τον ρόλο της, με την οργάνωση να μην καταφέρνει να «μαζέψει» τον χρόνο, ενώ η αναγκαστική αποχώρηση των οχημάτων ασφαλείας, μετά τη δύση του ηλίου, έριξε την σημαία τερματισμού του αγώνα λίγο πριν την καθολική ολοκλήρωσή του. Ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας στις καθυστερήσεις, ήταν η ευχάριστα μεγάλη προσέλευση θεατών, που ανάγκαζε τον Αλυτάρχη να διακόπτει αρκετές φορές ώστε να απομακρυνθούν από επικίνδυνα σημεία, δημιουργώντας έναν ιδιαίτερο, αλλά έντονο «πονοκέφαλο», με την ασφάλεια όλων να είναι πρωταρχικής σημασίας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι είδαμε περάσματα που πραγματικά θα θυμόμαστε για πολλά χρόνια, αφού το επίπεδο των Ελλήνων οδηγών αποδείχθηκε από την διαδικασία και η «δουλειά» των βαθμολογητών δεν ήταν καθόλου εύκολη. Τα περάσματα από την πλειοψηφία, ήταν στην κόψη του ξυραφιού σε όλες τις κατηγορίες, ξεσηκώνοντας τους χιλιάδες θεατές.
Στην D3 το επίπεδο των οδηγών δείχνει πραγματικά πως το Ελληνικό Drift έχει μέλλον. Τη νίκη μετά από σκληρές μάχες κατάφερε να πάρει ο Χιώτης Νίκος που οδηγούσε ένα BMW E36, με τον Κάσσου Βασίλη με BMW E30 να πατάει το δεύτερο σκαλί του βάθρου, τον Νιάνια Κώστα με BMW 318 να κατακτά την τρίτη θέση και τον Γιαννάκαινα Αναστάση-Γιώργο με το ιδιαίτερο Toyota Corolla του να συμπληρώνει την τετράδα.
Στην D2 πραγματικά το θέαμα εντυπωσίασε. Τα περάσματα ήταν στο όριο, με τους βαθμολογητές τα δυσκολεύονται αρκετές φορές και σε πολλές μάχες να ζητούν «one more time» για να βγάλουν αποτέλεσμα. Νικητής αναδείχθηκε ο Καρβέλης Παναγιώτης ο οποίος ήρθε, είδε και νίκησε και μάλιστα με το BMW E36 που οδηγούσε να είναι «δανεικό». Ο Ματθαίου Αλέξανδρος πραγματοποίησε έναν από τους καλύτερους αγώνες τις καριέρας του, αφού όλο το Σαββατοκύριακο ήταν εξαιρετικός, με αποτέλεσμα να φέρει το Nissan 350Z του στη δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο εντυπωσιακός Δόμπρης Κωνσταντίνος με BMW E36 και τέταρτος ο πρωτοεμφανιζόμενος Χατζηανέστης Ιωάννης με BMW F16 E36.
Στην D1 οι μάχες απλά επιβεβαίωσαν το πολύ υψηλό επίπεδο, με όλους τους αθλητές να είναι «ικανοί» για να μπουν στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Τελικός και μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Χαντζαράς Χρήστος που οδήγησε το BMW M3 E36 στο όριο. Το δεύτερο σκαλί πάτησε ο πρωτοεμφανιζόμενος Γρύλλης Ηλίας – Πασχάλης με BMW E30, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Νταής Μανώλης με Nissan 200SX από τους Drift Pilots που μετά από καιρό ανταμείφθηκε, με ένα καλό αποτέλεσμα. Τέταρτός τερμάτισε ο πρώην πρωταθλητής, Λαγός Γιώργος με το πανέμορφο BMW M3 E36 του.
Η Οργανωτική επιτροπή του αγώνα, απολογούμενη για την μη ολοκλήρωση των μαχών στις τελικές φάσεις αισθάνθηκε την υποχρέωση να ζητήσει ένα μεγάλο συγνώμη από τους χιλιάδες θεατές αλλά και τους οδηγούς. Μέγιστη προτεραιότητα είναι η ασφάλεια όλων και αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Η καθυστερημένη προσέλευση των οχημάτων ασφαλείας αλλά και το πέρας του ωραρίου τους, ήταν καταλυτικοί παράγοντες στην μη ολοκλήρωση του αγώνα. Όλοι μαθαίνουμε από τα λάθη μας και βελτιωνόμαστε…