20 Ιανουαρίου 2025
Motorplay.gr
AutoAutoΠαρουσιάσεις

Mercedes-AMG GT 63 S BRABUS 930 PS: Vitamin Β!

Οι δαίμονικοί άνθρωποι στα ατελιέ της Brabus, έχοντας σαν αντικείμενο της πράξης τη νέα  Mercedes -AMG GT 63 S , επανασχεδίασαν επιθετικά τόσο την εξωτερική εμφάνιση του 4θυρου κουπέ, όσο και την απόδοση του κινητήρα, παρουσιάζοντας μία “ρουκέτα” που σπάει κυριολεκτικά τα χρονόμετρα, χρειαζόμενη. . για την επιτάχυνση 0-100 μόλις  2,8 δευτ. ,ενώ η τελική ταχύτητα καθηλώνει το καντράν στα  316 χλμ./ώρα !

 

Η πιο γρήγορη Mercedes;

Ξεκινώντας οι τεχνικοί της Brabus, έριξαν στο χειρουργικό τον θηριώδη V8 κινητήρα του τετράθυρου κουπέ με τα  δύο turbo , για την περαιτέρω τόνωση της εργοστασιακής ισχύος του.

Οι εξαιρετικοί μηχανικοί της εταιρείας, έκαναν φύλλο και φτερό το σύστημα υπερσυμπίεσης, όπου μετά τις κατάλληλες τροποποιήσεις, η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης «δουλεύει» τώρα στα 1,8 bar.

Στη συνέχεια έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στις ηλεκτρονικές μονάδες του μοτέρ, καθώς κάθε πλευρά των κυλίνδρων της διάταξης V, φέρει τη δική της μονάδα ελέγχου.

Αναπροσαρμόζοντας λοιπόν την εργοστασιακή χαρτογράφηση με νέα με τον κωδικό  Βrabus PowerXtra, κατάφερνε το χρυσό μέρος που αποτελεί το βίβλο κάθε σοβαρού βελτιωτή .

Δηλαδή να ελέγχουν την πλήρη λειτουργία του κινητήρα, έτσι ώστε να μην παράγει όσο το δυνατόν περισσότερη ισχύ, χωρίς όμως στον αντίποδα, να μειώνεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του.

Αυτή η ξεχωριστή χαρτογράφηση από λευκή κόλλα χαρτί, χειρίζεται υπολογιστής τον ψεκασμό και ταυτόχρονα την ανάφλεξη στο αναβαθμισμένο σύστημα.

Στο δυναμόμετρο

Για την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων της συσκευής, ο κινητήρας τοποθετήθηκε και μετρήθηκε σε στατικό δυναμόμετρο πάγκου τελευταίας γενιάς, έτσι ώστε να γίνουν επιμέρους, αλλά και αθροιστικά οι τελικές ρυθμίσεις απόδοσης του μηχανικού συνόλου.

Στο δρόμο

Ακολούθησαν δοκιμές τόσο στην  πίστα όσο και στο δρόμο . Το αποτέλεσμα της συσκευής, έδειξε την αύξηση της μέγιστης ιπποδύναμης του κινητήρα V8 κατά 87 ίππους , και επιπλέον 100 Nm ροπής.

Επίσης τώρα ο κινητήρας συνεργάζεται δίχως πρόβλημα με τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων  ο οποίος συνεχίζει να παραμένει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμισμένου οκτακυλίνδρου με δύο turbo και με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, παράγει 726 ίππους  με 900 Nm ροπής, ενώ δημιουργεί 930 συνδυαστικούς ίππους , με 1.550 Nm ροπής.

Εννοείται ότι οι μηχανικοί της Brabus βελτίωσαν αντίστοιχα και το σύστημα μετάδοσης, ώστε να μπορεί να ανατραπεί χωρίς προβλήματα στην επική αναβάθμιση της Mercedes GT 63S.

Έτσι ο αριθμός των συνολικών ίππων, είναι αυτός που “βαπτίζει” το αυτοκίνητο ως Brabus 930. Παρά τους 2,5 τόνους, το  τετρακίνητο Brabus 930, αποτυπώνει στους δρόμους ασύλληπτα νούμερα στα όργανα μέτρησης επιδόσεων, όπως τα 2,8 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ./ώρα, κάτι που σημαίνει ότι χωρίς περιορισμό, δεν υπάρχει ευθεία στον κόσμο που μπορεί να «φιλοξενήσει» τα αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας.

Σε αυτό το μεγάλο ρόλο έπαιξε και η επίσκεψη στην αεροδυναμική σήραγγα, όπου το αυτοκίνητο πέρασε πολλές ώρες , καθώς φέρει νέα σπόιλερ, εισαγωγές αέρα για φρένα και κινητήρα, πίσω διαχύτη και αεροτομή.

με αγωνιστικά “καλούδια”

Το αυτοκίνητο τώρα φέρει ανοξείδωτη σπορ εξάτμιση της Brabus με ενσωματωμένες ενεργές ελεγχόμενες βαλβίδες που παράγουν έναν συναρπαστικό θόρυβο  με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ειδικότερα δίνει τη δυνατότητα στο τυχερό κάτοχο, να επιλέξει κατά την οδήγηση της εξαιρετικά αθόρυβης λειτουργίας «Coming Home» ενώ στη θέση «Sport», κάθε πάτημα του γκαζιού σε γεμίζει με αδρεναλίνη από τον απαράμιλλο αγωνιστικό ήχο .

Οι τέσσερις εξατμίσεις από τιτάνιο και άνθρακα έχουν διάμετρο 90 χιλ. και αποτελούν οπτική πανδαισία.

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί ενώ τοποθετείται τροχοί  21 ιντσών  για μπροστά με ελαστικά 275/35 και  22 ιντσών για πίσω , με ελαστικά 335/25 σε  μονομπούλες  ζάντες δανεισμένη τεχνολογία από την F1.

Μέσα τι παίζει;

Η ονομασία  «Brabus Masterpiece»  αποτελεί το τμήμα της εταιρείας με εξειδίκευση στις εσωτερικές επενδύσεις.

Οι άνθρωποι του δημιουργικού αυτού τμήματος της Brabus, φέρνουν εις πέρας και τις πιο  δύσκολες  επιθυμίες, με τις επιλογές των χρωμάτων και των σχεδιαστικών μοτίβων των επενδύσεων, δεν είναι θεωρητικά άπειρες .

Η Brabus 930 της παρουσίασης, φέρει επενδύσεις με μαύρο δέρμα και έντονες κόκκινες ραφές . Ολόκληρο το δάπεδο της καμπίνας, οι επενδύσεις των καθισμάτων και του πορτμπαγκάζ, διαθέτουν τριγωνικό καπιτονέ με άψογη συναρμολόγηση.

Λεπτομέρειες σε αλουμίνιο, από τα πεντάλ μέχρι τους αεραγωγούς, προσθέτουν υπεραξία και δυναμικά σπορ χαρακτηριστικά στο Γερμανικό υπεραυτοκίνητο.

Πόσο πάει;

Για το υβριδικό Brabus 930, οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα  324.000 ευρώ  πλέον ΦΠΑ. Επιπλέον προσφέρεται εγγυήσεις τριών ετών ή 100.000 χιλιομέτρων. Καλορίζικη λοιπόν για όσους έχουν, αντέχουν και μπορούν να αγοράσουν!

Related posts

Nissan Intelligent Mobility – Το μέλλον της Ευφυούς Κινητικότητας

motorplayadmin

Tο πρώτο αυτοκίνητο της Sony!

motorplayadmin

Το νέο πεντάστερο SKODA KAMIQ!

motorplayadmin

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.