22.7 C
Ελλάδα
27 Μαΐου 2024
Motorplay.gr
AutoΠαρουσιάσεις

Skoda Fabia Rally 2 Το βαθύ εσωτερικό αποκαλύπτεται!

Για το 2021 με νέα homologation, από την 1η Ιανουαρίου του έτους, η Skoda επιστρέφει δυναμικά με νέα εξέλιξη και νέα εξαρτήματα που δίνουν περισσότερη δύναμη, καλύτερη αξιοπιστία και μεγαλύτερη ασφάλεια στους κατόχους του Skoda Fabia Rally 2

Για να να συνεχιστεί η πολύ καλή απόδοση και τα δυνατά αποτελέσματα στις διαδρομές ανά τον κόσμο, η Skoda παρουσίασε νέα εξέλιξη για το Skoda Fabia Rally 2 στους πελάτες της, ήδη από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς του 2021 το Rally Monte Carlo. Με πολλές δοκιμές από οδηγούς όπως οι Jan Kopecký, Oliver Solberg, Kris Meeke, Pontus Tidemand, Andreas Mikkelsen and Emil Lindholm, η ομάδα είναι σίγουρη ότι το νέο Skoda Fabia Rally 2 2021 θα τα πάει ακόμα καλύτερα, προς ευχαρίστηση και αποτελέσματα των πελατών.

Νέα εξέλιξη για τον κινητήρα 1,6 λίτρων Turbo, νέο manifold για την εξάτμιση και νέο intercooler. Αυτά τα δυναμικά νέα κομμάτια βοηθούν σε ακόμα περισσότερη δύναμη, ανάλογα βεβαίως και με το καύσιμο που χρησιμοποιείται. Νέα εξέλιξη υπάρχει και για το κιβώτιο, αυξάνοντας την τελική ταχύτητα του Skoda Fabia Rally 2 από τα 187 στα 202 χιλιόμετρα την ώρα.

Για καταστάσεις με λιγότερη πρόσφυση, η Skoda Motorsport έβαλε στην homologation ένα τρίτο σετ διαφορικών πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε χωμάτινες και ασφάλτινες επιφάνειες. Νέα ZF αμορτισέρ για άσφαλτο και χώμα δίνουν στο Skoda Fabia Rally 2 ακόμα μεγαλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα σε κάθε είδους επιφάνεια. Η Skoda μπορεί ακόμα και να βελτιώσει τα υπάρχοντα αμορτισέρ προς την καινούργια εξέλιξη του 2021

Ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία ήταν ο στόχος για τη νέα χρονιά, έτσι ο πίσω άξονας κάθεται σε πολύ γερό πλαίσιο. Υπάρχει νέο σύστημα ψύξης για τα πίσω φρένα, που αρχικά ήταν homologation για την άσφαλτο, τώρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το χώμα. Προστατεύει το σύστημα φρένων αποτελεσματικά από την υπερθέρμανση. Το σύστημα πρέπει να μπει μαζί με μία νέα προστασία για το πίσω διαφορικό. Βεβαίως αυτά τα συστήματα μπαίνουν κατά παραγγελία και κατά προτίμηση των πελατών. Επίσης ένα νέο σύστημα λίπανσης έχει εξελιχθεί για το το 2021 για το Skoda Fabia Rally 2

Οσον αφορά το εσωτερικό του αυτοκινήτου και την άνεση των οδηγών, νέα κουμπιά στο τιμόνι με 8 λειτουργίες, που μπορούν να ενεργοποιηθούν χωρίς να πάρει ο οδηγός τα χέρια του από το τιμόνι. Εαν χρειαστεί να γίνει αλλαγή ελαστικού, νέα βάση για το γρύλο θα κάνει τη ζωή του συνοδηγού και του οδηγού πιο εύκολη. Μια νέου τύπου βαλβίδα βοηθάει σε λιγότερες αναθυμιάσεις από τα καύσιμα προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου, βοηθώντας στην άνεση κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Κωνσταντίνος Αγραφιώτης

Skoda

Related posts

Volta Zero: το πρώτο ηλεκτρικό όχημα 16 τόνων!

motorplayadmin

Skoda Enyaq iV: η νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της Skoda

motorplayadmin

Η νέα SKODA FABIA φιγουράρει στο εμπορικό κέντρο Golden Hall έως το τέλος Μαρτίου

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.